https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... dy/nsr4svg
I bardzo dobrze. Nie podobają mi się ekrany dotykowe w Tesli, ani w nowych Volvo. W telefonie nie można grzebać podczas jazdy, ale na ekranie dotykowym już tak? Bo to niby nie rozprasza?
Ekran dotykowy, a bezpieczeństwo
-
- V
- Posty: 27
- Rejestracja: 2017-03-26, 22:10
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: V50, V70
- Silnik: D5, D4
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2008
- Przebieg: 134000
- Status: Offline
- cezarpl
- VOLVO
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
- Imię: Cezary
- VOLVO: XC60
- Silnik: D5 D4204T23 Polestar
- KW/KM/NM: 177/240/500
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 6300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Ekran dotykowy, a bezpieczeństwo
W nawigacji w starszych Volvo też można grzebać, a to "niby nie rozprasza"?
-
- V
- Posty: 27
- Rejestracja: 2017-03-26, 22:10
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: V50, V70
- Silnik: D5, D4
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2008
- Przebieg: 134000
- Status: Offline
Ekran dotykowy, a bezpieczeństwo
Nawigacja też rozprasza, ale ją ustawiam zwykle raz i nie grzebię w trakcie jazdy. Natomiast taką np. klimę dość często reguluję podczas jazdy.
Nie wiem, może się czepiam, ale chyba nie po to kiedyś przeniesiono sterowanie niektórymi funkcjami na kierownicę, żeby kierowca odrywał wzrok od drogi. Tak samo argumenty za np. HUD... A tu żeby zrobić cieplej/zimniej trzeba szukać wzrokiem po ekranie...
Nie wiem, może się czepiam, ale chyba nie po to kiedyś przeniesiono sterowanie niektórymi funkcjami na kierownicę, żeby kierowca odrywał wzrok od drogi. Tak samo argumenty za np. HUD... A tu żeby zrobić cieplej/zimniej trzeba szukać wzrokiem po ekranie...