Łysy pisze:A tak z innej beczki , ile ta opona wytrzyma z 2 sezony ? To max
rozumiem ze prowadziłeś jakieś badania odnośnie zużywalności tych opon ?? bo skoro pytasz i automatycznie odpowiadasz to znaczy że wiesz ... więc ? moze jakies wyniki tych twoich testów zużywalności opon ?? zakladamy że ktoś robi 10 do 16 k km rocznie to ile mu wytrzymają te opony ?
Łysy pisze:ażda opona miękka a taką jest w lecie w upalne dni praktycznie znika w oczach .
heh no nie przesadzajmy i nie siejmy farmazonu
)
Łysy pisze:Ja mając 2 komplety jestem w stanie przejechać 3-4 sezony i co dla mnie bardzo istotne
robisz 3-4 sezony na 8miu ( 2 komplety) opon ( skoro cenisz bezpieczeństwo to zakladam ze kupijesz tylko klasę premium w oponach) ile cie kosztują te wszystkie opony na 4 sezony ? 350 od sztuki ? (to takie raczej tańsze premium) x8 = 2800 + ewentualne wymianki jesli nie robisz sam i czas na to poświęcony, ja dzis kupilem klimaty w cenie 1380 komplet z (workami) nawet jesli jest tak jak piszesz (w co bardzo wątpię ) odnośnie zużywalności to i tak wychodzi mi to taniej niż tobie wiec nie jest to zaden problem zeby co 2 lata mieć NOWY komplet opon ! a co do bezpieczeństwa to jest taka żelazna zasada że jak nie masz poukladane w glowie to i ABS i ESP i opony na dany sezon ci nie pomogą ...
Łysy pisze:Chciałbym zobaczyć te opony u Chołowczyca na jego Nissan GTR jak frunie na nich po 200km/h i więcej .
widzisz caly bajer polega na tym zeby do odpowiednich pojazdów dostosowywac odpowiednie opony być może w swoim GTR ma odpowiednie opony na których może i frówać 300km/h ale test opon pokazuje że opony te są testowane na VW czyli raczej auto miejskie ... i warunki testowania są raczej podobne do miejskich - rondo, ruszanie pod wzniesienie, hamowanie na prostej itp. więc argument pt. "chciałbym zobaczyć" jest troche na poziomie przedszkola...
Łysy pisze:I jeszcze jedna bardzo istotna sprawa - spróbujcie na tych oponach pojechać w Alpy do Austrii,Szwajcari gdzie jest obowiązek używania opon zimowych i nie daj Borze zatrzymajcie się pod górkę i zróbcie zator , jeśli mnie pamięć nie myli to kosztuje to od 1500€ w górę nie mylić z brakiem obowiązkowych opon .
rozumiem, że byłeś choć raz w alpach i jechałeś w ciężkich warunkach na tych swoich zimowych oponach ... ale z tego co sie orientuję to opony całoroczne są dopuszczone do ruchu w całej europie, w tym w Austrii i w Szwajcarii gdzie tez są sprzedawane a co do terenów górskich to jest coś takiego jak łańcuchy które w pewnych okresach w roku bywają obowiązkowe ze względu na warunki drogowe więc spokojnie na wielo sezonowe opony tez sie lancuchy zaklada...
a co do całości twojej wypowiedzi to myślę ze chyba sporo przesadzasz i nie bierzesz pod uwagę ze żyjemy w Polsce gdzie od paru lat jesień, zima i części wiosny to juz prawie ta sama pogoda czyli mokro ciemno i zimno a snieg w miastrach bywa czasami przez 3 godziny więc bez obaw wielosezonówki spokojnie sobie poradzą tak jak sobie radzi 90% kierowców w USA ... pozdrawiam
-- 21 paź 2016, o 14:23 --
lucano pisze:Jeździsz takim samym autem, rocznie podobne odległości więc tym bardziej interesuje mnie Twoja opinia po kilku dniach użytkowania.
Koniecznie podziel się z nami.
PS. Ile zapłaciłeś za komplet?
lucano pisze:
Jeździsz takim samym autem, rocznie podobne odległości więc tym bardziej interesuje mnie Twoja opinia po kilku dniach użytkowania.
Koniecznie podziel się z nami.
PS. Ile zapłaciłeś za komplet?
zaplacilem z komplet 1364 zl + 6 zł za 4 worki na opony
osobiscie przywiozłem do domu
kupowalem tutaj
https://www.feuvert.pl/e-sklep/opony-le ... le=55&r=16" onclick="window.open(this.href);return false;
spoko bede informowal jak sie sprawują jutro je zakladam
-- 21 paź 2016, o 14:27 --
Gucio16 pisze:Trudnisz się sprzedażą tych opon, że ich tak zażarcie bronisz?
mysle ze on ma swoje przekonania których broni tak jak i ty swoje ... gucio16 a ty trudnisz sie sprzedażą opon sezonowych?:))) a co do mnie mam 2 samochody jeden na sezonowych drugi na wielosezonowych - jak by cos jestem neutralny (testuje)