Volvo V60 Cross Country - zimowy test
- zenek30
- VOLV
- Posty: 626
- Rejestracja: 2007-09-02, 08:50
- Imię: M
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- VOLV
- Posty: 654
- Rejestracja: 2019-03-26, 20:58
- Imię: FUX
- VOLVO: YV1ZZL
- Silnik: B5
- Rok: 21
- Przebieg: 89
- Status: Offline
Volvo V60 Cross Country - zimowy test
Blada ta recenzja.
Coś na kształt opisu koncertu Tiny Turner w Warszawie w okolicach 1995 roku, który zrecenzował jakiś ignorant na kolanie w barze, relacjonując widoki na telebimie, którego nie było.
Coś na kształt opisu koncertu Tiny Turner w Warszawie w okolicach 1995 roku, który zrecenzował jakiś ignorant na kolanie w barze, relacjonując widoki na telebimie, którego nie było.
- Andrzej1158
- VOL
- Posty: 493
- Rejestracja: 2011-02-20, 17:56
- Imię: Andrzej
- VOLVO: Mazda CX60
- Silnik: 3,3 R6
- KW/KM/NM: 254KM550NM
- Rok: 2023
- Był na spocie: 12
- Średnie spalanie: ??
- Przebieg: 5
- Lokalizacja: Bruksela
- Status: Offline
Volvo V60 Cross Country - zimowy test
jeżeli chodzi o bagażnik to trzeba wiedzieć w którym miejscu machnąć nogą i nie ma opcji, żeby nie zadziałało automatyczne otwieranie, no i warunek kluczyk w kieszeni nie przysłonięty np telefonem, bo też gubi sygnał i nie zadziała.
Moja przygoda z Volvo:
1. Volvo 460 1,9TD 94r
2. Volvo S70 2,5 20V 98r
3.Volvo V70XC I 2,5T 98r
4.Volvo C70 2.0T 99r
5.Volvo S60 2,4T 02r
6. Volvo S80 D5 10r
7.Volvo V60 cross country pro D4 20r
1. Volvo 460 1,9TD 94r
2. Volvo S70 2,5 20V 98r
3.Volvo V70XC I 2,5T 98r
4.Volvo C70 2.0T 99r
5.Volvo S60 2,4T 02r
6. Volvo S80 D5 10r
7.Volvo V60 cross country pro D4 20r
-
- VO
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
- Imię: grzesiek
- VOLVO: V40 CrossCountry
- Silnik: T4 PolestarEngineered
- KW/KM/NM: 200KM
- Rok: 2014
- Przebieg: 75000
- Status: Offline
Volvo V60 Cross Country - zimowy test
"Aż nie wjechałem na kompletnie białą drogę i musiałem kilka razy ustąpić miejsca zjeżdżającym z góry pojazdom. Samochodem z napędem na jedną oś bym nie ruszył, a Cross Country startowało pod górę bez żadnego problemu. Mogłem stanąć na wyślizganym śniegu lub w zaspie na poboczu, efekt zawsze był ten sam bez bezradnego mielenia kołami. Napęd odzyskał sens. Tam, gdzie wiele samochodów musiało nałożyć łańcuchy, ja jechałem komfortowo bez wspomagania."
pomijając volviątko mam 23 letnią corollę kupiłem kiedyś łańcuchy bo często jeżdżę w góry-założyłem je raz latem w ramach testu na spokojnie. co roku mam je w bagażnku jadąć w góry i...NIGDY poza tym pierwszym razem-latem ich nie użyłem a jeżdziłem przez te kilkadziesiąt lat w naprawdę cieżkich warunkach! dobre zimówki i umiejętności to podstawa! a nawet to drugie ważniejsze!
pomijając volviątko mam 23 letnią corollę kupiłem kiedyś łańcuchy bo często jeżdżę w góry-założyłem je raz latem w ramach testu na spokojnie. co roku mam je w bagażnku jadąć w góry i...NIGDY poza tym pierwszym razem-latem ich nie użyłem a jeżdziłem przez te kilkadziesiąt lat w naprawdę cieżkich warunkach! dobre zimówki i umiejętności to podstawa! a nawet to drugie ważniejsze!
-
- VOLV
- Posty: 654
- Rejestracja: 2019-03-26, 20:58
- Imię: FUX
- VOLVO: YV1ZZL
- Silnik: B5
- Rok: 21
- Przebieg: 89
- Status: Offline
Volvo V60 Cross Country - zimowy test
Pewnie zawsze odśnieżone.
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2015-07-31, 12:01
- Imię: Miroslaw
- VOLVO: S40 II
- Silnik: 2,0 D
- KW/KM/NM: 136
- Rok: 2007
- Przebieg: 180000
- Status: Offline
Volvo V60 Cross Country - zimowy test
Bardzo ,,infantylny" i w stylu obecnie ,,modnym". Pisać byle pisać . Coś sens i treść byle atrakcyjnie było.