Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-11-19, 23:29 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 14085
Lokalizacja: Kraśnik Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S80, S80, S60
Silnik: D5, D5, 2.4i
KW/KM/NM: 197, 163, 140
Rok: 2005
Był na spocie: 15
Średnie spalanie: 6l/100
Przebieg: 218000
Nr z parady volvo: 0
Pyroli, Z racji tego ,że napisałeś T4 ,to wziąłem pod uwagę nowe T5 ,czyli ma 4 cylindry :(

_________________
Było: S80 2.5D '99 ,S60 D5 '01 ,S60 D5 '02 ,S80 D5 '04 ,S80 D5 '05
Język polski, Diagnostyka, Elektryka, Mechanika VOLVO


Góra
 Zobacz profil  
 
Pyroli
PostNapisane: 2012-11-19, 23:30 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.09.2011, 18:10
Posty: 781
Lokalizacja: Myslowice
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Nr z parady volvo: 0
Nowe to nie jest T5 tylko jakiś szajs :lol:

T4, 5 i 6 to rodzina z Volvo modular i te miałem an myśli :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine

Teraz faktycznie widzę, że volvo w 2006 wypuściło jakiegoś wypierda sygnowanego "T5". Czterocylindrowy T5 :D .

Ale praktycznie do 2000 roku te silniki są git. Potem kaszana i oszczędzanie na cześciach. W 2001 roku wyleciało hydro :( i jest teraz regulacja na szklanki


Góra
 Zobacz profil  
 
patryk00
PostNapisane: 2012-11-19, 23:56 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.06.2011, 01:05
Posty: 399
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: V8
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Ja T5 w S40 AWD z 2005 roku wspominam bardzo dobrze. Widziałem też sporo S60R z nabitym przebiegiem 200k+, mimo 300 koni, więc raczej pogłoski o jakiś problemach z jakością to głupoty.

Co do obecnego S80 i S60 to T5 jest 2 litrowe w Europie, zapewne ze względów podatkowych i "emisyjnych" i to od niedawna. 3-4 letnie S80 z normalnym 2,5 litrowym T5 są dostępne na rynku. Na takiej samej zasadzie nie ma u nas już XC90 z 2.5T, a w Rosji np. jest. W Stanach w S60 jest 2.5 litra, a w S80 to się w ogóle chyba gama od 3.2 zaczyna ;-). Z kolei nowa XC40 ma już z powrotem 2,5 litra, nawet w Europie i udało się zachować sensowną cenę.

Do tego całego T5 z 4 cylindrami dochodzi jeszcze skrzynia powershift zamiast geartronica, nie jeździłem nią, więc nie wiem czy różni się coś na plus czy na minus..


Góra
 Zobacz profil  
 
adam12345
PostNapisane: 2012-12-05, 15:22 
Offline
V
V

Dołączył(a): 3.12.2012, 10:57
Posty: 2
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: s80
Silnik: 2,4
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Witam,
Czytam i jestem przerażony, bo niedawno kupiłem ładne s80. Narazie jest ok, po przeglądzie i sprawdzeniu miałem tylko rozrząd oleje i filtry do wymiany i jakieś drobne rzeczy w zawieszeniu, ale czytam i aż się boję co będzie dalej.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Mfalme
PostNapisane: 2012-12-05, 17:02 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.09.2012, 12:43
Posty: 43
Lokalizacja: Warszawa - Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: V8
KW/KM/NM: 315 KM
Rok: 2007
Był na spocie: 0
Przebieg: 80000
Nr z parady volvo: 0
A ja chyba kupię sobie drugie S80, tym razem V8, ale koniecznie bez zawieszenia Four-C pomimo fantastycznego komfortu. 10 tyś za zawieszenie to nie dla mnie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
luckynyc
PostNapisane: 2012-12-08, 00:56 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 10.11.2008, 19:04
Posty: 531
Lokalizacja: Opole / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: było S80
Silnik: D5
KW/KM/NM: 185 KM
Rok: 2009
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,5
Przebieg: 57000
Nr z parady volvo: 0
No to ja mam po prostu pecha.
W poprzednim S60 D5 miałem problemy z zawieszeniem, ale tam to była trochę moja wina...

ale z tym S80 to zupełna masakra.
Volvo odmówiło pomocy. Później postaram się im pomoc. Akcjami serwisowymi nie był objęty. Zabawa z UOKIKiem to pozbawienie samochodu na kilka miesięcy.
Kupiłem więc nową głowicę i wymieniłem ją z osprzętem. Na szczęście wałek był tylko lekko zatarty. Robiłem troche rozeznanie i kupowanie używanej głowicy jest dużym ryzykiem, bo najczęstsza awaria powstaje na skutek zerwania rozrządu, a naprawa tego jest podobnie trudna jak by naprawiać moją głowicę. Ostatecznie sobie więc darowałem.

