[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2017-02-26, 11:37
- Imię: Kris
- VOLVO: V40 MY17
- Silnik: 2.0 VEA
- KW/KM/NM: 112/152/250
- Rok: 2016
- Średnie spalanie: 8.3
- Przebieg: 43000
- Status: Offline
[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach
Czy ktoś wymieniał żarówki kierunkowskazów tylnich na LEDy tak by nie migały za szybko? Z przodu mam oryginalne ledowe a z tyłu żarniki Wiem, że można stosować dodatkowe oporniki wpięte równolegle ale to druciarstwo i po prostu niepotrzebne grzałki. Może trzeba wymienić przerywacz (jeżeli takowy występuje) na elektroniczny?
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2017-02-26, 11:37
- Imię: Kris
- VOLVO: V40 MY17
- Silnik: 2.0 VEA
- KW/KM/NM: 112/152/250
- Rok: 2016
- Średnie spalanie: 8.3
- Przebieg: 43000
- Status: Offline
[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach
Nikt, nic ???
-
- V
- Posty: 14
- Rejestracja: 2018-09-02, 16:29
- Imię: Jarek
- VOLVO: S60 R-Desiegn
- Silnik: DRIVE-E T5
- KW/KM/NM: 245
- Rok: 2016
- Przebieg: 23701
- Status: Offline
[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach
Ja do swojego s60 2016 myslalem o takich
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- VOLVO
- Posty: 2097
- Rejestracja: 2017-06-23, 18:40
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: V60 CC AWD
- Silnik: 2,4D4
- KW/KM/NM: 220/440
- Rok: 2018
- Średnie spalanie: 8,3
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: Rzeszów
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2019-03-03, 19:29
- Imię: Zbigniew
- VOLVO: S60
- Silnik: T5 B4204T11
- KW/KM/NM: 245
- Rok: 2015
- Przebieg: 54000
- Status: Offline
[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach
Ja do S60 2015 włożyłem żółte ledy. Odbyło się to stety/niestety metodą prób i błęd dzięki uprzejmości sprzedawcy. LEDy bez canbus, nie ma błędów, przerywacz działa normalnie.
- pwrlax
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2018-07-31, 07:35
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC40
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 145/197/300
- Rok: 2022
- Przebieg: 5
- Status: Offline
[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach
Zerknijcie do tego wątku i mojego posta z 24.10. Przerobiłem temat i finalnie efekty są fajne.
viewtopic.php?f=178&t=150155&p=1684302& ... d#p1684302
viewtopic.php?f=178&t=150155&p=1684302& ... d#p1684302
********************************************************
Żubr występuje zazwyczaj w puszcze .... a sporadycznie w puszczy......
Żubr występuje zazwyczaj w puszcze .... a sporadycznie w puszczy......
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2017-02-26, 11:37
- Imię: Kris
- VOLVO: V40 MY17
- Silnik: 2.0 VEA
- KW/KM/NM: 112/152/250
- Rok: 2016
- Średnie spalanie: 8.3
- Przebieg: 43000
- Status: Offline
[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach
Zdaję relację po wymianie- jest dobrze, migają z prawidłową częstotliwością i są jasne. Zastosowałem ledy o nominalnej pobieranej mocy 20W, nie wymagające żadnych dodatkowych oporników czy kasowników błędów CAN. To żarówki 66 x SMD2016( 66 diod SMD 2016 Epistar) a konkretnie pomarańczowe Einparts EPL255. Można też zastosować prawie identyczne Opticon 0912-094 ( bez czołowej soczewki).
A teraz bonus - do świateł STOP dałem analogiczne, białe EPL 250 ( cokół BA15s) i jest super.
A teraz bonus - do świateł STOP dałem analogiczne, białe EPL 250 ( cokół BA15s) i jest super.
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2017-02-26, 11:37
- Imię: Kris
- VOLVO: V40 MY17
- Silnik: 2.0 VEA
- KW/KM/NM: 112/152/250
- Rok: 2016
- Średnie spalanie: 8.3
- Przebieg: 43000
- Status: Offline
[V40 MY17, T3, 2016.] LEDy w tylnych kierunkowskazach
Update -21W Żarówki kierunkowskazów Opticon 0912-094 działają nadal. Oby tak dalej.
Za to 21W żarówki stopu Einparts EPL 250 padły całkowicie więc nie polecam. Co gorsza komputer nie pokazuje że nie działają więc niebezpiecznie- na szczęście paliło się trzecie światło stopu. Chyba są zbyt " wyżyłowane" bo padły mimo wewnętrznej przetwornicy chroniącej przed skokami napięcia w instalacji. Ogólnie biorąc to te wszystkie żarówki z wbudowanymi lub dopiętymi opornikami oszukującymi komputer to ślepa uliczka bo po uszkodzeniu się diód lub wewnętrznej przetwornicy, komputer nadal widzi opornik i nie pokazuje błędu braku stopu. Gdy spali się włókno w żarówce to wszystko jest jednoznacznie sygnalizowane więc te ledowe zamienniki żarówek to bardzo niepewne na razie rozwiązanie.
Za to 21W żarówki stopu Einparts EPL 250 padły całkowicie więc nie polecam. Co gorsza komputer nie pokazuje że nie działają więc niebezpiecznie- na szczęście paliło się trzecie światło stopu. Chyba są zbyt " wyżyłowane" bo padły mimo wewnętrznej przetwornicy chroniącej przed skokami napięcia w instalacji. Ogólnie biorąc to te wszystkie żarówki z wbudowanymi lub dopiętymi opornikami oszukującymi komputer to ślepa uliczka bo po uszkodzeniu się diód lub wewnętrznej przetwornicy, komputer nadal widzi opornik i nie pokazuje błędu braku stopu. Gdy spali się włókno w żarówce to wszystko jest jednoznacznie sygnalizowane więc te ledowe zamienniki żarówek to bardzo niepewne na razie rozwiązanie.