patrz, a ja mam dwa pod maską, tyrałem po upałach w chorwacji i zero problemu.Pyroli pisze:Żadnych dwóch czarnych AC R01
Bez regulatora temperatury nie dają rady
lpg xc90 t6
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pyroli
- VOLV
- Posty: 661
- Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.8 T6 + LPG
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 251000
- Lokalizacja: Myslowice
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
No ja 2 lata jeździłem bezproblemowo, wychwalałem reduktory pod niebiosa bo trzymały kamienne ciśnienie. Po 2 latach zaczęło się wszystko zacinać.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
czyli pewnie miałeś jeszcze starą wersję reduktorów.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pyroli
- VOLV
- Posty: 661
- Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.8 T6 + LPG
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 251000
- Lokalizacja: Myslowice
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Mam V3 zdaje się.
Wysyłałem po półtora roku na wymianę membran bo mi zaczęły śpiewać. Może to było powodem, że zrobili mi upgrade.
Wysyłałem po półtora roku na wymianę membran bo mi zaczęły śpiewać. Może to było powodem, że zrobili mi upgrade.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
za nimi ciężko nadążyć, poprawek sporo a i tak się zdarzają zacięcia.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
A czy u Ciebie przypadkiem się one nie usmażyły:) nad turbinami?
To mógłbyć czynnik mający potencjalnie wpływ.
Pozdrawiam
To mógłbyć czynnik mający potencjalnie wpływ.
Pozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Pyroli
- VOLV
- Posty: 661
- Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.8 T6 + LPG
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 251000
- Lokalizacja: Myslowice
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
W tym sezonie nie zrobiłem ani jednego porządnego buta. Ze 2 -3 sprinty do stówy i tyle - i to jeszcze wtedy kiedy było 20 stopni na dworze. Teraz w te upały leciutko na gaz bo klima włączona non stop.
W poprzednich sezonach butowałem częściej i dłużej a żadnego zacięcia nie było.
W poprzednich sezonach butowałem częściej i dłużej a żadnego zacięcia nie było.
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-11-08, 18:31
- Imię: Rafal
- VOLVO: XC90 2.9 T6
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Jest to wyciszony temat ale mam nadzieje ze ktoś bedzie w stanie mi doradzić.
01.12.13 kupiłem XC90 2.9 T6 2003 180tys na liczniku. Firma vis-eco założyła mi instalacje
Reduktor - 2x ACR01
Zawór odcinający - valtiew
Wielozawor - tomasetto
Sterowanie. -ZENIT PRO OBD
Wtryskiwacze. - HANA 2000
Auto latało bez problemu, co jakiś czas trasa i wtedy trzymałem stała prędkość 180. Po około 8 tys km jazdy z instalacja gazowa na trasie zapalił sie check engine I predkosc spadla do 160 kontrolka zapalała sie i gasła. Kontrola w warsztacie który zakładał gaz wykazała ze to problem z motorem. Auto wyladowalo u mechanika który zrobił dużo jednak check engine pojawiał sie i znikał. Pierwsz diagnoza która usłyszałem to jednostka sterująca do du** oraz miejsce podpięcia Kaputera od sterowania niepoprawne. Zrobiłem jeszcze 4 tys km i zawiozłem auto do gazownika on natomiast wyśmiał mechanika i skierował mnie do warsztatu w Radzionkowie który specjalizuje sie w mechanice VOLVO i cieszy sie uznaniem. Szef warsztatu znalazł usterkę wypalony zawór wydechowy na 6-tym cylindrze. Poprosiłem o pełny remat glowicy.
I teraz najlepsze prY odbiorze auta usłyszałem ze mam złe miejsce podpięcia gazu, oraz mieszanka jest zła co spowodowało wypalenie zaworu oraz ślady nadpalenie na pozostałych . Dodatkowo zapalił sie check engine bo cytuje komputer szuka komunikacji i do póki mam wpięty gaz to nic nieporadzimy. Ja na to ze przez 8 tys km było super a oni ze teraz juz tak bedzie. Warsztat zaproponował mi rozwiazanie problemu nastepujące mam nie jeździć na gazie i niezwłocznie udać sie do warsztatu koło Tarnowskich Gór GZW Zbrosławice bo tam jest ktoś kto mi powie czy mam dobra instalacje czy nie a jak juz zrobię wszystko co mi GZW DORADZI to mam wrócić do vis-eco Kusieta koło Częstochowy.
Drodzy forumowicze proszę poradzicie w moim łosiu jeszcze tylko skrzynia nie była wymieniona tak go kocham
01.12.13 kupiłem XC90 2.9 T6 2003 180tys na liczniku. Firma vis-eco założyła mi instalacje
Reduktor - 2x ACR01
Zawór odcinający - valtiew
Wielozawor - tomasetto
Sterowanie. -ZENIT PRO OBD
Wtryskiwacze. - HANA 2000
Auto latało bez problemu, co jakiś czas trasa i wtedy trzymałem stała prędkość 180. Po około 8 tys km jazdy z instalacja gazowa na trasie zapalił sie check engine I predkosc spadla do 160 kontrolka zapalała sie i gasła. Kontrola w warsztacie który zakładał gaz wykazała ze to problem z motorem. Auto wyladowalo u mechanika który zrobił dużo jednak check engine pojawiał sie i znikał. Pierwsz diagnoza która usłyszałem to jednostka sterująca do du** oraz miejsce podpięcia Kaputera od sterowania niepoprawne. Zrobiłem jeszcze 4 tys km i zawiozłem auto do gazownika on natomiast wyśmiał mechanika i skierował mnie do warsztatu w Radzionkowie który specjalizuje sie w mechanice VOLVO i cieszy sie uznaniem. Szef warsztatu znalazł usterkę wypalony zawór wydechowy na 6-tym cylindrze. Poprosiłem o pełny remat glowicy.
I teraz najlepsze prY odbiorze auta usłyszałem ze mam złe miejsce podpięcia gazu, oraz mieszanka jest zła co spowodowało wypalenie zaworu oraz ślady nadpalenie na pozostałych . Dodatkowo zapalił sie check engine bo cytuje komputer szuka komunikacji i do póki mam wpięty gaz to nic nieporadzimy. Ja na to ze przez 8 tys km było super a oni ze teraz juz tak bedzie. Warsztat zaproponował mi rozwiazanie problemu nastepujące mam nie jeździć na gazie i niezwłocznie udać sie do warsztatu koło Tarnowskich Gór GZW Zbrosławice bo tam jest ktoś kto mi powie czy mam dobra instalacje czy nie a jak juz zrobię wszystko co mi GZW DORADZI to mam wrócić do vis-eco Kusieta koło Częstochowy.
Drodzy forumowicze proszę poradzicie w moim łosiu jeszcze tylko skrzynia nie była wymieniona tak go kocham
- drumal
- VOLV
- Posty: 633
- Rejestracja: 2010-08-10, 10:18
- Imię: Darek
- VOLVO: 855
- Silnik: B5252S
- KW/KM/NM: 144
- Rok: 1995
- Był na spocie: 35
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 302000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Odp: lpg xc90 t6
jedz do Sebastiana w Zbroslawicach jak Ci radza ... najlepszy spec od LPG on Ci powie co zrobic... jak bedzie chcial przerobic instalacj to nawet sie nie zastanawiaj ... a tamtych do sadu za zly montaz i uszkodzenie silnika ... pzdr.
Wysyłane z mojego GT-S6102 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-S6102 za pomocą Tapatalk 2
533 745 745 Darek Kraków
Volvo 855 red - Kanada
Volvo 855 red - Kanada
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-11-08, 18:31
- Imię: Rafal
- VOLVO: XC90 2.9 T6
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Dziękuje za dodanie pewności siebie. Dzisiaj z nim rozmawiałem i mam umówione spotkanie na koniec miesiąca.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Na temat fachowości Sebastiana ze Zbrosławic zdania są podzielone, i nie traktowałbym go jak wyroczni.
