Niski przebieg to też problem.

ODPOWIEDZ
pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Niski przebieg to też problem.

Post autor: pablomed » 2014-09-19, 13:07

ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

forumowicz
VO
VO
Posty: 291
Rejestracja: 2014-07-11, 11:57
Imię: Marcin
VOLVO: v70
Silnik: D4
KW/KM/NM: 133/181
Rok: 2015
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 7
Przebieg: 8000
Lokalizacja: Elbląg
Status: Offline

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: forumowicz » 2014-09-19, 13:39

Polakowi nie dogodzisz ,zawsze jest żle

Awatar użytkownika
QompaQ
VOLVO
VOLVO
Posty: 2710
Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
Imię: Victor
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
Przebieg: 183000
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Status: Offline
Kontakt:

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: QompaQ » 2014-09-19, 14:34

Off Topic
Stara inżynierska prawda głosi, że urządzenia używane okazjonalnie, nadmiernie oszczędnie, psują się częściej, są bardziej nieprzewidywalne i kapryśne, niż te eksploatowane intensywnie, zgodnie z przeznaczeniem. Taka jest już natura maszyn...

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3009
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: nonline » 2014-09-19, 14:37

Stara inżynierska prawda głosi, że urządzenia używane okazjonalnie, nadmiernie oszczędnie, psują się częściej, są bardziej nieprzewidywalne i kapryśne, niż te eksploatowane intensywnie, zgodnie z przeznaczeniem. Taka jest już natura maszyn...
Podpisuję się pod tym obie ręcoma, nogoma i czym mam jeszcze. Jak codziennym jeździłdem zostało volvo, a cytryna poszła do garażu to jej od razu pojawiły się u niej problemy. Przez 4 lata wymieniłem w niej tylko raz alternator plus eksploatacyjne pierdoły. Po 1.5 roku garażowania (przepalana, trochę jeżdzona) - przebiegu 1000 km, zdechł rozrusznik, rozleciał się zapłon, odkleiła podsufitka, padł ręczny na jedno koło, jakieś jazdy są z zawieszeniem - regulator prześwitu stanął, du** zaczęła przysiadać przy hamowaniu... Tak to jest :/

Awatar użytkownika
Sinuspi
VO
VO
Posty: 340
Rejestracja: 2013-10-14, 22:03
Imię: Slawomir
VOLVO: 945 Czarna Taczka GeriaTronIC
Silnik: B230FK/M90
KW/KM/NM: 99/135/4900
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,52
Przebieg: 260
Lokalizacja: Radom
Status: Offline

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: Sinuspi » 2014-09-19, 14:41

A ja widziałem takie "przypadki". Jak znasz markę i obserwujesz inne te auta to wiesz jak dostrzec zużycie i zaniedbania i nie podchodzisz sceptycznie.

Jak stoi też się zużywa może nie eksploatacyjnie ale wiekowo.
Jak stoi to i insze rzeczy lecą - układ hamulcowy, czasem masz kwadratowe opony, sprężyny, uszczelki wszelakie, pianka w siedzeniach etc

Zapomniałem dodać, ze nawet jak stoi w stodółce to musi mieć obsługę.
Ostatnio zmieniony 2014-09-19, 14:49 przez Sinuspi, łącznie zmieniany 2 razy.
Podróż do Świata, który zniknął

Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940

W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje

Awatar użytkownika
coonrado
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 23184
Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
Imię: Konrad
VOLVO: S80 Titanium Gray
Silnik: 2.5T AW55-50SN
KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
Rok: 2006
Był na spocie: 27
Średnie spalanie: 12l/100km
Przebieg: 234567
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: coonrado » 2014-09-19, 14:41

Niski przebieg odstrasz kupujących, tak samo jak wymyty silnik czy nowy lakier na aucie.

qb4hkm
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3136
Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
VOLVO: Czarne V70 II
Silnik: 2,4 D5 163KM
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ~6,6 ON
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: qb4hkm » 2014-09-19, 14:49

nonline pisze:
Stara inżynierska prawda głosi, że urządzenia używane okazjonalnie, nadmiernie oszczędnie, psują się częściej, są bardziej nieprzewidywalne i kapryśne, niż te eksploatowane intensywnie, zgodnie z przeznaczeniem. Taka jest już natura maszyn...
Podpisuję się pod tym obie ręcoma, nogoma i czym mam jeszcze. Jak codziennym jeździłdem zostało volvo, a cytryna poszła do garażu to jej od razu pojawiły się u niej problemy. Przez 4 lata wymieniłem w niej tylko raz alternator plus eksploatacyjne pierdoły. Po 1.5 roku garażowania (przepalana, trochę jeżdzona) - przebiegu 1000 km, zdechł rozrusznik, rozleciał się zapłon, odkleiła podsufitka, padł ręczny na jedno koło, jakieś jazdy są z zawieszeniem - regulator prześwitu stanął, du** zaczęła przysiadać przy hamowaniu... Tak to jest :/
Etam, francuski wynalazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3009
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: nonline » 2014-09-19, 15:04

Akurat w stodole to by dobrze było, przewiew i sucho.

