A teraz małe pytanie... czy po dograniu sofy w OVS albo Volvotechu do zegarów ktoś ma uruchomione pokazywanie ograniczeń prędkości i wskazań nawigacji na licznikach? Chodzi o autach ze sensusem.
A co masz problem z interpretacją wartości pokazywanych na tych śmiesznych pionowych talerzach postawionych po prawej stronie drogi ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Jest jeszcze jeden problem z licznikiem TFT (przynajmniej u mnie, nie wiem jak u innych), a mianowicie nie pokazuje informacji, że zaciągnięty jest hamulec postojowy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
A teraz małe pytanie... czy po dograniu sofy w OVS albo Volvotechu do zegarów ktoś ma uruchomione pokazywanie ograniczeń prędkości i wskazań nawigacji na licznikach? Chodzi o autach ze sensusem.
U mnie działa bez problemu czytanie znaków po zmianie zegarów na TFT i powiem szczerze, że bardzo dobrze to działa, oczywiście zdarzają się błędy ale czasem potrafi pomóc jak zapomniało się jakie jest aktualnie ograniczenie.
Te znaki to z navi bierze czy jakaś kamerka w szybie jest
u mnie się zdarza, że zbiera "ograniczenia" z nalepki na ciężarówce albo autokarze który mijam. Np. 100 km/h w środku miasta... więc raczej niekoniecznie z navi
Kamera. I generalnie działa poprawnie - fajnie sie sprawdza w innych krajach gdzie znaki z nazwami miejscowosci są inne niż u nas - wtedy ciężko wyczyć czy jest jest tenen zabudowany czy nie.
Hej, wiecie może czy ktoś się zajmuje jeszcze wymianą zegarów z starszych modeli (okrągłych) na zegary TFT. Mam volvo XC70 z 10 roku i myślałem nad ich wymiana lecz firma w Radomiu powiedziała mi przez telefon że zaprzestali tych wymian gdyż były zbyt pracochłonne. Zajęli się wymiana plug&play wyłącznie. Z góry dzięki za odpowiedź
A dzwoniłem do Państwa już jakiś czas temu (przed wakacjami to było). Zostało mi powiedziane że wymiana na TFT z starych zegarów wymagała sporo
programowania oraz wymiany okablowania i nie kalkulowało się. Teraz jest jedynie opcja z mono tft na "fajniejsze" tft (nie wiem jak inaczej to ująć). Nadal Państwo wymieniają zegary starszego typu (przykład z google)na zegary TFT, jeżeli tak to bym był zainteresowany.
Ja wymieniłem zegary z rocznika 2007 właśnie na TFT w Radomiu jakieś 2 tygodnie temu, więc nadal ogarniają temat.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
No jasne, rozumiem. W takim razie skontaktuje się z Państwem jutro telefonicznie w celu omówienia szczegółów takiej wymiany. Dziękuje za tak pozytywna informacje
To i ja się zapytam gdzie i kto to robi
Moje to xc60 d4 2.4 2013 rok, awd,
Mam jeszcze zegary przed liftem I bardzo bym chciał się dowiedzieć jaki koszt wymiany zegarów z programowaniem
Dodatkowo u mnie jeszcze chyba trzeba wgrać system bo sam nie mogę nawet nawigacji aktualizować.
Dzieki z gory