lpg xc90 t6
-
- V
- Posty: 14
- Rejestracja: 2008-11-03, 20:57
- VOLVO: V40
- Silnik: 1,9D
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6,3
- Przebieg: 198000
- Lokalizacja: czestochowa
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
witam serdecznie wszystkich forumowiczów , proszę was żebyście mi poradzili jaką instalację i gdzie w okolicach częstochowy lub na śląsku założyć do xc90 t6 . jeżeli ma ktoś instalację do tego silnika to podzielcie się swoimi opinami . za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję . mati
- rockabilly740
- V
- Posty: 101
- Rejestracja: 2008-02-27, 21:45
- VOLVO: 740 GLT B230F /940 B230FK/940 B230GT..by³
- Silnik: RED BLOCK
- KW/KM/NM: mocy PRZYBYWAJ !
- Rok: 1990
- Był na spocie: 3
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lodz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
Mati, odradzam bo nie będziesz zadowolony...
Pamietaj że masz nowy samochód z turbo i do tego jeszcze pewnie automat...
Podejmie sie pewnie każdy gazer bo wyliczy ze będzie mial na Tobie galanty zarobek ale to mimo wszystko gra nie warta świeczki w takim modelu...
Mimo że masz nowe auto to i tak bedziesz zaglądał pod maskę częściej niż powinieneś....a to filterek, a to wąż ci pęknie( polska guma jest zwyczajnie do d..y- sztywnieje po pierwszym sezonie jazdy na gazie) a pamietaj że Twoje auto to nie volvo 900..palnie ci duperela to nie naprawisz na drodze, jesli w ogóle sie do zepsutego elementu dostaniesz...
przekonasz się że instalacja bedzie najbardziej awaryjnym elementem w samochodzie.,
powiesz....gadasz a sam śmigasz na gazie...zgadza się, śmigam ale aż tak bardzo taniej nie jest...serio.
dolicz wyższe spalanie(mimo sekwencji nawet),przegląd, świece, kabel WN , czas zmarnowany na dogranie tego żeby jakoś jezdzilo i na końcu mimo wszystko pomyśl o silniku...gaz na naszych stacjach jest tragiczny..
oczywiście zrobisz jak uważasz ale jeśli tak nie dawaj do pierwszego lepszego gazownika....upatrz takiego co zakłada do drogich furek...niech wie co robi- partaczy pełno w każdym miejscu Polski.
pozdrawiam
Pamietaj że masz nowy samochód z turbo i do tego jeszcze pewnie automat...
Podejmie sie pewnie każdy gazer bo wyliczy ze będzie mial na Tobie galanty zarobek ale to mimo wszystko gra nie warta świeczki w takim modelu...
Mimo że masz nowe auto to i tak bedziesz zaglądał pod maskę częściej niż powinieneś....a to filterek, a to wąż ci pęknie( polska guma jest zwyczajnie do d..y- sztywnieje po pierwszym sezonie jazdy na gazie) a pamietaj że Twoje auto to nie volvo 900..palnie ci duperela to nie naprawisz na drodze, jesli w ogóle sie do zepsutego elementu dostaniesz...
przekonasz się że instalacja bedzie najbardziej awaryjnym elementem w samochodzie.,
powiesz....gadasz a sam śmigasz na gazie...zgadza się, śmigam ale aż tak bardzo taniej nie jest...serio.
dolicz wyższe spalanie(mimo sekwencji nawet),przegląd, świece, kabel WN , czas zmarnowany na dogranie tego żeby jakoś jezdzilo i na końcu mimo wszystko pomyśl o silniku...gaz na naszych stacjach jest tragiczny..
oczywiście zrobisz jak uważasz ale jeśli tak nie dawaj do pierwszego lepszego gazownika....upatrz takiego co zakłada do drogich furek...niech wie co robi- partaczy pełno w każdym miejscu Polski.