Awatar użytkownika
Sinuspi
VO
VO
Posty: 340
Rejestracja: 2013-10-14, 22:03
Imię: Slawomir
VOLVO: 945 Czarna Taczka GeriaTronIC
Silnik: B230FK/M90
KW/KM/NM: 99/135/4900
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,52
Przebieg: 260
Lokalizacja: Radom
Status: Offline

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: Sinuspi » 2014-09-19, 15:08

Czy stoi, czy jeżdżony, i tak wymaga inwestycji. Ciężko powiedzieć ile nakładów trzeba ponieść na oba przypadki i które będą mniejsze.
Każdy ma swoje preferencje i zapatrywania.
Np. wolałbym VOLVO które stało - dosłownie - 5 lat niż serwisowanego u miszcza miszczow serwisu Opela :)
Podróż do Świata, który zniknął

Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940

W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje

protein
V
V
Posty: 4
Rejestracja: 2014-09-22, 23:19
Imię: Adam
Status: Offline

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: protein » 2014-09-22, 23:28

Pytanie panowie, czy mówimy o samochodach, którymi ktoś jeździ okazjonalnie, raz w tygodniu do kosciola 4 km i spowrotem, czy mówimy o tym, że samochód stoi i nikt go nie rusza.
Według mnie wytrawne oko jest w stanie ocenic czy przebieg jest prawdziwy czy nie.

Agrh
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2013-09-29, 17:36
Imię: Przemek
VOLVO: s80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2000
Średnie spalanie: 9/100 PB :]
Przebieg: 310000
Lokalizacja: Boxtel/RSL
Status: Offline

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: Agrh » 2014-10-02, 19:47

Ja wiem gdzie jest problem. W polsce ciagle samochod to wyznacznik statusu spolecznego, a co za tym idzie ? Trzeba kupic duze auto, tylko sek w tym ze nas poprostu nie stac. Chyba kazdy zna taka sytuacje. Handlarz tez czlowiek na samym powietrzu nie uciagnie wiec kombinuje jak moze zeby cos zarobic w tej nielatwej branzy - bardzo czesto to forum to udowadnia, jak ciezko jest sprzedac dobre i nie kombinowane auto w polsce. Bo nagle pan Nowak uswiadamia sobie ze normalny samochod jest 2 razy drozszy od padliny. Pomijam juz fakt o braku ekonomicznego myslenia przy wyborze samochodu.

Z wlasnych obserwacji (przegladam forum praktycznie codziennie) ceny tych trupow pokazywanych w dziale kupie volvo mnie przerazaja. Auto wystawione za 10 tys zloty na zachodze warte bedzie z 1100e... a w NL i tak fury sa dosc drogie w porownaniu do DE czy BE.

Awatar użytkownika
vasal
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1063
Rejestracja: 2007-05-01, 20:39
Imię: Marcin
VOLVO: ex S80, ex 855
Silnik: ex B6294S+STAG, ex B5204S+BRC
KW/KM/NM: ex200,ex143
Rok: 2001
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 20/12 miacho/trasa
Przebieg: 245000
Lokalizacja: Poznań
Status: Offline

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: vasal » 2014-10-02, 20:36

Jak sąsiad znajdzie nową Pandę i się zdecyduje, to będzie Seicento SX dziewięćsetka, rocznik 1998, przebiegu prawdziwego między 25 a 27 tysięcy. Od nowości garażowane, serwisowane, ostatnio wymieniany tłumik, gdzieniegdzie kłaki na oponach. Pytanie, ile jest warte... Oczywiście chciałby jak najwięcej, ale może się przeliczyć.

pozdrawiam

vasal

Awatar użytkownika
Sinuspi
VO
VO
Posty: 340
Rejestracja: 2013-10-14, 22:03
Imię: Slawomir
VOLVO: 945 Czarna Taczka GeriaTronIC
Silnik: B230FK/M90
KW/KM/NM: 99/135/4900
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,52
Przebieg: 260
Lokalizacja: Radom
Status: Offline

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: Sinuspi » 2014-10-03, 03:03

protein pisze:Pytanie panowie, czy mówimy o samochodach, którymi ktoś jeździ okazjonalnie, raz w tygodniu do kosciola 4 km i spowrotem, czy mówimy o tym, że samochód stoi i nikt go nie rusza
Nikt go nie rusza.
Czy stoi czy jeździ musi być robiony a stojący jeszcze bardziej "się psuje"
Podróż do Świata, który zniknął

Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940

W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje

Awatar użytkownika
bystrymarkus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1609
Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
Imię: Michal
VOLVO: V70II/V70II
Silnik: 2,5T/D5
KW/KM/NM: 209/163
Rok: 2003
Był na spocie: 67
Średnie spalanie: 10/6
Przebieg: 390000
Lokalizacja: Toruń
Status: Offline
Kontakt:

Re: Niski przebieg to też problem.

Post autor: bystrymarkus » 2014-10-05, 18:09

A kuzyn tak trzyma A6 C4 igłe w garażu, robi nią 2tys km rocznie, używa innych samochodów. I niestety ostatnio "święto" była uruchomiona i 20 km jazdy telefon po lawete. Pękł wężyk paliwa do pompy. Przy okazji pompka spryskiwaczy przestała się odzywać i klimatronik za którymś razem dopiero zaskoczył. Więc mogę powiedzieć że piękny samochód się właśnie skończył a zaczął być kapryśnym do remontu przez głupote właściciela. A taka piękna po zakupie była.
bystrymarkus junior zwany

Obrazek

Mój osobisty Drakkar V70

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”