czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

wegier
VO
VO
Posty: 287
Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
Imię: grzesiek
VOLVO: V40 CrossCountry
Silnik: T4 PolestarEngineered
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2014
Przebieg: 75000
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: wegier » 2021-01-29, 13:27


pitbike
V
V
Posty: 43
Rejestracja: 2020-11-14, 17:06
Imię: Piotr
VOLVO: P3 V70
Silnik: Diesel D4 pierwszy w życiu
KW/KM/NM: 120/163
Rok: 2012
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: pitbike » 2021-01-29, 13:43

ciekawe jak będzie rozwiązana wymiana aut mieszkających w ścisłym centrum dużych miast.

Swoją drogą jak sprawdzić którą normę EURO spełnia auto, lata produkcji mogą być mylne bo niektórzy producenci bardziej śrubowali wymagania.

Awatar użytkownika
krzysztof_1973
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 4684
Rejestracja: 2009-02-16, 17:18
Imię: Krzysztof
VOLVO: Volvo V 70 III
Silnik: D5244 T12
KW/KM/NM: 225 KM / 460 Nm
Rok: 2015
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 7,0
Przebieg: 250000
Lokalizacja: Piła
Status: Offline
Kontakt:

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: krzysztof_1973 » 2021-01-29, 14:11

Nakaz tworzenia stref ma obowiązywać od 1.1.2030 r - więc o czym my mówimy. Typowy artykuł podpuszczający ludzi.
Volvo V70 D4 AWD +ASB 225 KM/460 Nm

Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła

Awatar użytkownika
bloku
V
V
Posty: 146
Rejestracja: 2018-04-20, 21:39
Imię: Michal
VOLVO: S-Max
Silnik: D4204T
KW/KM/NM: 103/140/340
Rok: 2006
Był na spocie: 20
Średnie spalanie: 7,3
Przebieg: 296000
Lokalizacja: Reda
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: bloku » 2021-01-29, 15:53

+1

Większość aut do 2030 roku przestanie już jeździć. A wszelkie "youngtimery" zapewne dostaną karty warunkowe na wjazd w konkretnym celu.
Audi :arrow: :serce:
Volvo :arrow: :jestok:

wegier
VO
VO
Posty: 287
Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
Imię: grzesiek
VOLVO: V40 CrossCountry
Silnik: T4 PolestarEngineered
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2014
Przebieg: 75000
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: wegier » 2021-01-29, 16:37

krzysztof_1973 pisze:
2021-01-29, 14:11
Nakaz tworzenia stref ma obowiązywać od 1.1.2030 r - więc o czym my mówimy.
wtedy będzie obowiązek ALE dobrowolne wprowadzenie tych stref jest możliwe od "zaraz" a nie dopiero 2030. tym bardziej , że okres "przejsciowy " dla euro4 ma być do 2025! przecież za chwilę takiej fury nikt nawet w super stanie nie będzie chciał kupić! takie zjawisko przeżył we włoszech moj kumpel-pierwszy właściciel fiata uno diesel z 1985 z przebiegiem 80 000 i nikt na niego spojrzeć nie chciał jak weszły te normy i musiał zezłomować żeby dostać dotację na nowy samochód(u nas na takie bonusy nie liczę)
moim zdaniem lada moment zaczna ceny lecieć na łeb na szyję! bo nawet kupując perełkę z 2014 roku v40 z normą euro5 od pierwszego właściciela i z super wyposażeniem nikt nie da grubej kasy wiedząc ze mojezdzi max9 lat a jak bedzie chcciał krocej to nowy właściciel da mu grosze przed tym terminem

wegier
VO
VO
Posty: 287
Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
Imię: grzesiek
VOLVO: V40 CrossCountry
Silnik: T4 PolestarEngineered
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2014
Przebieg: 75000
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: wegier » 2021-01-29, 16:46