pozdrawiam
pozdrawia rockabilly
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
Kolega coś straszne anty LPG jest widzę. Wejdź sobie na tą i tam poszukaj kontaktu do moderatora SebastianS. Jeśli ktoś założy instalację do Twojego auta, to on na pewno dobrze. A wszystkim niedowiarkom od LPG proponuję poczytać to forum i zobaczyć na czym tak naprawdę polega montaż gazu i jakich mamy specjalistów w kraju. Ja już przestałem się dziwić, dlaczego są takie rzesze niezadowolonych z LPG. Zapewne staniesz przed wyborem STAG 300 i matrixy, lub magici (wtryskiwacze) dla opcji tańszej, lub Landi Omegas z wtryskami MED, dla opcji droższej. Ja w swoim po wielu instalacjach wybrałem właśnie tą opcję. Nie będziesz w stanie poznać czy jedziesz na LPG, czy PB. O silnik bać się nie musisz, w końcu to nie CNG. Spalanie w zasadzie takie samo jak PB, niewyczuwalne zmiany PB-LPG i te wtryskiwacze są nieczułe na syf w gazie. Są strasznie duże i głośne, ale nie ma nic lepszego na rynku. Powodzenia
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
- cezariusz66
- V
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-01-19, 13:29
- VOLVO: XC 90
- Silnik: B6294T + Lpg BRC "Plug & Drive"
- KW/KM/NM: 200/272/380[1800obr/min]
- Rok: 2004
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Jeśli do tej pory się nie zdecydowałeś się na montaż Lpg to polecam z ręką na sercu BRC "Plug & Drive" sam taką posiadam i jestem bardzo zadowolony.
Autko hula jak na Pb a spalanie jest niemal identyczne jak przed montażem Lpg 14-15l poza miastem oraz na mieście 17-18l
Jestem mieszkańcem Gdyni także co do warsztatu to Ci nie pomogę, mogę jedynie polecić zainteresowanym z okolicy warsztat w Chojnicach "Auto-Eko" Pana Krzysztofa Graboskiego. Naprawdę warto było przejechać się te ponad 100km, żeby zamontować tam instalacje (warsztat oczywiście polecił mi wcześniej znajomy, który jast szczęśliwym posiadaczem instalacji od przeszło 2óch lat w audi biturbo i nic się nie dzieje!!!)
Żałuje, że nie zdecydowałem się wcześniej na montaż gazu w swoim volfie...
Pozdrawiam
Autko hula jak na Pb a spalanie jest niemal identyczne jak przed montażem Lpg 14-15l poza miastem oraz na mieście 17-18l
Jestem mieszkańcem Gdyni także co do warsztatu to Ci nie pomogę, mogę jedynie polecić zainteresowanym z okolicy warsztat w Chojnicach "Auto-Eko" Pana Krzysztofa Graboskiego. Naprawdę warto było przejechać się te ponad 100km, żeby zamontować tam instalacje (warsztat oczywiście polecił mi wcześniej znajomy, który jast szczęśliwym posiadaczem instalacji od przeszło 2óch lat w audi biturbo i nic się nie dzieje!!!)
Żałuje, że nie zdecydowałem się wcześniej na montaż gazu w swoim volfie...
Pozdrawiam
Czym się różni Jeleń od Łosia?.........................
Ano tym, że Jeleń płaci a Łoś pije
Ano tym, że Jeleń płaci a Łoś pije
-
- VO
- Posty: 155
- Rejestracja: 2008-07-24, 17:55
- VOLVO: S80 + LPG
- Silnik: 2.8 T6
- KW/KM/NM: 200/272(328)/380(486)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 220
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Witam.
Posiadam u siebie silniczek T6 oraz instalacje gazowa. Zrobiłem już na niej przeszło 20tkm i jak dotychczas nie mam z instalacja żadnych problemów, Jeżeli założysz odpowiednią i dobrą (niekoniecznie najdroższą) instalacje to nie będziesz miał problemów. Miałem już 5-6 aut na gaz i z żadnym nie miałem problemów od gaźnika po bi-turbo . Jeżeli będziesz dbał o instalację to ona zadba o Twój komfort i portfel
Tak czy inaczej jestem ogromnym zwolennikiem LPG
Posiadam u siebie silniczek T6 oraz instalacje gazowa. Zrobiłem już na niej przeszło 20tkm i jak dotychczas nie mam z instalacja żadnych problemów, Jeżeli założysz odpowiednią i dobrą (niekoniecznie najdroższą) instalacje to nie będziesz miał problemów. Miałem już 5-6 aut na gaz i z żadnym nie miałem problemów od gaźnika po bi-turbo . Jeżeli będziesz dbał o instalację to ona zadba o Twój komfort i portfel
Tak czy inaczej jestem ogromnym zwolennikiem LPG
-
- V
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-02-23, 10:51
