Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
adri_koza
PostNapisane: 2012-02-21, 19:29 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.02.2012, 16:52
Posty: 3
Lokalizacja: Łowicz
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: s40
Silnik: 1.9 td
KW/KM/NM: 90
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
mam problem z samochodem volvo s40 1.9td 1998r silnik renault. na drugim biegu turbina załącza się przy 2,5tys obrotów, a na trzecim dopiero 3.5tys obrotów.membrana jest dobra,po zdjęciu dżwigni z przepustnicy membrana cofa się około 6mm, przepustnica obraca sie reką, może trzeba wydłużyć tą dżwignię? proszę o jakąś wskazówkę bo ciężko jest ruszyć na skrzyżowaniu. Nie znam histori auta, dopiero to kupiłem ;)
prosiłbym, o ile to mozliwe także o kontakt na gg ;)


Ostatnio edytowano 2012-02-21, 19:37 przez adri_koza, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
kudlaty998
PostNapisane: 2012-02-21, 19:31 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 28.02.2010, 13:19
Posty: 3788
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70
Silnik: B5202 S
KW/KM/NM: 93/126/170
Rok: 1997
Był na spocie: 34
Średnie spalanie: oj tam...
Przebieg: 268
Nr z parady volvo: 180
adri_koza, witamy na volvoforum :!:
Tutaj na pewno znajdziesz rozwiązanie swojego problemu, ale:
Na początek: _WITAMY

A także: _szukaj
Miłego pobytu na forum :D
Powodzenia.

_________________
Nie mam "korby" na punkcie Volvo :peace: :mrgreen:
I współczuję ludziom uzależnionym od fejsbuka :kiepsko:
Prosimy o wsparcie dla Angeliki - przyjaciółki naszych córek.
http://pomoc-dla-angeliki.blog.pl/
http://www.siepomaga.pl/r/rex
http://www.youtube.com/watch?v=59LxIQpbPrE


Ostatnio edytowano 2012-02-21, 19:47 przez kudlaty998, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-02-21, 19:44 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 14093
Lokalizacja: Kraśnik Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S80, S80, S60
Silnik: D5, D5, 2.4i
KW/KM/NM: 197, 163, 140
Rok: 2005
Był na spocie: 15
Średnie spalanie: 6l/100
Przebieg: 219000
Nr z parady volvo: 0
adri_koza, sprawdź zawór wastegate przy Turbinie czy pracuje. On jest na ciśnienie.

[ Dodano: 2012-02-21, 18:49 ]
Tutaj jest schemat tego zaworu:
http://volvoforum.pl/topics17/v40-brak- ... +brak+mocy

_________________
Było: S80 2.5D '99 ,S60 D5 '01 ,S60 D5 '02 ,S80 D5 '04 ,S80 D5 '05
Język polski, Diagnostyka, Elektryka, Mechanika VOLVO


Góra
 Zobacz profil  
 
adri_koza
PostNapisane: 2012-02-21, 21:11 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.02.2012, 16:52
Posty: 3
Lokalizacja: Łowicz
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: s40
Silnik: 1.9 td
KW/KM/NM: 90
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
znaczy sie chodzi o membrane ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-02-21, 21:26 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 14093
Lokalizacja: Kraśnik Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S80, S80, S60
Silnik: D5, D5, 2.4i
KW/KM/NM: 197, 163, 140
Rok: 2005
Był na spocie: 15
Średnie spalanie: 6l/100
Przebieg: 219000
Nr z parady volvo: 0
adri_koza, Żeby nie było nieporozumień mam na myśli ten:
Obrazek

Jak silnik jest włączony zdejmik wężyk z tej "gruszki" i zobacz czy cięgno się poruszy. Albo dodając mocno gazu jakby ktoś obserwował ,czy coś się rusza, delikatnie powinno. Możesz też manualnie ręka sprawdzić ,czy to cięgno się rusza (pracuje). Druga sprawa, to dymi Ci autko?

[ Dodano: 2012-02-21, 20:31 ]
Zawór Wastegate kontroluje ciśnienie doładowania.

_________________
Było: S80 2.5D '99 ,S60 D5 '01 ,S60 D5 '02 ,S80 D5 '04 ,S80 D5 '05
Język polski, Diagnostyka, Elektryka, Mechanika VOLVO


Góra
 Zobacz profil  
 
Sebastien
PostNapisane: 2012-02-22, 13:40 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.10.2008, 17:13
Posty: 1640
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: ex S70 | 850 R
Silnik: 2.4 T | 2.3 T :)
KW/KM/NM: 350/480
Rok: 1998
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Wolę nie liczyć :)
Przebieg: 300
Nr z parady volvo: 0
To co kolega wyżej napisał prawdopodobnie może być usterką, ew. problemu bym szukał w sterowniku silnika...sama turbina jeśli raz się załącza ok, a drugi nie raczej jest cała, no chyba, że jest cała w oleju to wtedy przyda się regeneracja (zapraszam do siebie)

pozdr

_________________
Regeneracja, Tuning i Sprzedaż Turbosprężarek
http://turbo-serwis.com.pl/ 501-367-503
A może potrzebujesz więcej mocy?Stworzymy hybrydę dla Ciebie!


Góra
 Zobacz profil  
 
adri_koza
PostNapisane: 2012-02-28, 17:50 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.02.2012, 16:52
Posty: 3
Lokalizacja: Łowicz
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: s40
Silnik: 1.9 td
KW/KM/NM: 90
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
przepraszam ze mnie nie bylo tyle czasu na forum, ale poprostu nie mialem mozliwosci. co do tego dymu to dymi na czarno wtedy gdy zaczyna sie zbierac pozniej w lusterku nic nie widze ;) po 2,5 tys obrotów jest dobrze. co do tego zaworu (membrany) to chodzi ok. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
szefu_x
PostNapisane: 2013-06-13, 00:38 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9.11.2012, 02:10
Posty: 63
Lokalizacja: Słubice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: V70/V40
Silnik: D5/1.9TD
KW/KM/NM: 163KM/90KM
Rok: 5
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: różnie :)
Przebieg: 520000
Nr z parady volvo: 0
no i co tam w końcu wyszło? bo widze, że od półtora roku cisza...

_________________
https://imageshack.com/i/p58rF2N9j


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL