[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Kris2711
V
V
Posty: 21
Rejestracja: 2017-02-26, 11:37
Imię: Kris
VOLVO: V40 MY17
Silnik: 2.0 VEA
KW/KM/NM: 112/152/250
Rok: 2016
Średnie spalanie: 8.3
Przebieg: 43000
Status: Offline

[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Post autor: Kris2711 » 2020-09-24, 22:40

Czy ktoś wymieniał żarówki kierunkowskazów tylnich na LEDy tak by nie migały za szybko? Z przodu mam oryginalne ledowe a z tyłu żarniki ;( Wiem, że można stosować dodatkowe oporniki wpięte równolegle ale to druciarstwo i po prostu niepotrzebne grzałki. Może trzeba wymienić przerywacz (jeżeli takowy występuje) na elektroniczny?

Kris2711
V
V
Posty: 21
Rejestracja: 2017-02-26, 11:37
Imię: Kris
VOLVO: V40 MY17
Silnik: 2.0 VEA
KW/KM/NM: 112/152/250
Rok: 2016
Średnie spalanie: 8.3
Przebieg: 43000
Status: Offline

[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Post autor: Kris2711 » 2020-09-26, 08:03

Nikt, nic ??? :?

gulash_s
V
V
Posty: 14
Rejestracja: 2018-09-02, 16:29
Imię: Jarek
VOLVO: S60 R-Desiegn
Silnik: DRIVE-E T5
KW/KM/NM: 245
Rok: 2016
Przebieg: 23701
Status: Offline

[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Post autor: gulash_s » 2020-10-23, 19:08

Ja do swojego s60 2016 myslalem o takich
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

rezon
VOLVO
VOLVO
Posty: 2089
Rejestracja: 2017-06-23, 18:40
Imię: Krzysztof
VOLVO: V60 CC AWD
Silnik: 2,4D4
KW/KM/NM: 220/440
Rok: 2018
Średnie spalanie: 8,3
Przebieg: 200000
Lokalizacja: Rzeszów
Status: Offline

[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Post autor: rezon » 2020-10-23, 19:52

Można wpakować legalnie Silver Bright
Obrazek

ziggy45
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2019-03-03, 19:29
Imię: Zbigniew
VOLVO: S60
Silnik: T5 B4204T11
KW/KM/NM: 245
Rok: 2015
Przebieg: 54000
Status: Offline

[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Post autor: ziggy45 » 2020-11-07, 19:21

Ja do S60 2015 włożyłem żółte ledy. Odbyło się to stety/niestety metodą prób i błęd dzięki uprzejmości sprzedawcy. LEDy bez canbus, nie ma błędów, przerywacz działa normalnie.

Awatar użytkownika
pwrlax
V
V
Posty: 36
Rejestracja: 2018-07-31, 07:35
Imię: Piotr
VOLVO: XC40
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 145/197/300
Rok: 2022
Przebieg: 5
Status: Offline

[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Post autor: pwrlax » 2020-11-11, 20:49

Zerknijcie do tego wątku i mojego posta z 24.10. Przerobiłem temat i finalnie efekty są fajne.

viewtopic.php?f=178&t=150155&p=1684302& ... d#p1684302
********************************************************

Żubr występuje zazwyczaj w puszcze .... a sporadycznie w puszczy......

Kris2711
V
V
Posty: 21
Rejestracja: 2017-02-26, 11:37
Imię: Kris
VOLVO: V40 MY17
Silnik: 2.0 VEA
KW/KM/NM: 112/152/250
Rok: 2016
Średnie spalanie: 8.3
Przebieg: 43000
Status: Offline

[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Post autor: Kris2711 » 2020-12-31, 14:12

Zdaję relację po wymianie- jest dobrze, migają z prawidłową częstotliwością i są jasne. Zastosowałem ledy o nominalnej pobieranej mocy 20W, nie wymagające żadnych dodatkowych oporników czy kasowników błędów CAN. To żarówki 66 x SMD2016( 66 diod SMD 2016 Epistar) a konkretnie pomarańczowe Einparts EPL255. Można też zastosować prawie identyczne Opticon 0912-094 ( bez czołowej soczewki).

A teraz bonus 😃 - do świateł STOP dałem analogiczne, białe EPL 250 ( cokół BA15s) i jest super.

Kris2711
V
V
Posty: 21
Rejestracja: 2017-02-26, 11:37
Imię: Kris
VOLVO: V40 MY17
Silnik: 2.0 VEA
KW/KM/NM: 112/152/250
Rok: 2016
Średnie spalanie: 8.3
Przebieg: 43000
Status: Offline

[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach

Post autor: Kris2711 » 2021-06-26, 08:19

Update -21W Żarówki kierunkowskazów Opticon 0912-094 działają nadal. Oby tak dalej.

Za to 21W żarówki stopu Einparts EPL 250 padły całkowicie więc nie polecam. Co gorsza komputer nie pokazuje że nie działają więc niebezpiecznie- na szczęście paliło się trzecie światło stopu. Chyba są zbyt " wyżyłowane" bo padły mimo wewnętrznej przetwornicy chroniącej przed skokami napięcia w instalacji. Ogólnie biorąc to te wszystkie żarówki z wbudowanymi lub dopiętymi opornikami oszukującymi komputer to ślepa uliczka bo po uszkodzeniu się diód lub wewnętrznej przetwornicy, komputer nadal widzi opornik i nie pokazuje błędu braku stopu. Gdy spali się włókno w żarówce to wszystko jest jednoznacznie sygnalizowane więc te ledowe zamienniki żarówek to bardzo niepewne na razie rozwiązanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”