- Imię: Michal
- VOLVO: S80
- Silnik: 2,9
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 343000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Również mam T6 + gaz Przebieg ok 10 tys km i na razie bez problemów (mały przebieg więc nie ma sie co podniecać) Spalanie mam o 0,5 litra wieksze niz pokazuje komputer Zdarza sie i wiecej ale tylko gdy go ciagle butuje
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2009-11-06, 12:51
- Imię: Waldemar
- VOLVO: S80 VSI PRINS LPG
- Silnik: 2.9
- KW/KM/NM: 200/272
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Witam
Mam prośbę ,,,,posiadam w swoim volvo silnik t6 ,,,jaką masz instalacje parę konkretów proszę..Pozdrawiamterminator2matrix,
Mam prośbę ,,,,posiadam w swoim volvo silnik t6 ,,,jaką masz instalacje parę konkretów proszę..Pozdrawiamterminator2matrix,
Waldi
- colln
- Przyjaciele
- Posty: 1054
- Rejestracja: 2009-01-12, 02:03
- VOLVO: Superlekki czołg
- Silnik: 6garów i 2 Turbiny
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16 LPG OBD Premium
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska/Piotrków/Kiedyś Italia
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
Patrząc na obecne tendencje to gaz stoi z ceną (no może teraz na zimę + 5% za więcej butanu) ale np od nowego roku akcyza na ON w górę o min 20gr a gaz nie Dla mnie rachunek był prosty, żaden diesel nie wychodzi taniej w eksploatacji niż gaz a do tego jak odjeżdża diesel a jak benzyna
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2009-11-06, 12:51
- Imię: Waldemar
- VOLVO: S80 VSI PRINS LPG
- Silnik: 2.9
- KW/KM/NM: 200/272
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
mati428,
Witaj ,ja zakładam w poniedziałek 16.11.09 do swojego T6
Jadę do Jastrzębia Zdrój,jak założe to dam znać
Witaj ,ja zakładam w poniedziałek 16.11.09 do swojego T6
Jadę do Jastrzębia Zdrój,jak założe to dam znać
Waldi
- Baset
- Przyjaciele
- Posty: 1679
- Rejestracja: 2008-04-06, 02:53
- Imię: Baset
- VOLVO: Więzniarka Caddddyyyy
- Silnik: od traktora
- KW/KM/NM: kula się
- Rok: 2
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: siakies sesc
- Przebieg: 244000
- Lokalizacja: Chojnice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
a wiele płaciłeś?cezariusz66 pisze:Jeśli do tej pory się nie zdecydowałeś się na montaż Lpg to polecam z ręką na sercu BRC "Plug & Drive" sam taką posiadam i jestem bardzo zadowolony.
Autko hula jak na Pb a spalanie jest niemal identyczne jak przed montażem Lpg 14-15l poza miastem oraz na mieście 17-18l
Jestem mieszkańcem Gdyni także co do warsztatu to Ci nie pomogę, mogę jedynie polecić zainteresowanym z okolicy warsztat w Chojnicach "Auto-Eko" Pana Krzysztofa Graboskiego. Naprawdę warto było przejechać się te ponad 100km, żeby zamontować tam instalacje (warsztat oczywiście polecił mi wcześniej znajomy, który jast szczęśliwym posiadaczem instalacji od przeszło 2óch lat w audi biturbo i nic się nie dzieje!!!)
Żałuje, że nie zdecydowałem się wcześniej na montaż gazu w swoim volfie...
Pozdrawiam
Karetce czy straży pożarnej zawsze się usunę, bo kiedyś mogą jechać po mnie. Jednak policji ani straży miejskiej nie będę się strasznie usuwał, bo kiedyś mogą jechać po mnie.
Jestem abstynentem. Niepraktykującym...
Jestem abstynentem. Niepraktykującym...
- bodek
- VIP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2006-03-11, 12:38
- Imię: bodek
- VOLVO: XC90
- Silnik: T8
- KW/KM/NM: 294/400/640
- Rok: 2015
- Był na spocie: 4
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
20l lpg wezmie T6 w miescie przy normalnej jezdzie ?
- cezariusz66
- V
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-01-19, 13:29
- VOLVO: XC 90
- Silnik: B6294T + Lpg BRC "Plug & Drive"
- KW/KM/NM: 200/272/380[1800obr/min]
- Rok: 2004
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
O ile dobrze pamiętam to zapłaciłem 4300 zł. W Gdyni żądają za ta samą instalacje blisko 6000 tyś.Baset pisze:a wiele płaciłeś?
Czym się różni Jeleń od Łosia?.........................