bloku pisze:
2021-01-29, 15:53
Większość aut do 2030 roku przestanie już jeździć
tia a obecne np XC90 MY 2021 kupione np miesiąc temu w salonie spełniające normę najnowszą euro6 będą mogły jeżdzić w miastach MAX 14 lat! przypominam ze hybrydy mają być traktowane jak benzyny-moim zdaniem gdy za chwilę więcej osób dowie się o tych regulacjach to auta na rynku wtórnym będą kosztowały grosze
Ostatnio zmieniony 2021-01-29, 17:00 przez wegier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kapar
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2019-08-02, 23:12
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: T6
KW/KM/NM: 225/306/400
Rok: 2015
Średnie spalanie: 9,4
Przebieg: 72300
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Kapar » 2021-01-29, 16:48

wegier, "samorząd każdego miasta liczącego sobie ponad 100 tys. mieszkańców — a jest ich w Polsce 37" W pozostałej części kraju będziesz mógł jeździć czym chcesz.
Poza tym, artykuł jest o planach ustawy. Daleka droga do uchwalenia.
Biała Furia S60 2015 T6 Platinum

wegier
VO
VO
Posty: 287
Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
Imię: grzesiek
VOLVO: V40 CrossCountry
Silnik: T4 PolestarEngineered
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2014
Przebieg: 75000
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: wegier » 2021-01-29, 16:56

Kapar pisze:
2021-01-29, 16:48
samorząd każdego miasta liczącego sobie ponad 100 tys. mieszkańców — a jest ich w Polsce 37" W pozostałej części kraju będziesz mógł jeździć czym chcesz.
Ale jefnak przyznasz, że taki samochód z punktu widzenia kupującego jest "niepełnosprawny użytkowo" więc będzie miało to wpływ na cenę a uchwałe szybko ogarną -jesteśmy w ogonie UE pod tym względem

Awatar użytkownika
Kapar
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2019-08-02, 23:12
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: T6
KW/KM/NM: 225/306/400
Rok: 2015
Średnie spalanie: 9,4
Przebieg: 72300
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Kapar » 2021-01-29, 17:00

wegier, Zależy kto gdzie mieszka, ale ogólnie masz rację. Biorąc pod uwagę średni wiek samochodów w PL nie wierzę, że ustawa wejdzie w życie w 2030. Poza tym "Polak potrafi" :)
wegier pisze:
2021-01-29, 16:56
jesteśmy w ogonie UE pod tym względem
nie tylko w tym :D :564:
Biała Furia S60 2015 T6 Platinum

Awatar użytkownika
Łosia Samosia
Miss Volvo
Miss Volvo
Posty: 3277
Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
Imię: 0
VOLVO: XC70 AWD
Silnik: B6324S
KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
Rok: 2008
Był na spocie: 67
Średnie spalanie: zależne od pory roku
Przebieg: 160000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Łosia Samosia » 2021-01-29, 17:37

A na tym samym portalu też taki artykuł: https://autokult.pl/34802,konsternacja- ... trzu-miast
Mój Łoś ma u mnie dożywocie :bawic:

Nemo24
V
V
Posty: 119
Rejestracja: 2012-04-03, 18:39
VOLVO: XC70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 147/200
Rok: 2001
Lokalizacja: Mazowsze
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Nemo24 » 2021-01-29, 17:42

Chore to jest, skoro moje auto zostało dopuszczone do ruchu zgodnie z normami swoich czasów, jak mogą zakazywać jazdy, czy tam wjazdów do miast. Nie oszukujmy się, starych aut ubywa i naturalnym zjawiskiem jest wymiana na nowsze "czystsze" wozy, ale sposób jaki chcą zastosować politycy, sztucznie ma wymuszać znikanie starych aut na rzecz tych nowych. Dla mnie to jest jakaś paranoja, żebym mój wóz miał niszczyć mimo tego, że jest w dobrym stanie i posiada sprawną ekologię swojej generacji.
Zresztą co tu dużo mówić, co jest bardziej ekologiczne, auto które zrobiło 410tys km. względnie bezawaryjnie, czy nowy elektryk, który po lekkiej stłuczce idzie do utylizacji bo baterie i moduły uszkodziły się w takim stopniu, że naprawiać się tego nie opłaca.
W mediach kreują obraz ekologi typu (zamiast wyrzucać stare ubrania oddaj je lub sprzedaj niech ktoś inny się jeszcze nimi cieszy, to jest eko), więc zgodnie z tym podejściem skoro moje auto jest jeszcze dobre tylko wiekowe, dlaczego miałoby nie cieszyć następnej osoby.
Wszystkie te działania to jest skok na kasę obywateli i wpędzanie w zadłużenie, bo nie każdy ma możliwości finansowe, żeby nowe auto kupować, czy leasingować.
Co ma powiedzieć przykładowo młody człowiek, który musi kupić dom/mieszkanie, a do tego potrzebuje auta do użytku codziennego oraz wakacyjnego? Kredyt na dom, kredyt na auto? Bezsensu.
Czasy w których mamy być na łańcuchach, a pojęcie własności ma zniknąć.