Na pewno trzeba auto doprowadzić do pełnej sprawności przed strojeniem gazu, a potem odpowiednio dostroić instalację LPG w dobrym warsztacie.
Na pewno trzeba auto doprowadzić do pełnej sprawności przed strojeniem gazu, a potem odpowiednio dostroić instalację LPG w dobrym warsztacie.
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-09-23, 01:33
- Imię: Sebastian
- VOLVO: -
- Silnik: -
- KW/KM/NM: -
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: -
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Ech... Znamy się jakoś na tyle, żeby Pan się wypowiadał w tej materii?Aleksiasty pisze:Na temat fachowości Sebastiana ze Zbrosławic zdania są podzielone...
Panie rafrogal, jeśli woli Pan rekomendację innych warsztatów specjalizujących się w Volvo na Sląsku w temacie LPG - to proszę podpytać
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-11-08, 18:31
- Imię: Rafal
- VOLVO: XC90 2.9 T6
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Dziękuje za wypowiedz panie Sebastianie. Problem z którym sie borykam nie dotyczy fachowości warsztatów montujących instalacje LPG. Szukam odpowiedzi na jedno bardzo złożone pytanie i od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam duża nadzieje ze znajdę odpowiedz po poniedziałkowej wizycie.
Pozdrawiam
-- 2014-09-25, 21:23 --
Dziękuje za wypowiedz panie Sebastianie. Problem z którym sie borykam nie dotyczy fachowości warsztatów montujących instalacje LPG. Szukam odpowiedzi na jedno bardzo złożone pytanie i od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam duża nadzieje ze znajdę odpowiedz po poniedziałkowej wizycie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-- 2014-09-25, 21:23 --
Dziękuje za wypowiedz panie Sebastianie. Problem z którym sie borykam nie dotyczy fachowości warsztatów montujących instalacje LPG. Szukam odpowiedzi na jedno bardzo złożone pytanie i od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam duża nadzieje ze znajdę odpowiedz po poniedziałkowej wizycie.
Pozdrawiam
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-09-23, 01:33
- Imię: Sebastian
- VOLVO: -
- Silnik: -
- KW/KM/NM: -
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: -
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Postaram się nie zawieść i zyskać na przyszłość kolejnego zadowolonego Klienta. Tak przy okazji - trochę na złość forumowym mądralom
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
SebastianS, na tym forum też nie potrafisz pohamować długaśnego i niewyparzonego jęzora?
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Chyba nikt się nie zmartwi kolejnym porządnie zagazowanym łosiem.SebastianS pisze:Postaram się nie zawieść i zyskać na przyszłość kolejnego zadowolonego Klienta. Tak przy okazji - trochę na złość forumowym mądralom
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-09-23, 01:33
- Imię: Sebastian
- VOLVO: -
- Silnik: -
- KW/KM/NM: -
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: -
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Sądząc po reakcji chalskiego - już się ktoś martwi
Auto było u mnie - jest sporo do zrobienia. Na razie diagnozowane było pod kątem zachowania się na benzynie. Wyszło parę dziwnych rzeczy, auto ma moim zdaniem walnięte sondy WBO - być może wskutek katowania na gazie regulowanym przez duet listonosz-fryzjer
Zapewne wskutek tego auto ładuje (w trybie awaryjnym) tylko 0,25 bara. Same turbiny sprawne - po wypięciu zaworka sterującego wastegatami - ładują ponad 0,85 bara (wtedy auto jedzie w miarę przyzwoicie, nie licząc dawek paliwa zwalonych przez oszukujące sondy). Przy okazji - zamontowany Zenit Pro wykazał zadziwiające zachowanie - na 2-gim cylindrze czytal zancząco inne czasy niż na 1-wszym i 3-cim. Co ciekawe - tych zachowań nie potwierdził oscyloskop wpięty w obwody sterujące wtryskami benzyny, co świadczyłoby o błędach softu Zenita.
