[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-10-30, 15:23

Grzesiu dobre pytanko, u Ciebie wiesz że nie. Ale nie miałeś dlubania w sofcie CEMa. Dowiem się, jak Tomek w końcu ogarnie temat 2 pływaków w zbiorniku (AWD)..

Wysłane z Atari 800XL.

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 995
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2018-10-30, 15:48

Elektronik w ASO powiedział, że dłubane softy potrafią się różnie zachować przy różnych akcjach/aktualizacjach. Że niby mogą dotyczyć innych modułów a wpłyną na problemy w teoretycznie nie dotykanych. Ile w tym prawdy - nie wiem.

norbskib
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2018-02-08, 20:50
Imię: Dawid
VOLVO: XC60
Silnik: D4 2.4
Rok: 2014
Przebieg: 106000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: norbskib » 2018-11-04, 18:43

Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2018-11-04, 20:50

licznik można dorwać za 200zł, programowanie 800zł. 1000zł to jednak nie 3000zł :)

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-11-05, 09:14

norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.

Wysłane z Atari 800XL.

Awatar użytkownika
v70t4 MY14
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 976
Rejestracja: 2017-12-02, 08:42
Imię: Michal
VOLVO: v70
Silnik: t4 1,6 EcoBoost
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2014
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 205000
Lokalizacja: Sverige
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: v70t4 MY14 » 2018-11-05, 09:18

waldemaras pisze:To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.
Dokładnie tak... czyli MY14 od 2014 w górę...
:loss:

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2018-11-05, 09:54

waldemaras pisze:Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.
Z tego co wiem volvocesky (czyli Panowie od Vdash'a) już zrobili albo są blisko zrobienia działającego systemu do retrofitu.
Kupili ode mnie licznik który swego czasu miałem wystawiony na sprzedaż
Yeah, I think I know enough about retrofitting.
I'm from VolvoCesky.cz, this weekend we've managed to fit these into older P3 cars as well - that's why I need this box for additional tests.

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 995
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2018-11-05, 10:59

waldemaras pisze:
norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.

Wysłane z Atari 800XL.
Wygląda, że ja miałem farta, odkręciłem, założyłem i śmiga. Tyle, że ja miałem C-64...

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2018-11-05, 11:25

W niektórych śmiga od razu, w innych połowicznie :)
U mnie z drugim licznikiem było tak że działało wszystko oprócz poziomu paliwa...
Coonrado zrobił mi flash softu z jakiejś S60 i jest ok... nie licząc problemów z kierunkami - jak na razie zmontowałem jeszcze raz, poprawiłem połączenia i jest już jakiś czas ok.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-11-06, 20:55

raspiras pisze:
waldemaras pisze:
norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.

Wysłane z Atari 800XL.
Wygląda, że ja miałem farta, odkręciłem, założyłem i śmiga. Tyle, że ja miałem C-64...
Grzesiu, nie wkurzaj mnie, że mój licznik ruszył u Cię od kopa Obrazek

Wysłane z Atari 800XL.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-12-24, 16:32

Mały update, mam info od VIP Serwis Radom, że jest postęp w autach że starymi CEMa jak mój i AWD.
Na razie tyle

Wysłane z Atari 800XL.

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 995
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2018-12-24, 16:38

Czyli działa już obrotomierz? Jeszcze tylko licznik, paliwo, biegi a potem to już z górki ;-)
Wesolych!

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-12-24, 19:43

Tam jest problem ze wskaźnikiem paliwa, lata ma odwrót.. Nie byłby to problem, gdyby nie to, że przy pełnym baku pojawia się błąd pustego zbiornika i CEM odcina silnik. I postęp jest zdaje się przy obejsciu.

Wysłane z Atari 800XL.

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2018-12-24, 22:49

To chyba chłopaki z Vdasha coś powalczyli z tymi licznikami z autami P3 przed sensusem. Na swedespeed są zdjęcia i opisy z co mogą zrobić z 7 grudnia :)
https://forums.swedespeed.com/showthrea ... S60/page30" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
OVS WDOWCZYK
VOLV
VOLV
Posty: 574
Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
Imię: Tomek
VOLVO: Amazon/C70/S90
Silnik: 2.0/T5.D5
KW/KM/NM: Łoj Panie...
Rok: 2019
Średnie spalanie: 10l/100km
Przebieg: 16000
Lokalizacja: Radom
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: OVS WDOWCZYK » 2018-12-25, 09:30

Chcą chore pieniądze... moim celem jest zmieścić się w kwocie 2000pln z licznikiem.
Obrazek
kontakt tylko przez FB

kani1
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2013-10-01, 18:51
Imię: Kamil
VOLVO: V60 Summum
Silnik: D3
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2011
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: kani1 » 2019-01-03, 17:58

OVS WDOWCZYK pisze:Chcą chore pieniądze... moim celem jest zmieścić się w kwocie 2000pln z licznikiem.
Super byłoby aby ta cena była jeszcze o połowę niższa Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2019-01-04, 17:30

Jak będziesz miał licznik to kodowanie z volvotech ok 700zł kosztowało.

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2019-01-04, 17:46

Pysi, może być jakikolwiek licznik, czy musi być jakoś specjalnie dobrany ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

kani1
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2013-10-01, 18:51
Imię: Kamil
VOLVO: V60 Summum
Silnik: D3
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2011
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: kani1 » 2019-01-04, 17:47

Tylko licznik dorwać i sparować z autem to chyba loteria


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2019-01-04, 18:53

Z tego co wien to byle jaki - trzeba potem wgrać soft.
Natomiast z twoim autem Gabrielu nie jest tak prosto jak w przypadku S/V60 z sensusem.

Kamilu u mnie licznik nr1 nawet nie startował. Licznik nr 2 działał w 90% (nie pokazywał poziomu paliwa). Coonrado wgrał mi soft z jakiejś s60 i działa tak jak trzeba.

Awatar użytkownika
OVS WDOWCZYK
VOLV
VOLV
Posty: 574
Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
Imię: Tomek
VOLVO: Amazon/C70/S90
Silnik: 2.0/T5.D5
KW/KM/NM: Łoj Panie...
Rok: 2019
Średnie spalanie: 10l/100km
Przebieg: 16000
Lokalizacja: Radom
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: OVS WDOWCZYK » 2019-01-04, 19:25

U nas licznik do aut my2012 w górę kosztuje 1500pln na gotowo
My 2006-2011 2000pln :)
Obrazek
kontakt tylko przez FB

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2019-01-05, 10:37

Ale AWD jeszce wcale

Wysłane z Atari 800XL.

kani1
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2013-10-01, 18:51
Imię: Kamil
VOLVO: V60 Summum
Silnik: D3
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2011
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: kani1 » 2019-01-05, 10:38

OVS WDOWCZYK pisze:U nas licznik do aut my2012 w górę kosztuje 1500pln na gotowo
My 2006-2011 2000pln :)
A czym różni się v60 my2011 od my2012? Jest jakaś różnica w sofcie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
OVS WDOWCZYK
VOLV
VOLV
Posty: 574
Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
Imię: Tomek
VOLVO: Amazon/C70/S90
Silnik: 2.0/T5.D5
KW/KM/NM: Łoj Panie...
Rok: 2019
Średnie spalanie: 10l/100km
Przebieg: 16000
Lokalizacja: Radom
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: OVS WDOWCZYK » 2019-01-05, 10:54

potężna...
Obrazek
kontakt tylko przez FB

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2019-01-05, 14:11

Pytanie do OVS WDOWCZYK:
A do S80 2007 rok to ile kosztuje ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”