Jako zdrowe podejście rozumiem zastosowanie wodorowych autobusów miejskich przykładowo.
Szkoda tylko, że politycy mylą pojęcie eko, z pojęciem czystego powietrza.

FUX
VOLV
VOLV
Posty: 656
Rejestracja: 2019-03-26, 20:58
Imię: FUX
VOLVO: YV1ZZL
Silnik: B5
Rok: 21
Przebieg: 89
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: FUX » 2021-01-29, 18:54

Rynek sam się wyreguluje.
Albo kupujący zapłaci określoną kasę albo pojedzie zbiorkomem.
Albo weźmie najem, na który go nie stać, aby wq... sąsiada.

Może czas najwyższy przebiegunować roszczenia elektoratu, którego nie stać na nic, prócz flaszki wódki, którą kupi za zajumaną dziecku działkę z 500+.

Nie wszyscy muszą mieć samochody, nie każdy musi mieć prawo jazdy.
:one:

Czas ochłonąć.

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Volcano » 2021-01-29, 19:37

Ruch samochodowy odpowiada za 5% zanieczyszczenia. Zawsze najłatwiej uderzyć w posiadaczy samochodów (podatki, akcyzy, opłaty) niż dofinansować lub sfinansować wymianę kopciuchów. Dopłat do wymian samochodów oczyiście nie będzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

kowalma
VOLVO
VOLVO
Posty: 1060
Rejestracja: 2017-03-27, 21:58
Imię: Marcin
VOLVO: było XC60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 190
Rok: 2017
Średnie spalanie: 8.7l
Przebieg: 129500
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: kowalma » 2021-01-29, 23:01

Volcano pisze:
2021-01-29, 19:37
Ruch samochodowy odpowiada za 5% zanieczyszczenia
Co było pięknie widać w marcu, kiedy ruchu nie było.

Ale nasza kochana wrocławska Akcja Miasto, dalej twierdzi ze to wina aut :-)

Oni w matematykę potrafią tak samo jak ich były prezes a teraz doradzający mpk - dla nie wtajemniczonych w niuanse tej wrocławskiej matematyki: Owa osoba twierdzi, ze etatowy pracownik mpk (kierowca, pomijamy normy czasu pracy kierowców zawodowych, bo to jest bardziej skomplikowane) idący do pracy na godzinę 4 na 8h w domu jest dopiero po północy.

Awatar użytkownika
Miszel
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3046
Rejestracja: 2011-11-30, 20:41
Imię: nieznane
VOLVO: S40
Silnik: 2.4i B5244S4
KW/KM/NM: 170KM
Rok: 2005
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: LPG: 11,7l
Przebieg: 253000
Lokalizacja: Internet
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Miszel » 2021-01-29, 23:33

Wszystkie stare diesle pójdą na złom albo pojadą na wschód lub do afryki, a benzyniaki wszyscy poprzerabiają na LPG bo zdaje się planują je uznać za ekologiczne na równi z CNG.
Politycy i lobbyści mają gdzieś obywateli którzy na auto wydali kasę. A jak jest z zakazem palenia w piecach? Co z tego, że ktoś 2 lata temu skończył budowę nowego domu z kominkiem na który to wydał kilkanaście tys. zł. Jeżeli oprócz niego ma inne źródło ogrzewania, a kominek jest tylko rekreacyjny do patrzenia na ogień to w takim krakowie ze te kilkanaście czy kilkadziesiąt tys. włożonych w kominek może sobie teraz co najwyżej popatrzeć na drzewo ułożone za szybką.
To samo będzie z autami. Nikogo to nie będzie interesowało, twoje auto to twój problem. Podoba ci się to je sobie trzymaj w garażu, opłacaj ubezpieczenie i się na nie przyglądaj... Polska to chory i dziki kraj
Moja S-ka...

