Niski przebieg to też problem.
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Niski przebieg to też problem.
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
-
- VO
- Posty: 291
- Rejestracja: 2014-07-11, 11:57
- Imię: Marcin
- VOLVO: v70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 133/181
- Rok: 2015
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 8000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
Re: Niski przebieg to też problem.
Polakowi nie dogodzisz ,zawsze jest żle
- QompaQ
- VOLVO
- Posty: 2710
- Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
- Imię: Victor
- VOLVO: S80 - ASB - RHD
- Silnik: 2.4 - B5244S2 -
- KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
- Rok: 2003
- Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
- Przebieg: 183000
- Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Niski przebieg to też problem.
Off Topic
Stara inżynierska prawda głosi, że urządzenia używane okazjonalnie, nadmiernie oszczędnie, psują się częściej, są bardziej nieprzewidywalne i kapryśne, niż te eksploatowane intensywnie, zgodnie z przeznaczeniem. Taka jest już natura maszyn...
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Niski przebieg to też problem.
Podpisuję się pod tym obie ręcoma, nogoma i czym mam jeszcze. Jak codziennym jeździłdem zostało volvo, a cytryna poszła do garażu to jej od razu pojawiły się u niej problemy. Przez 4 lata wymieniłem w niej tylko raz alternator plus eksploatacyjne pierdoły. Po 1.5 roku garażowania (przepalana, trochę jeżdzona) - przebiegu 1000 km, zdechł rozrusznik, rozleciał się zapłon, odkleiła podsufitka, padł ręczny na jedno koło, jakieś jazdy są z zawieszeniem - regulator prześwitu stanął, du** zaczęła przysiadać przy hamowaniu... Tak to jestStara inżynierska prawda głosi, że urządzenia używane okazjonalnie, nadmiernie oszczędnie, psują się częściej, są bardziej nieprzewidywalne i kapryśne, niż te eksploatowane intensywnie, zgodnie z przeznaczeniem. Taka jest już natura maszyn...
Lewa w górę
- Sinuspi
- VO
- Posty: 340
- Rejestracja: 2013-10-14, 22:03
- Imię: Slawomir
- VOLVO: 945 Czarna Taczka GeriaTronIC
- Silnik: B230FK/M90
- KW/KM/NM: 99/135/4900
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,52
- Przebieg: 260
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
Re: Niski przebieg to też problem.
A ja widziałem takie "przypadki". Jak znasz markę i obserwujesz inne te auta to wiesz jak dostrzec zużycie i zaniedbania i nie podchodzisz sceptycznie.
Jak stoi też się zużywa może nie eksploatacyjnie ale wiekowo.
Jak stoi to i insze rzeczy lecą - układ hamulcowy, czasem masz kwadratowe opony, sprężyny, uszczelki wszelakie, pianka w siedzeniach etc
Zapomniałem dodać, ze nawet jak stoi w stodółce to musi mieć obsługę.
Jak stoi też się zużywa może nie eksploatacyjnie ale wiekowo.
Jak stoi to i insze rzeczy lecą - układ hamulcowy, czasem masz kwadratowe opony, sprężyny, uszczelki wszelakie, pianka w siedzeniach etc
Zapomniałem dodać, ze nawet jak stoi w stodółce to musi mieć obsługę.
Ostatnio zmieniony 2014-09-19, 14:49 przez Sinuspi, łącznie zmieniany 2 razy.
Podróż do Świata, który zniknął
Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940
W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje
Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940
W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23184
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Niski przebieg to też problem.
Niski przebieg odstrasz kupujących, tak samo jak wymyty silnik czy nowy lakier na aucie.
-
- Przyjaciele
- Posty: 3136
- Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
- VOLVO: Czarne V70 II
- Silnik: 2,4 D5 163KM
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2003
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: ~6,6 ON
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Niski przebieg to też problem.
Etam, francuski wynalazeknonline pisze:Podpisuję się pod tym obie ręcoma, nogoma i czym mam jeszcze. Jak codziennym jeździłdem zostało volvo, a cytryna poszła do garażu to jej od razu pojawiły się u niej problemy. Przez 4 lata wymieniłem w niej tylko raz alternator plus eksploatacyjne pierdoły. Po 1.5 roku garażowania (przepalana, trochę jeżdzona) - przebiegu 1000 km, zdechł rozrusznik, rozleciał się zapłon, odkleiła podsufitka, padł ręczny na jedno koło, jakieś jazdy są z zawieszeniem - regulator prześwitu stanął, du** zaczęła przysiadać przy hamowaniu... Tak to jestStara inżynierska prawda głosi, że urządzenia używane okazjonalnie, nadmiernie oszczędnie, psują się częściej, są bardziej nieprzewidywalne i kapryśne, niż te eksploatowane intensywnie, zgodnie z przeznaczeniem. Taka jest już natura maszyn...
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Niski przebieg to też problem.
Akurat w stodole to by dobrze było, przewiew i sucho.
Lewa w górę
- Sinuspi
- VO
- Posty: 340
- Rejestracja: 2013-10-14, 22:03
- Imię: Slawomir
- VOLVO: 945 Czarna Taczka GeriaTronIC
- Silnik: B230FK/M90
- KW/KM/NM: 99/135/4900
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,52
- Przebieg: 260
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
Re: Niski przebieg to też problem.
