[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
Awatar użytkownika
Furiosus
V
V
Posty: 30
Rejestracja: 2013-09-20, 09:04
Imię: Dariusz
VOLVO: XC60
Silnik: 2,4 D5
KW/KM/NM: 215
Rok: 2015
Średnie spalanie: żre jak smok
Przebieg: 250
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Furiosus » 2020-11-25, 12:58

pysi pisze:
2020-11-25, 12:33
Jeżeli pokazuje tak jak tft to temp. Cieczy pokazuje "pion" od 65st. Jeżeli zależy Ci na parametrach to gadżet od volcano będzie ok.
To załatwia mi podstawowy temat i w sumie mnie satysfakcjonuje - ćwiczyłeś takiego moda?
Don't think - DRINK!!!

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2020-11-25, 13:10

Licznik tft mam... mam też gadżet od volcano :) obydwa rozwiązania polecam z całego serca :)

Awatar użytkownika
Furiosus
V
V
Posty: 30
Rejestracja: 2013-09-20, 09:04
Imię: Dariusz
VOLVO: XC60
Silnik: 2,4 D5
KW/KM/NM: 215
Rok: 2015
Średnie spalanie: żre jak smok
Przebieg: 250
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Furiosus » 2020-11-25, 13:17

pysi pisze:
2020-11-25, 13:10
Licznik tft mam... mam też gadżet od volcano :) obydwa rozwiązania polecam z całego serca :)
A tft robione via vidash - czy polskie ficzery?
Don't think - DRINK!!!

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2020-11-25, 14:06

Tft mam robione przez ovs wdowczyk :)

Pafka83
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2016-11-08, 10:01
Imię: Pawel
VOLVO: s60
Silnik: 2.4 T5
KW/KM/NM: 191/260
Rok: 2005
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 185000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Pafka83 » 2021-01-10, 02:27

Witam. Podłączyłem na próbę inny licznik do swojego s60 MY14 i z automatu przypisało na nim większą wartość przejechanych km, takie jak mam aktualnie, pewnie z modułu BCM.. Czy gdy zamontuję z powrotem licznik do auta z niższym przebiegiem wróci jego oryginalny niższy stan licznika ? A jak nie to vdashem ogarnę bo własciciel się zdenerwuje, że mu trochę km dodzło po testach ;) ?

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2021-01-10, 10:04

Zegary TFT obierają przebieg z innych modułów samochodu. Jak podepniesz do innego pojazdu to będzie przebieg tamtego.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2021-01-10, 10:16

W pewnych okolicznościach, może być na odwrót. Czyki kiedy licznik jest już "znany" cemowi.

Wysłane z mojego Atari 800XL


BOYAN1910
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2016-04-26, 21:09
Imię: Przemyslaw
VOLVO: XC60
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 248
Rok: 2013
Średnie spalanie: 13
Przebieg: 61000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: BOYAN1910 » 2021-02-05, 00:32

Ja dziś w Radomiu wymieniłem zegary na TFT w moim xc60 z 2013. Wszystko działa oprócz Eco i Power oraz nie ma poziomu oleju. Czego mi nie wygrali bo zapłaciłem za wszystko normalnie 😀

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2021-02-05, 07:53

Eco i Power nie będziesz miał. Do tego potrzebny jest nowszy CEM, który zdaje się od MY2013 był montowany. Tych informacji po prostu nie ma na Canie. Poziom oleju - sprawdź na zgaszonym silniku ale włączonym zapłonie. (przytrzymaj chwilę klawisz start ale bez tykania hamulca).

Wysłane z mojego Atari 800XL


BOYAN1910
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2016-04-26, 21:09
Imię: Przemyslaw
VOLVO: XC60
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 248
Rok: 2013
Średnie spalanie: 13
Przebieg: 61000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: BOYAN1910 » 2021-02-05, 14:24

Podobno Tomek jest w stanie to wgrać od modelu 2014. Poziom oleju poki co się nie pojawia.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2021-02-05, 14:47


Serio w menu nie masz poziomu oleju?