Sprzedam parę gratów do VOLVO i nie tylko - klik...

Awatar użytkownika
chancevought
VO
VO
Posty: 206
Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; S80
Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
Przebieg: 296000
Lokalizacja: Łódź Północ
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: chancevought » 2021-01-30, 08:13

Czy benzyniaki wszyscy poprzerabiają na LPG bo zdaje się planują je uznać za ekologiczne na równi z CNG, wcale nie jest przesądzone. Są głosy, że na równi z dieslem mogą być również be ... i do centrum miast też nie wjadą.

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)

FUX
VOLV
VOLV
Posty: 656
Rejestracja: 2019-03-26, 20:58
Imię: FUX
VOLVO: YV1ZZL
Silnik: B5
Rok: 21
Przebieg: 89
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: FUX » 2021-01-30, 08:36

Dużo jeszcze wody w Odrze upłynie.
Z drugiej, jak widzę u siebie na wsi ludzi, którzy muszą 500 m autem do pracy jechać, to niech wprowadzają.


Pytanie, jak duże te strefy mają być?
Jeżeli będzie to np. ścisłe centrum, biorąc przykład Wrocławia, Rynek i przyległości (Kazimierza Wielkiego, Grodzka, Nowy Świat, Piaskowa), to proszę bardzo. Tam już dzisiaj w zasadzie zaparkowanie graniczy z cudem. Firmy z dostawami będą miały zagwozdkę, bo kto pojedzie np. z Oleśnicy busem elektrycznym z chlebem?
Będzie musiał być drugi, który będzie jeździł po mieście?
Chore.

Pewnie będzie szereg wyłączeń i wyjątków.

I jeszcze jedno.

Elektryki, dopóki ładowanie będzie trwało pół h lub dłużej, dopóty nie będzie mnie to interesować.
Zasięg, realny, 250-300 km odpada.

No i skąd brać prąd?
Z węgla?

OZE PiS zarżnął.

Awatar użytkownika
Hermogenes
VOLVO
VOLVO
Posty: 1058
Rejestracja: 2019-09-13, 16:11
Imię: Hermogenes
VOLVO: v50
Silnik: 1,6 d2 DrivE
KW/KM/NM: 84 /115/270
Rok: 2011
Średnie spalanie: 5,1
Przebieg: 242242
Lokalizacja: WZY
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Hermogenes » 2021-01-30, 09:15

Na co Wam w miastach samochody :> :> . Dojeżdżać do pracy; przecież gdy ktoś ma daleko może się przebranżowić, jak powiedział szef RM. Pozdrawiam Hermogenes

robkwiatkowski
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1990
Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
Imię: Robert
VOLVO: S90 r-design
Silnik: T6+Polestar
Przebieg: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: robkwiatkowski » 2021-01-30, 10:16

Kiedy to wszystko wprowadza to dawno zmienicie auta na nowsze -być może hybrydy lub elektryki bo nic innego nie będzie w sprzedaży.
Kolejna sprawa ... już 5 lat temu słyszałem jak to diesla zakażą jak to nie wjadą do miast jak to nie będą produkować.
Sam prezes volvo krzyczał i pisali na stronie ze w 2020 nie będzie już produkowany przez nich Diesel .... No i co ... jest produkowany.
Kolejna sprawa o czym piszemy o normie euro 4 ? Ilu letnie auta maja euro 4 ?
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie :!:


Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R

wegier
VO
VO
Posty: 287
Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
Imię: grzesiek
VOLVO: V40 CrossCountry
Silnik: T4 PolestarEngineered
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2014
Przebieg: 75000
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: wegier » 2021-01-30, 11:29

robkwiatkowski pisze:
2021-01-30, 10:16
Kiedy to wszystko wprowadza to dawno zmienicie auta na nowsze -być może hybrydy
hybrydy też mają być "be" jedynie 100% elektryki ok.
robkwiatkowski pisze:
2021-01-30, 10:16
Kolejna sprawa o czym piszemy o normie euro 4 ? Ilu letnie auta maja euro 4 ?
moja 23 letnia corolla która ma jeszcze oryginalny tłumik i zawieszenie oraz całą blacharkę bez korozji normę euro2 i silnik bez remontu. sprawia wrażenie jakby chciała na luzie drugie tyle pojeździć :D a ma i klimę i abs i pirotechniczne napinacze, 2 poduszki pełną elektrykę-centralny i szyby
norma euro 5 to chyba samochody po 2011 , a euro 6 to mniej więcej v40stki od 2015go roku czyli jeszcze 9 lat pojeżdzą. a euro 6 te które dziś wyjeżdzają z salonu (w tym hybrydy) czyli można powiedzieć ze dziś odbierany samochód ma maks termin przydatkości 14 lat no i niską wartość odkupu pod koniec tej daty
Ostatnio zmieniony 2021-01-30, 12:47 przez wegier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kapar
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2019-08-02, 23:12
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: T6
KW/KM/NM: 225/306/400
Rok: 2015
Średnie spalanie: 9,4
Przebieg: 72300
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Kapar » 2021-01-30, 11:41

Euro 4 obowiązywało od 2006, Euro 5 od 2011, Euro 6 2014.

"Na terenie stref czystego transportu w latach 2021 — 2025 będzie dopuszczać się ruch pojazdów spełniających normę Euro 4, w latach 2026 — 2030 normę Euro 5, a w latach 2031 — 2035 normę Euro 6."
Biała Furia S60 2015 T6 Platinum

robkwiatkowski
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1990
Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
Imię: Robert
VOLVO: S90 r-design
Silnik: T6+Polestar
Przebieg: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: robkwiatkowski » 2021-01-30, 11:59

wegier, to jest chore Ameryka , Rosja czy Chiny smrodzą i śmiecą a Europa w Ch wali wprowadza normy chce być taka eko a to eko to nic innego jak eko € i $
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie :!:


Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: Volcano » 2021-01-30, 12:30

Rob, święte słowa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

wegier
VO
VO
Posty: 287
Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
Imię: grzesiek
VOLVO: V40 CrossCountry
Silnik: T4 PolestarEngineered
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2014
Przebieg: 75000
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: wegier » 2021-01-30, 12:37

robkwiatkowski pisze:
2021-01-30, 11:59
wegier, to jest chore Ameryka , Rosja czy Chiny smrodzą i śmiecą a Europa w Ch wali wprowadza normy chce być taka eko a to eko to nic innego jak eko € i $
ALE ja się zgadzam! znajomi zamowili XC40 do odbioru w lutym. na początku chcieli hybrydę którą im wybiłem z głowy bo pomijając wyższe koszty zakupu nie ma żadnych korzyści w pl, ani dofinansowania do zakupu ani darmowych parkingów bus pasów itp. więc zdecydowali sie na beznynę i... pozostał im jeden jedyny silnik do wyboru 3 cylindrowy! a w USA to samo volvo produkuje/sprzedaje dalej XC40 MY2021 z benzyną 2 litry! pomijając że tam szklany dach jest w standardzie bez dopłat

robkwiatkowski
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1990
Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
Imię: Robert
VOLVO: S90 r-design
Silnik: T6+Polestar
Przebieg: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
Status: Offline

czy to już ostatnie lata naszych VOLVO w dużych polskich miastach?

Post autor: robkwiatkowski » 2021-01-30, 12:47

wegier, xc40 w benzynie jest dostępna już tylko 3 cylindrowa :shock: kto to kupuje ? :arrow: nie No patrze w konfigurator i jest dostępny silnik 4 cylindrowy
Co do hybryd mam taką w rodzinie rav4 co za G zarówno pod względem jakości jak i jazdy.... taka z tego oszczędność ze w sumie pali może 2 litry mniej jak normalny benzyniak a 40 tysi więcej w zakupie.
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie :!:


Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”