Ano tym, że Jeleń płaci a Łoś pije
Ano tym, że Jeleń płaci a Łoś pije
- colln
- Przyjaciele
- Posty: 1054
- Rejestracja: 2009-01-12, 02:03
- VOLVO: Superlekki czołg
- Silnik: 6garów i 2 Turbiny
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16 LPG OBD Premium
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska/Piotrków/Kiedyś Italia
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
raczej nie da sie odpowiedzieć, bo dla jednych "normalna" to jest wtedy jak koła nie piszczą a dla innych dojeżdżanie 500 metrów na luzie do świateł. Miasto miastu bardzo nie równe. Weź jakieś które ma 50 tys mieszkańców i jest to jak by nie patrzeć miasto ale korków w takich nie ma, jak weźmiesz Łodź, Kraków itp to więcej czasu stoisz na światłach a silnik pracuje no nie..bodek pisze:20l lpg wezmie T6 w miescie przy normalnej jezdzie ?
Do tego dochodzi kalibracja gazu. Ja powiem tak: dobrze skalibrowana instalacja od bardzo dobrze skalibrowanej różni się o ok 20% w zużyciu LPG
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2010-07-26, 21:22
- VOLVO: S80/XC90
- Silnik: T6/T6
- KW/KM/NM: 272/272
- Rok: 99
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14-16
- Przebieg: 200
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
A ja mam pytanie z innej beczki ?
GDZIE zamontować zbiornik w XC90 ?
GDZIE zamontować zbiornik w XC90 ?
- colln
- Przyjaciele
- Posty: 1054
- Rejestracja: 2009-01-12, 02:03
- VOLVO: Superlekki czołg
- Silnik: 6garów i 2 Turbiny
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16 LPG OBD Premium
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska/Piotrków/Kiedyś Italia
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
to zależy czy masz 5 czy 7 osobową wrsjętestor pisze:GDZIE zamontować zbiornik w XC90 ?
Ja mam 7 miejsc więc zamiast koła zapasowego butla ma 18 czy 20 cm wysokości czyli tyle ile zapasowe koło od XC90 włożona dokładnie tak jak to koło, lekko po skosie, więc absolutnie jej nie widać z zewnątrz (butla ok 60 litrów wlew w klapce)
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2010-07-26, 21:22
- VOLVO: S80/XC90
- Silnik: T6/T6
- KW/KM/NM: 272/272
- Rok: 99
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14-16
- Przebieg: 200
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Wersja z 5 stołkami.
W może być butla w podwoziu - tam gdzie koło w XC90? Co na to prawo?
I pytanie zasadnicze - na ile jeżdząc normalnie starcza to 60 litrów? Bo stacja co 200km to nie jest fajna rzecz.
W może być butla w podwoziu - tam gdzie koło w XC90? Co na to prawo?
I pytanie zasadnicze - na ile jeżdząc normalnie starcza to 60 litrów? Bo stacja co 200km to nie jest fajna rzecz.
-
- VO
- Posty: 224
- Rejestracja: 2008-02-05, 11:00
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Bi-fuel CNG
- KW/KM/NM: 103/140
- Rok: 2004
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 7kg raket fjuel
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
kwaku85napisał:
Może odkryjesz jakieś nieznane fakty, bo z ogólnie dostępnych informacji na temat CNG wynika że jest to paliwo korzystniejsze dla silnika nie tylko w porównaniu do LPG ale i benzyny (m.in z powodu wyższej liczby oktanowej, "niepsucia oleju", braku zanieczyszczeń transportowych i innych itp.)
CNG ma swoje wady ale akurat wpływ na silnik ma wręcz dobry.
Możesz uzasadnić to stwierdzenie?O silnik bać się nie musisz, w końcu to nie CNG.
Może odkryjesz jakieś nieznane fakty, bo z ogólnie dostępnych informacji na temat CNG wynika że jest to paliwo korzystniejsze dla silnika nie tylko w porównaniu do LPG ale i benzyny (m.in z powodu wyższej liczby oktanowej, "niepsucia oleju", braku zanieczyszczeń transportowych i innych itp.)
CNG ma swoje wady ale akurat wpływ na silnik ma wręcz dobry.
Ostatnio zmieniony 2010-08-22, 20:40 przez mondipython, łącznie zmieniany 1 raz.
Puchatek to sympatyczne stworzenie, powinien więc jeździć takim autem, jakim jeżdżą mili ludzie. Czyli V70.
J.C.
J.C.
- colln
- Przyjaciele
- Posty: 1054
- Rejestracja: 2009-01-12, 02:03
- VOLVO: Superlekki czołg
- Silnik: 6garów i 2 Turbiny
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16 LPG OBD Premium
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska/Piotrków/Kiedyś Italia
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
są to tzw butle zewnętrze, starcza na 250 po mieście 300 w trasie, zakładają też w miejscu koło grubsze wtedy zasięg większy ale butlę widać z zewnątrztestor pisze:może być butla w podwoziu - tam gdzie koło w XC90? Co na to prawo?
W wersji 5 foteli można zamontować butlę walec w bagażniku wzdłuż np przy prawym boku. Wtedy możesz wpakować nawet 120 litrów - mam taki walec ale w A8 w bagażniku - świetna sprawa - widok gościa tankującego gdy wskazanie dystrybutora mija 100 litrów i idzie dalej...
-
- V
- Posty: 78
- Rejestracja: 2011-03-13, 14:14
- VOLVO: XC90
- Silnik: T6 2,9
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Czeladź
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
POdłączę sie pod temat. czy w T6 w instalacjach gazowych standardem sa dwa reduktory?
Mam do wyboru Landi, Stag 300-6 PLUS, Stag Premium?
Pozdrawiam
Mam do wyboru Landi, Stag 300-6 PLUS, Stag Premium?
Pozdrawiam
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-07-07, 14:08
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90
- Silnik: 2.9 T6
- KW/KM/NM: 200kW
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: 19
- Przebieg: 170
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Przymierzam się właśnie do tematu montażu LPG w T6 i też mnie interesuje temat dwóch reduktorów. Może koledzy posiadające takowe mogą się wypowiedzieć?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Kolego oczywiście masz wybór. Możesz wybrać 2 reduktory np. 2x KME Silver, bądź 2x AC-R01 150 albo jeden reduktor Prins który ogarnie w pojedynkę tą moc. Tyle, ze kosztuje on bodajże 700 czy 800zł. Gdzie dwie sztuki ww. zamkniesz sie w przedziale ok. 400-500zł
Oczywiście można jeszcze inne reduktory zastosować ale te dwa są najbardziej popularne.
Oczywiście można jeszcze inne reduktory zastosować ale te dwa są najbardziej popularne.
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
- lewlub
- VOLV
- Posty: 613
- Rejestracja: 2011-11-06, 11:24
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T LPG
- KW/KM/NM: 200/272
- Rok: 2003
- Był na spocie: 45
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
ja mam jakiś kwadratowy reduktorek i wystarcza na T6 AWD.... tyle, że chleje, a nie pije... chyba skalibrować czas nadszedł... wtryski żółte BRC i komp BRC, listwa ???, parownik ???
Diagnostyka VIDA ONLINE
Badanie szczelności układów generatorem dymu
Dorabianie kluczyków smart key, crypto
Serwis automatycznych skrzyń biegów
Serwis olejowy i filtrów
Serwis VOLVO Lublin
gcCustoms Lublin NSVolvo
Badanie szczelności układów generatorem dymu
Dorabianie kluczyków smart key, crypto
Serwis automatycznych skrzyń biegów
► Pokaż Spoiler
Serwis VOLVO Lublin
► Pokaż Spoiler
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
kwadratowy to mi się z landi renzo kojarzy...
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
A mi w instalacji BRC z BRCadamusss pisze:kwadratowy to mi się z landi renzo kojarzy...
BRC Genius Max.
Do przedmiotowego auta założyłbym najprawdopodobniej dwa czarne ACR-01.
Pozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Pyroli
- VOLV
- Posty: 661
- Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.8 T6 + LPG
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 251000
- Lokalizacja: Myslowice
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Żadnych dwóch czarnych AC R01
Bez regulatora temperatury nie dają rady
Kiedy były te upały to auto jak wściekłe wybijało na benę. Zacinały się jak cholera. Kiedyś je chwaliłem teraz odradzam.
Poza tym Genius max nie daje rady - po butowaniu uszczelka pod głowicą do wymiany. Gold się zamraża choć ciśnieniowo daje radę.
Reduktor pojedynczy który daje rade to Prins ale drogi, chyba, że po regeneracji. Tak poza tym to 2 silvery może dadzą radę.
Bez regulatora temperatury nie dają rady
Kiedy były te upały to auto jak wściekłe wybijało na benę. Zacinały się jak cholera. Kiedyś je chwaliłem teraz odradzam.
Poza tym Genius max nie daje rady - po butowaniu uszczelka pod głowicą do wymiany. Gold się zamraża choć ciśnieniowo daje radę.
Reduktor pojedynczy który daje rade to Prins ale drogi, chyba, że po regeneracji. Tak poza tym to 2 silvery może dadzą radę.