Volvo złamało system. Świetnie zarabia i nie martwi się o emisję CO2

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chancevought
VO
VO
Posty: 204
Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; S80
Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
Przebieg: 296000
Lokalizacja: Łódź Północ
Status: Offline

Volvo złamało system. Świetnie zarabia i nie martwi się o emisję CO2

Post autor: chancevought » 2020-10-14, 21:22

https://spidersweb.pl/autoblog/limity-co2-volvo/

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)

Awatar użytkownika
Andrzej1158
VOL
VOL
Posty: 493
Rejestracja: 2011-02-20, 17:56
Imię: Andrzej
VOLVO: Mazda CX60
Silnik: 3,3 R6
KW/KM/NM: 254KM550NM
Rok: 2023
Był na spocie: 12
Średnie spalanie: ??
Przebieg: 5
Lokalizacja: Bruksela
Status: Offline

Volvo złamało system. Świetnie zarabia i nie martwi się o emisję CO2

Post autor: Andrzej1158 » 2020-10-15, 07:17

Bardzo dobra wiadomość, ceny nowych Volvo nie powinny skoczyć, a tym samym sprzedaż się zwiększy, w tej chwili Volvo wypada konkurencyjnej cenowo od Audi,BMW, Mercedesa, a ta różnica może się jeszcze pogłębić. Jednak Opłaca się robić masywne bezpieczne samochody
Moja przygoda z Volvo:
1. Volvo 460 1,9TD 94r
2. Volvo S70 2,5 20V 98r
3.Volvo V70XC I 2,5T 98r
4.Volvo C70 2.0T 99r
5.Volvo S60 2,4T 02r
6. Volvo S80 D5 10r
7.Volvo V60 cross country pro D4 20r

Awatar użytkownika
camillinhio
VO
VO
Posty: 178
Rejestracja: 2019-05-08, 18:21
Imię: Kamil
VOLVO: V60
Silnik: B5
KW/KM/NM: 250 +14
Rok: 2021
Przebieg: 1
Status: Offline

Volvo złamało system. Świetnie zarabia i nie martwi się o emisję CO2

Post autor: camillinhio » 2020-10-15, 07:41

Dobra dla Volvo, ale pokazująca pewne idiotyzmy kryjące się pod pojęciem "ochrony środowiska". Promowane są ciężkie auta, które wymagają większych ilości materiałów, jak i energii, by przemieścić się z punktu A do B. To samo mogą zrobić lżejsze i mniejsze auta, ale dla nich prawo jest bardziej restrykcyjne. Chyba trochę nie tak to powinno wyglądać ;)

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Wróć do „Newsy”