Po wymianie sond auto ma się zjawić na dalsze działania - zapewne Zenit powie "Pa Pa" i trochę uczeszemy bajzel pod maską.
Auto było u mnie - jest sporo do zrobienia. Na razie diagnozowane było pod kątem zachowania się na benzynie. Wyszło parę dziwnych rzeczy, auto ma moim zdaniem walnięte sondy WBO - być może wskutek katowania na gazie regulowanym przez duet listonosz-fryzjer
Zapewne wskutek tego auto ładuje (w trybie awaryjnym) tylko 0,25 bara. Same turbiny sprawne - po wypięciu zaworka sterującego wastegatami - ładują ponad 0,85 bara (wtedy auto jedzie w miarę przyzwoicie, nie licząc dawek paliwa zwalonych przez oszukujące sondy). Przy okazji - zamontowany Zenit Pro wykazał zadziwiające zachowanie - na 2-gim cylindrze czytal zancząco inne czasy niż na 1-wszym i 3-cim. Co ciekawe - tych zachowań nie potwierdził oscyloskop wpięty w obwody sterujące wtryskami benzyny, co świadczyłoby o błędach softu Zenita.
Po wymianie sond auto ma się zjawić na dalsze działania - zapewne Zenit powie "Pa Pa" i trochę uczeszemy bajzel pod maską.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: lpg xc90 t6
Czym się objawia tryb awaryjny (rozumiem że są w sterowniku błędy dotyczące składu mieszanki) - to że pali się na desce komunikat i lampka nie znaczy że silnik pracuje w trybie awaryjnym (z ograniczonymi osiągami).
Doładowanie o ok polowe za małe ale powodem raczej nie będzie tu "tryb awaryjny".
Co do działania Zenita - pierwszy raz coś takiego widzisz czy to standard w tych sterownikach?
Doładowanie o ok polowe za małe ale powodem raczej nie będzie tu "tryb awaryjny".
Co do działania Zenita - pierwszy raz coś takiego widzisz czy to standard w tych sterownikach?
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-11-08, 18:31
- Imię: Rafal
- VOLVO: XC90 2.9 T6
- Status: Offline
Re: lpg xc90 t6
Panowie mam sady jutro wymiana, dobrze ze posiadam klucz plaski otwarty na kwadrat 1/4' bo reduktory smieja sie mi w twarz -- cytuje (fryzjer listonosz).
A tak przy okazji chcialbym polecic wszystkim tor testowy Sebastina !
Moja mimika twarzy pokazywala panike i STRACH tak naprawde szukalem miejsca do podparcia - nigdy nie siedzialem na fotelu innym niz kierowcy w moim losiu.
Pozdrawiam
-- 2014-10-04, 22:30 --
Sady wymienione, auto przetestowane i wyglada optymistycznie.
Nawiazujac do GZW drodzy czytelnicy - POLECAM warsztat nie ma tajemnic przed klientem.
Osobiscie szykuje sie na program dla mojego losia przygotowany przes GZW
Pozdrawiam
A tak przy okazji chcialbym polecic wszystkim tor testowy Sebastina !
Moja mimika twarzy pokazywala panike i STRACH tak naprawde szukalem miejsca do podparcia - nigdy nie siedzialem na fotelu innym niz kierowcy w moim losiu.
Pozdrawiam
-- 2014-10-04, 22:30 --
Sady wymienione, auto przetestowane i wyglada optymistycznie.
Nawiazujac do GZW drodzy czytelnicy - POLECAM warsztat nie ma tajemnic przed klientem.
Osobiscie szykuje sie na program dla mojego losia przygotowany przes GZW
Pozdrawiam