Czy stoi, czy jeżdżony, i tak wymaga inwestycji. Ciężko powiedzieć ile nakładów trzeba ponieść na oba przypadki i które będą mniejsze.
Każdy ma swoje preferencje i zapatrywania.
Np. wolałbym VOLVO które stało - dosłownie - 5 lat niż serwisowanego u miszcza miszczow serwisu Opela
Każdy ma swoje preferencje i zapatrywania.
Np. wolałbym VOLVO które stało - dosłownie - 5 lat niż serwisowanego u miszcza miszczow serwisu Opela
Podróż do Świata, który zniknął
Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940
W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje
Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940
W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-09-22, 23:19
- Imię: Adam
- Status: Offline
Re: Niski przebieg to też problem.
Pytanie panowie, czy mówimy o samochodach, którymi ktoś jeździ okazjonalnie, raz w tygodniu do kosciola 4 km i spowrotem, czy mówimy o tym, że samochód stoi i nikt go nie rusza.
Według mnie wytrawne oko jest w stanie ocenic czy przebieg jest prawdziwy czy nie.
Według mnie wytrawne oko jest w stanie ocenic czy przebieg jest prawdziwy czy nie.
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2013-09-29, 17:36
- Imię: Przemek
- VOLVO: s80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 9/100 PB :]
- Przebieg: 310000
- Lokalizacja: Boxtel/RSL
- Status: Offline
Re: Niski przebieg to też problem.
Ja wiem gdzie jest problem. W polsce ciagle samochod to wyznacznik statusu spolecznego, a co za tym idzie ? Trzeba kupic duze auto, tylko sek w tym ze nas poprostu nie stac. Chyba kazdy zna taka sytuacje. Handlarz tez czlowiek na samym powietrzu nie uciagnie wiec kombinuje jak moze zeby cos zarobic w tej nielatwej branzy - bardzo czesto to forum to udowadnia, jak ciezko jest sprzedac dobre i nie kombinowane auto w polsce. Bo nagle pan Nowak uswiadamia sobie ze normalny samochod jest 2 razy drozszy od padliny. Pomijam juz fakt o braku ekonomicznego myslenia przy wyborze samochodu.
Z wlasnych obserwacji (przegladam forum praktycznie codziennie) ceny tych trupow pokazywanych w dziale kupie volvo mnie przerazaja. Auto wystawione za 10 tys zloty na zachodze warte bedzie z 1100e... a w NL i tak fury sa dosc drogie w porownaniu do DE czy BE.
Z wlasnych obserwacji (przegladam forum praktycznie codziennie) ceny tych trupow pokazywanych w dziale kupie volvo mnie przerazaja. Auto wystawione za 10 tys zloty na zachodze warte bedzie z 1100e... a w NL i tak fury sa dosc drogie w porownaniu do DE czy BE.
- vasal
- Przyjaciele
- Posty: 1063
- Rejestracja: 2007-05-01, 20:39
- Imię: Marcin
- VOLVO: ex S80, ex 855
- Silnik: ex B6294S+STAG, ex B5204S+BRC
- KW/KM/NM: ex200,ex143
- Rok: 2001
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 20/12 miacho/trasa
- Przebieg: 245000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: Niski przebieg to też problem.
Jak sąsiad znajdzie nową Pandę i się zdecyduje, to będzie Seicento SX dziewięćsetka, rocznik 1998, przebiegu prawdziwego między 25 a 27 tysięcy. Od nowości garażowane, serwisowane, ostatnio wymieniany tłumik, gdzieniegdzie kłaki na oponach. Pytanie, ile jest warte... Oczywiście chciałby jak najwięcej, ale może się przeliczyć.
pozdrawiam
vasal
pozdrawiam
vasal
- Sinuspi
- VO
- Posty: 340
- Rejestracja: 2013-10-14, 22:03
- Imię: Slawomir
- VOLVO: 945 Czarna Taczka GeriaTronIC
- Silnik: B230FK/M90
- KW/KM/NM: 99/135/4900
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,52
- Przebieg: 260
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
Re: Niski przebieg to też problem.
Nikt go nie rusza.protein pisze:Pytanie panowie, czy mówimy o samochodach, którymi ktoś jeździ okazjonalnie, raz w tygodniu do kosciola 4 km i spowrotem, czy mówimy o tym, że samochód stoi i nikt go nie rusza
Czy stoi czy jeździ musi być robiony a stojący jeszcze bardziej "się psuje"
Podróż do Świata, który zniknął
Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940
W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje
Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940
W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje
- bystrymarkus
- Przyjaciele
- Posty: 1609
- Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
- Imię: Michal
- VOLVO: V70II/V70II
- Silnik: 2,5T/D5
- KW/KM/NM: 209/163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: 10/6
- Przebieg: 390000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Niski przebieg to też problem.
A kuzyn tak trzyma A6 C4 igłe w garażu, robi nią 2tys km rocznie, używa innych samochodów. I niestety ostatnio "święto" była uruchomiona i 20 km jazdy telefon po lawete. Pękł wężyk paliwa do pompy. Przy okazji pompka spryskiwaczy przestała się odzywać i klimatronik za którymś razem dopiero zaskoczył. Więc mogę powiedzieć że piękny samochód się właśnie skończył a zaczął być kapryśnym do remontu przez głupote właściciela. A taka piękna po zakupie była.