Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
FRED 460
PostNapisane: 2010-06-14, 23:48 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.04.2008, 10:09
Posty: 3781
Lokalizacja: Kraków/okolice
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: Volvo 850
Silnik: 2.5 20V
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 18
Był na spocie: 6
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 198
preeezess napisał(a):
Nie w kazdym CR jest pompa paliwa w zbiorniku u mnie na SIEMENSIE nie ma :( wiem bo wyjmowałem zbiornik.

To ja bym prosił o objaśnienie błędów : P0230; P0231; P0232; P0233.
preeezess napisał(a):
Wymieniłem filtr paliwa w obudowie filtra znalazłem opiłki metalu jak równierz w odstojniku w zbiorniku

A możesz powiedzieć z czego te opiłki ? To (filtr, odstojnik) jest przed pompą wysokiego CR ! Więc skąd one ?

_________________
Odwaga nie polega na głupocie.....
Jak pomogłem, to się z tego cieszę.


Góra
 Zobacz profil  
 
preeezess
PostNapisane: 2010-07-02, 20:45 
Offline
V
V

Dołączył(a): 22.01.2010, 21:15
Posty: 9
Lokalizacja: Siedlce
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 40 SUMMUM
Silnik: 2000
KW/KM/NM: 100/136/
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 7l/100
Przebieg: 281000
Nr z parady volvo: 0
Opis poprawiłem mr. FRED myślę że forum jest po to żeby sobie pomagać w innych sprawach niż wytykanie komuś błędów ortograficznych. Szczerze to odechciało mi się pisać i udzielać na forum gdyż boję się popełnić błąd :D:D:D .Fajnie ze jest takie forum i pozdrawiam wszystkich ale "kochani" admini wyluzujcie troszkę.

[ Komentarz dodany przez: Brus: 2010-07-02, 21:45 ]
Nie wyluzujemy. To nie złośliwość itp. Chcemy być forum propagującym poprawne wysławianie się i pisownie.
Więc jeżeli nie chcesz się udzielać to Twój wybór. Nie wiem czy to takie męczące zainstalować przeglądarkę ze słownikiem i poprawić ewentualne byki.
Nic na siłę. Bym zapominał :pisz:

_________________
"nie zna życia ten kto nie jezdził 440stką"


Ostatnio edytowano 2010-07-02, 21:51 przez preeezess, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
maciejj
PostNapisane: 2011-04-11, 12:54 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.08.2007, 22:44
Posty: 5
Lokalizacja: kotlina kłodzka
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V40/V50
Silnik: 1.9DI/2.0D
KW/KM/NM: 85/115-100/136
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
kosztowny wydatek
znam ten ból
gwałtowne zatrzymanie pompy, przestawienie faz rozrządu,
rzeczoznawca dokładnie opisał ale co z tego
skoro czekam na fakturę ale wycena z czterema zerami...

a niestety opiłki mogą być z pompy
przewody przelewowe wytrysków i powrót paliwa do zbiornika


Góra
 Zobacz profil  
 
jacko.t
PostNapisane: 2011-11-27, 22:18 
Offline
V
V

Dołączył(a): 16.11.2011, 14:09
Posty: 3
Lokalizacja: slask
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: v50
Silnik: 2.0d
KW/KM/NM: 136KM
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 157000
Nr z parady volvo: 0
witam mam podobny problem autko odpala za 2 razem wymieniłem filtr paliwa w którym były opiłki i je wyczyściłem od tego czasu pojawia sie komunikat system wspomagania silnika co możne być przyczyna


Góra
 Zobacz profil  
 
mrup
PostNapisane: 2012-05-08, 22:36 
Offline
V
V

Dołączył(a): 24.02.2012, 23:50
Posty: 4
Lokalizacja: Mielec
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: v 50
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 136
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 170000
Nr z parady volvo: 0
Widzę że to dawno poruszany temat ale dziś czytając go bardzo mi pomógł.
Miałem dziś identyczną przypadłość jak kolega bogdan1961.
Rano samochód zapalił, przejechałem nim ze trzydzieści km, po czym zatrzymałem się na chwilę w sklepie i po wyjściu już samochód nie zapalił.
Złapał na początku ze 2 razy po czym już zero odzewu. Ściągnąłem do domu zacząłem coś szukać i nic. Ewidentnie nie podaje paliwa na wtryski, pomyślałem że padła pompa paliwowa, zacząłem szukać coś na necie i cena pompy mnie dobiła, a jak jeszcze przeczytałem ten artykuł to już byłem pewien że pompa.
Tymczasem u mnie powód usterki tzn braku paliwa na wtryskach był bardzo banalny. Już na początku pomyślałem że może po prostu zawiesił się pływak w baku i postanowiłem do tankować, miałem w domu 20L ON więc chciałem zatankować. Podczas odkręcania korka wlewu paliwa wyskoczył delikatny problem był tak zassany że nawet nie mogłem go odkręcić, po otworzeniu było słychać mocne zassanie powietrza tzn w baku wytworzyło się podciśnienie, ale nie zwróciłem na to na początku uwagi. Zatankowałem i postanowiłem go holować do znajomego warsztatu. Chłopaki w warsztacie postanowili go odpalić na siłę za pomocą PLAKA, samochód momentalnie odpalił, po chwili zaciągną paliwo normalnie z baku i już śmiga. Nie wiem dokładnie w jaki sposób jest zrobione odpowietrzenie w baku ale chyba się coś przytkało, teraz już zrobiłem koło 100km i sprawdzałem , jest wszystko ok, w baku nie ma podciśnienia. Może w korku od wlewu się tam ta sprężynka przywiesiła. Ważne że wszystko się skończyło praktycznie bez kosztów a samochodzik śmiga.
Pozdrawiam , mam nadzieję że to komuś pomoże i zaoszczędzi kupę kasy na pompie paliwowej. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
arturw1980
PostNapisane: 2012-09-07, 10:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.04.2012, 20:23
Posty: 4
Lokalizacja: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V50
Silnik: 2.0
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.5
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
witam
mialem taki sam przypadek jak mrup otwarzylem korek wlewu i skasowalem bledy, auto smiga
ps.jezdze na otwartym wlewie dopoki nie kupie nowego korka[/list]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Lukas1977, MemphisCK i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL