[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-07-26, 19:16
- Imię: Patryk
- VOLVO: V60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 100
- Rok: 2014
- Przebieg: 120000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
OVS WDOWCZYK, Dziękuje za odpowiedz. Odezwę się pewnie niebawem.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dziś zmieniłem zegary na TFT ze swoich poliftowych ale nie zaświeciły? Nie zaświeca już czy trzeba zrobić jakoś myk?
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Trzeba dograć soft
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Podpowiecie jak to ogarnąć? Czy wystarczy ktoś z Vida?
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Sama vida to trochę za mało. Zegary trzeba przeprogramować.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Waldemaras możesz trochę rozwinąć temat? Mam polifta 2014rok, zegary są z 2016.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
12 stron, ale psu na budę?
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tak wiem raspiras, przestudiowałem cały wątek, ale mało konkretów w sprawie zmiany zegarów w polifcie.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dasiek246, generalnie szansa na p&p jest jedna na milion, ale nie niemożliwa - u mnie się udało. W innym przypadku tylko przeprogramowanie.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Teraz tylko pytanie czy po przeładowaniu softu ruszy? Dlatego pytałem czy ktoś z Vida to ogarnie czy trzeba głębiej grzebać i szukać fachowców.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie ogarnie Ci tego nikt prócz OVS, volvotech i możekilku innych magików. Namiar masz już, dzwoń umawiaj się. Inaczej się nie da.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie ma opcji, żeby to poszło bez programowania. Musisz mieć zegary poniżej 2015 i wtedy jest szansa, że ruszy. Ale gwarancji zero. Poczytaj wątek, co się musi zgadzać.Dasiek246 pisze:Waldemaras możesz trochę rozwinąć temat? Mam polifta 2014rok, zegary są z 2016.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wysłałem zapytanie do Dom Volvo z opisem sytuacji, odpisali mi że potrzebna jest aplikacją softu, cena 162zl brutto. Czyli nie aż tak źle bybyło.
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
tak, aplikacją można polifty, ale warunkiem jest kompatybilny licznik pod VIN
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
O panie a jak to sprawdzic?
Kontrolki ostrzegawcze działają, normalnie, przy zapalaniu gasną, kierunki słychać ale nie widać, dioda od biegów też przeskakuje, tylko głowny wyświetlacz nie działa.
Kontrolki ostrzegawcze działają, normalnie, przy zapalaniu gasną, kierunki słychać ale nie widać, dioda od biegów też przeskakuje, tylko głowny wyświetlacz nie działa.
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
a to powinien być kompatybilny, chociaż różnie to bywa. Jeśli jest z tego samego lub nowszy rok to na 99% będzie ok.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Według Volvo do mojego modelu wygląda to tak:
https://accessories.volvocars.com/Insta ... /Automatic
Więc chyba będzie dobrze
https://accessories.volvocars.com/Insta ... /Automatic
Więc chyba będzie dobrze
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-06-15, 21:45
- Imię: Tobiasz
- VOLVO: V60
- Silnik: 1.6
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2013
- Przebieg: 178000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam wszystkich jestem właśnie po montażu zegarów do polifta V60 rocznik 2013 MY14, zegary które kupiłem są z volvo V70 też z 2013. Data na moich zegarach to czerwiec 13 a dawcy kwiecień 13 więc dużej różnicy nie ma, problem jest w tym że po podłączeniu zegarów z V70, nie wyświetlają nic, nawet kontrolek silnika czy stanu paliwa. Pytanie czy próbować przeprogramowac? Czy odpuścić i szukać innych? Może lepiej z V60 ale roczniki nowsze
Nr dawcy to 31327743
Pozdrawiam Tobiasz
Nr dawcy to 31327743
Pozdrawiam Tobiasz
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jeśli kupiłbym sobie taki interfejs to byłbym w stanie ogarnąć ten reload do licznika? https://allegro.pl/oferta/volvo-vida-di ... 5799377868
Myślę nad takim czymś bo ewentualnie przydaloby mi się do diagnozowania auta i prędzej czy później mi się zwrócić bo lubię grzebać sam w aucie.
Myślę nad takim czymś bo ewentualnie przydaloby mi się do diagnozowania auta i prędzej czy później mi się zwrócić bo lubię grzebać sam w aucie.
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Do reloadu potrzebujesz oryginalnego interfejsu, nie chinczyka (~ 2000 zł), dostępu do vidy.online (abo miesięczny albo godzinowy) plus zaprzyjaźnionego mechanika z ASO celem realizacji zamówienia softuDasiek246 pisze: ↑2020-04-13, 12:13Jeśli kupiłbym sobie taki interfejs to byłbym w stanie ogarnąć ten reload do licznika? https://allegro.pl/oferta/volvo-vida-di ... 5799377868
Myślę nad takim czymś bo ewentualnie przydaloby mi się do diagnozowania auta i prędzej czy później mi się zwrócić bo lubię grzebać sam w aucie.
.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
A za pomocą tego chińczyka mogę odblokowywać pewne funkcje w aucie?
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie bardzo. Odblokowanie to zmiana konfigu auta. Co nieco potrafi vdash któremu wystarczy chiński klon interface DICE ale aktywacje są płatne. Cennik jest w samym programie.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-06-15, 21:45
- Imię: Tobiasz
- VOLVO: V60
- Silnik: 1.6
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2013
- Przebieg: 178000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Przy doborze licznika do polifta trzeba kierować się tylko rocznikiem produkcji czy też szukać po numerze które są na zegarach? Serwis volvo też zaoferował mi wgranie softa ale gwarancji nie dają. Robili to tylko na nowych licznikach.
Koszt wygrania to 50 euro (NL) więc nie dużo.
Koszt wygrania to 50 euro (NL) więc nie dużo.
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2020-04-20, 14:12
- Imię: Mateusz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4
- Rok: 2012
- Przebieg: 190000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam proszę Państwa. Podpinam się pod temat.
Zakupione Volvo S60 2012 R. R design. Wszystkie opcje jakie są możliwe, automat. Czy jesteście w stanie podpowiedzieć jakie zegary zakupić ( szukać ). Chciałbym zmienić na jeden wyświetlacz, obecnie dwuzegarowy. Dziękuję z góry .
Zakupione Volvo S60 2012 R. R design. Wszystkie opcje jakie są możliwe, automat. Czy jesteście w stanie podpowiedzieć jakie zegary zakupić ( szukać ). Chciałbym zmienić na jeden wyświetlacz, obecnie dwuzegarowy. Dziękuję z góry .