Wysłane z mojego Atari 800XL


denis997
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2018-07-19, 10:10
Imię: Piotr
VOLVO: De
Silnik: D3
Rok: 2011
Przebieg: 300001
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: denis997 » 2021-02-05, 14:50

Cześć.
zamontowałem licznik TFT do volvo s60 2011 z modelu s60 2017 dołożyłem 2 przewody i wszystko działa P&P Power Eco.
Jedynie co to pokazuję się kontrolka od ciśnienia w oponach TPMS i nie zmienił się język na zegarach z Niemieckiego na Polski.
Nie powinien się język zmienić automatycznie na PL ??.
Co do TPMS to nie mam u siebie czujników w oponach i dlatego błąd się wyświetla jak to wyłączyć ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2021-02-05, 16:16

denis997 pisze:
2021-02-05, 14:50
Nie powinien się język zmienić automatycznie na PL ??.
Jeżeli auto miałeś sprowadzone z DE i spolszczone nie w ASO to chyba język pokazuje taki jaki był oryginalnie. Kontrolka bd świecić dopóki nie będzie odpowiedniego softu.
Ogólnie miałeś farta, że poszło od strzała.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2021-02-05, 16:30

denis997 pisze:Cześć.
zamontowałem licznik TFT do volvo s60 2011 z modelu s60 2017 dołożyłem 2 przewody i wszystko działa P&P Power Eco.
Jedynie co to pokazuję się kontrolka od ciśnienia w oponach TPMS i nie zmienił się język na zegarach z Niemieckiego na Polski.
Nie powinien się język zmienić automatycznie na PL ??.
Co do TPMS to nie mam u siebie czujników w oponach i dlatego błąd się wyświetla jak to wyłączyć ??
Wrzuć filmik z Eco i Power. Power coś tam drga i jeden ze wskaźników reaguje na gaz. Drugi drgnie. W Eco nic się nie dzieje.

Wysłane z mojego Atari 800XL


denis997
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2018-07-19, 10:10
Imię: Piotr
VOLVO: De
Silnik: D3
Rok: 2011
Przebieg: 300001
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: denis997 » 2021-02-05, 19:02

Jutro wrzucę filmik. Samochód salon PL licznik z Niemca. Dlatego pytam dlaczego nie zmieniło języka na PL.

denis997
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2018-07-19, 10:10
Imię: Piotr
VOLVO: De
Silnik: D3
Rok: 2011
Przebieg: 300001
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: denis997 » 2021-02-05, 19:03

Oba wskaźniki działają w trybie Power przy przyspieszaniu poruszają się dwa wskaźniki w trybie Eco też.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2021-02-05, 21:24

Ciekawostka.. Może kwestia licznika od modelu 2017.

Wysłane z mojego Atari 800XL


denis997
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2018-07-19, 10:10
Imię: Piotr
VOLVO: De
Silnik: D3
Rok: 2011
Przebieg: 300001
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: denis997 » 2021-02-06, 16:22

Tak to wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2021-02-06, 21:03

denis997 pisze:
2021-02-06, 16:22
Tak to wygląda
Chyba jesteś pierwszą osobą której eco i power działają :)
Co do języka dziwne - u mnie od początku miałem PL, chyba tylko pierwsze włączenie było w innym języku.

volvo_driver
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: volvo_driver » 2021-02-27, 19:46

A ktoś już próbował wymiany zegarów na TFT w XC60 I (2010 r.)? Mam wersję USA i zastanawiam się czy jest sens się w to bawić. A noszę się z zamiarem wymiany choćby tarczek, bo jazda w milach czasem wkurza. Więc i tak będzie robota z tym. Może poszedłbym krok dalej i zrobił Las Vegas na desce rozdzielczej, z pełnymi fajerwerkami :D :lol:

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2021-02-27, 21:17

Można zmienić w każdym aucie na platformie P3

volvo_driver
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: volvo_driver » 2021-02-28, 16:56

Ktoś da namiary na osoby z mazowieckiego które zajęłyby się tematem, dały wskazówki co trzeba przywieźć ze sobą i ile to kosztowało będzie?

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2021-02-28, 17:25

OVS wdowczyk w Radomiu - chyba najpewniejsze miejsce.

volvo_driver
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: volvo_driver » 2021-02-28, 23:23

pysi pisze:
2021-02-28, 17:25
OVS wdowczyk w Radomiu - chyba najpewniejsze miejsce.
Dzięki.
Wysłałem zapytanie o ewentualną cenę takiej zabawy

mobile_one
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2020-12-31, 10:30
Imię: Jarek
VOLVO: xc 60
Silnik: T6
Rok: 2012
Był na spocie: 0
Przebieg: 145000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: mobile_one » 2021-03-06, 19:56

Witam

Ja dziś wykonałem zmianę licznika analogowego na tft do Volvo z 2012 USA i o dziwo wskaźniki power i eco działają :D :D tylko teraz moje pytanie jest odnośnie zmiany softu :? czy jak przy tej zabawie ze zmiana licznika zmienili mi soft na nowszy a w starym miałem wgrany polstar to czy przy tym nowym również go mam czy to tzw. golas ? :?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”