Niestety problemów z samochodem ciąg dalszy.
W tym tygodniu odpadł mi dekielek spryskiwaczy reflektorów, a dodatkowo szwankują czujniki parkowania i często pokazują non stop kontakt.
Chyba mam pecha do tego samochodu :(


Góra
 Zobacz profil  
 
ZUCZEKTT
PostNapisane: 2012-12-08, 16:56 
Offline
V
V

Dołączył(a): 12.08.2011, 22:12
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa/Otwock
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: s80
Silnik: D5
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 175
Nr z parady volvo: 0
KuRowSKi napisał(a):
Jak kupować S80 to tylko I generacji 1999/2006 :D pominąć tylko modelowy rok 2005, bo z tego roku wszystkie Volvo są lekko niedopracowane :P (pierwsze przejście na nową elektronikę)

Bez przesady, mam taki rok modelowy i problemów brak po 200tyś, znowu znajomy ma ten dopracowany z 2002 i co drugi tydzień na lawecie z elektroniką do ASO jedzie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-12-08, 19:44 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 14085
Lokalizacja: Kraśnik Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S80, S80, S60
Silnik: D5, D5, 2.4i
KW/KM/NM: 197, 163, 140
Rok: 2005
Był na spocie: 15
Średnie spalanie: 6l/100
Przebieg: 218000
Nr z parady volvo: 0
Panowie ,a Ja wam powiem tak od siebie ,że to zależy od auta. Trafi się dobre ,to nie ma problemów, trafi się jakaś felerna sztuka to robią się niepotrzebne wydatki i narzekania.

_________________
Było: S80 2.5D '99 ,S60 D5 '01 ,S60 D5 '02 ,S80 D5 '04 ,S80 D5 '05
Język polski, Diagnostyka, Elektryka, Mechanika VOLVO


Góra
 Zobacz profil  
 
ZUCZEKTT
PostNapisane: 2012-12-09, 17:44 
Offline
V
V

Dołączył(a): 12.08.2011, 22:12
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa/Otwock
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: s80
Silnik: D5
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 175
Nr z parady volvo: 0
Mateusz LKR napisał(a):
Panowie ,a Ja wam powiem tak od siebie ,że to zależy od auta. Trafi się dobre ,to nie ma problemów, trafi się jakaś felerna sztuka to robią się niepotrzebne wydatki i narzekania.

I jakieś dziwne treści typu że ten to taki a ten inny większość to plotki i mity rozsiewane tu i ówdzie, wszystko zależy od tego w czyich rękach jest auto a jak się feler trafi to i Japończyk potrafi zajść za skórę, auto opisywane przez kolegę to na prawdę jakiś dziwoląg, więc na tej podstawie nie ma co wydawać werdyktu że te nowe S80 to takie kupy.
Inną sprawą jest to że w Polsce rynek aut z drugiej ręki to jakaś komedia, to co się dzieje , a znalezienie naprawdę dobrej sztuki, to jak wygrana na loterii, no ale dziurawe prawo,powolnie i bez skutecznie działające sądy otwierają drogę do takich przewałek :568:


Góra
 Zobacz profil  
 
Mfalme
PostNapisane: 2012-12-09, 18:12 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.09.2012, 12:43
Posty: 43
Lokalizacja: Warszawa - Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: V8
KW/KM/NM: 315 KM
Rok: 2007
Był na spocie: 0
Przebieg: 80000
Nr z parady volvo: 0
To prawda, choć nie można wykluczać typowych awarii i usterek. Przebrnąłem przez to w Nissanie Patrolu, więc już wiem :D. Pewne auta i silniki mają swoje bolączki i dobrze o nich wiedzieć - najlepiej w ogóle przed zakupem. O S80 nic takiego nie wiem, ale ostatnio dotarłem do informacji o problemach z XC90 V8 z 2005 i były to poważne problemy - tzn. poważne w skutkach, bo przyczyna raczej trywialna. To samo ze skrzyniami pięciobiegowymi np. w poprzednim S60. O automatach mówię. I to mnie oczywiście też dotknęło w 2.5T ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
jarek-40
PostNapisane: 2012-12-17, 15:00 
Offline
V
V

