Strona 1 z 1

Ankieta do pracy dyplomowej na temat telematyki w ubezpieczeniach komunikacyjnych

: 2016-01-24, 21:57
autor: drdanko
Cześć,
niestety nie jestem właścicielem Volvo (na tę chwilę w ogóle nie jestem właścicielem samochodu), mam jednak nadzieję, że znajdą się forumowicze, którzy pomogą. Piszę pracę dyplomową na temat zastosowania telematyki w ubezpieczeniach komunikacyjnych (polega to na montowaniu urządzeń, które analizują styl jazdy kierowcy i dane przesyłają do ubezpieczyciela) i w ramach pracy prowadzę badania w formie ankiety. Niestety zebranie odpowiedniej ilości ankiet okazuje się niełatwe, dlatego proszę o wypełnienie ankiety, zajmie ona około 5 min, nie jest ważne czy spotkaliście się już z tematem telematyki w ubezpieczeniach, czy nie.
Link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/16bP5rz ... o/viewform

Re: Ankieta do pracy dyplomowej na temat telematyki w ubezpieczeniach komunikacyjnych

: 2016-01-28, 00:51
autor: Aleksiasty
Ty mnie obraziłeś szafując zupełnie niezrozumiałym pojęciem "kongestii" to ja Ci wysłałem formularz wypełniony całkiem losowo czyli w oderwaniu od moich przekonań i obserwacji.
I po co Ci taka "mundrość"?

Dla mnie ta ankieta nadaje się tylko do kosza, i chyba już wiem skąd mamy tylu mądrali od (dez)organizacji ruchu i ustalania zasad ubezpieczenia.

Re: Ankieta do pracy dyplomowej na temat telematyki w ubezpieczeniach komunikacyjnych

: 2016-01-29, 08:56
autor: Chalski
Też wypełniłem, wg mnie sam pomysł inwigilacji na poziomie monitoringu kiedy skąd dokąd z jaką prędkością itd się przemieszczam jest naruszeniem podstawowych praw bo nie trzeba by było żadnego dozoru policyjnego - wystarczy ubezpieczony w ten sposób samochód, do tego jeszcze telefon i jesteśmy jak na widelcu.
IMO ubezpieczenie OC motoryzacyjne powinno być stawką zryczałtowaną, zwyżki jesli ktoś nie potrafi jeździć i powoduje stłuczki / wypadki.

Re: Ankieta do pracy dyplomowej na temat telematyki w ubezpieczeniach komunikacyjnych

: 2016-02-11, 08:37
autor: excamaro
Zgadzam się z przedmówcami. Osoby poniżej 30 roku życia, bez posiadania prawa jazdy i prywatnego samochodu i bez przejechanych w życiu min 100-200 tysięcy km nie powinny mieć żadnego prawa wypowiadania się na temat organizacji ruchu i ustalania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym!
A skutki utrudnień w ruchu i komunikacji spowodowane "genialnymi pomysłami" takich właśnie osób powinny być cyklicznie weryfikowane i w przypadku zwiększenia utrudnień karane więzieniem!