Dołączył(a): 25.06.2012, 14:52
Posty: 5
Lokalizacja: szczecin
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: s80
Silnik: d5 2.4
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
omg. ,ja mam 327.000. (2007rok) i wszystko gra jak w zegarku.ale z tego co mi wiadomo w 2008 rok jest duzo gratow made in Azja


Góra
 Zobacz profil  
 
patryk00
PostNapisane: 2012-12-17, 15:38 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.06.2011, 01:05
Posty: 399
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: V8
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
A dlaczego właśnie od 2008? ;-) Tutaj to akurat nie ma róznicy czy 2008 czy 2006. Dostawcy kluczowych komponentów są od lat tacy sami, jedyne co się zmieniło w związku z "chińskm inwestorem" (bo pewnie z tym chciałbyś powiązać ew. problemy) to szyby i to jakoś od MY11 - widziałem, że nowe S60 czy V40tki mają szyby Fuyao. Podobnie jak zresztą BMW 3 F30 :).

Sporo często padających cześci jest europejskich (np. Monroe robi amortyzatory four-c, a Bosch czujnik ciśnienia paliwa) i bardzo dużo azjatyckich, głównie japońskich, które według wielu powinny charakteryzować się bezawaryjnością tak jak chociażby CEM od Denso czy skrzynie automatyczne AISINa..


Góra
 Zobacz profil  
 
luckynyc
PostNapisane: 2012-12-27, 11:49 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 10.11.2008, 19:04
Posty: 531
Lokalizacja: Opole / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: było S80
Silnik: D5
KW/KM/NM: 185 KM
Rok: 2009
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,5
Przebieg: 57000
Nr z parady volvo: 0
Na święta w trasie pojawił się znów komunikat "Układ silnika wymagany serwis". Jak ja kocham ten samochód ;(
Teraz przynajmniej górną część silnika mam na gwarancji :)

Poza komunikatem innych objawów awarii silnika brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
twinsmom
PostNapisane: 2012-12-30, 01:29 
Offline
Miss Volvo
Miss Volvo

Dołączył(a): 5.04.2010, 21:37
Posty: 135
Lokalizacja: B-stok
Płeć: Kobieta
VOLVO: S80 Black Edition/ V70
Silnik: 2,5T/ 2,5TD
KW/KM/NM: 210 KM/ 144KM
Rok: 2005
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: za du¿o/ ma³o?
Przebieg: 118
Nr z parady volvo: 0
luckynyc, biedny jesteś, naprawdę. Szkoda, że Ci się tak trafiło. Tak jak kiedyś z Polonezami. Z np. fordami, renault tak samo jest- z kim nie pogadam, to ma rózne doświadczenia.

2 strony wstecz kolega wspomniał żeby volvo z 2005 omijac. Nie wiem, o co mu chodzi, bo ja taki mam i mucha nie siada. tfu tfu.Tez kupiłam w ASO, jako 4,5 latka.
Z powazniejszych spraw musiałam rozrusznik wymienić po pół roku od kupna, bo nie odpalał parę razy, sami sie dziwili, że taka część.
Teraz mam problem z kierunkowskazem, jak chcę skręcić w lewo, to nie wchodzi i musze naciskac az zaskoczy, przy szybkiej zmianie pasa kiszka.
Z tylu myśla pewnie , że jeżdzę nieprzepisowo, jak burak, bo nie pokazuję zmiany pasa.

Życzę siły i cierpliwości i mimo wszystko zadowolenia z jazdy tym fajnym jednak autkiem. g:) :)111

_________________
fanka autek z dużą mocą :-) i ... mama bliźniaczek :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
luckynyc
PostNapisane: 2012-12-30, 11:02 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 10.11.2008, 19:04
Posty: 531
Lokalizacja: Opole / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: było S80
Silnik: D5
KW/KM/NM: 185 KM
Rok: 2009
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,5
Przebieg: 57000
Nr z parady volvo: 0
twinsmom dzięki :)
tym razem zawiesił się "tylko" czujnik jakości oleju
Oczywiście w silniku jest nowy olej - wymieniony przy zmianie głowicy, oryginalny Volvo
Podjąłem decyzję, że sprzedaje go na wiosnę - mam nadzieję, że do wiosny nie będzie już poważnych awarii.
Nie wiem tylko na co jeszcze zmienię


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL