Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
W 2.5T wystarczy wzrokowo sprawdzić czy jest czujnik ciśnienia. I widać go bez konieczności wykonywania żadnych operacji mechanicznych. No, poza otwarciem maski. Nie wiem, czy w T6 jest to równie proste.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Czy jeszcze jakieś sterowniki poza stagiem mają wbudowany już w sobie taki emulator ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Ale czym się martwisz - dasz do kumatego gazownika, to ogarnie od A do Z.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Póki co pisze do gazowników w okolicy co proponują w T6 zainstalować. Są na grupie te silniki zagazowane i wśród ludzi, którzy nie narzekają na instalacje, poszczególne podzespoły się powielają. Reduktor extreme, oraz wtryski yeti. Nie mam jesZcze wyrobionego tak zdania na temat sterownika dlatego pytam.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Będzie trzeba emulacji to zrobią.
Ja bym akurat Barracuda 130 zamiast Yeti wsadził - są pewniejsze.
Reduktor może być, ale można też Magic Power - pogadaj z piotrficek ( kilka postów wcześniej pisał ), jeździ takim autem na codzień i montuje instalacje gazowe na wysokim poziomie.
Ja bym akurat Barracuda 130 zamiast Yeti wsadził - są pewniejsze.
Reduktor może być, ale można też Magic Power - pogadaj z piotrficek ( kilka postów wcześniej pisał ), jeździ takim autem na codzień i montuje instalacje gazowe na wysokim poziomie.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jestem po rozmowie. Reduktor Kme extreme albo gold, wtryski baracuda oraz sterownik tech 326 usłyszałem od gazownika. Emulatora nie polecił, natomiast wspomniał o jakimś bajpasie co cofa paliwo itp itd.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Trochę bez sensu ten bajas, tak się kombinowało dawno, jak nie było emulatorów.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
A zda to egzamin ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jak ktoś wie po co to jest i jak to sensownie wykonać i skalibrować przelew, to może i zda - tyle że to wiercenie dodatkowe i ingerencja mechaniczna w układ zasilania benzyną.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Też uważam, że od dawna takie tematy eleganciej i skuteczniej załatwić elektroniką.
W życiu założyłem 3 przelewy. Z jednym autem straciłem kontakt (XC90 V8), w Tahoe przestał działać ... i wylądowało Torpedo, a w Jagu Supercherged działa do dziś.
Dwa przelewy montowane przez innych demontowałem. Auta siały CE i pojawiły się problemy ze szczelnością. Nie rozumiem co się stało ... dysze zwiększyły przelot ?? niemożliwe?
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Gazownik powiedział że przy takim emulatorze przejście z benzyny na gaz jest brzydkie- nie płynne. Co proponujecie ? Montować staga qmaxa z tym emulatorem ??
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Zmień gazownika na jakiegoś sensownego - byś napisał skąd jesteś, to pewnie dawno by już ktoś podał sensownego montażystę.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Trójmiasto.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Neptun z Koszalina i masz temat z głowy.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
200 kilometrów. Kawałek jest
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Vanos Gdynia ewentualnie - ale tu akurat bywały skuchy.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Muszę powiedzieć mojemu emulatorowi, że źle pracuje, bo bezobjawowo.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
-
- V
- Posty: 20
- Rejestracja: 2015-01-25, 15:17
- Imię: Marcin
- VOLVO: V40
- Silnik: 2
- Przebieg: 198000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Też właśnie zastanawiam się nad założeniem gazu, zwłaszcza, że z moich wyliczeń wynika że stosunkowo szybko powinno się to zwrócić. Pytanie tylko, czy skoro spadną koszta związane z kosztami paliwa, to nie wzrosną nadmiernie koszta np te z ubezpieczeniem. Bo przeglądy - oraz koszta związane z przeglądami rzeczywiście wzrosną. Bo samochody z instalacją LPG muszą przejść trochę bardziej szczegółową kontrolę.
Pozostaje kwestia ubezpieczenia, ale z tego co widzę pod niniejszym linkiem: https://superpolisa.pl/ to nie jest to jakiś duży problem. W zasadzie nie ma większego znaczenia pomiędzy tym, czy jest to instalacja LPG czy standardowy benzyniak.
Pozostaje kwestia ubezpieczenia, ale z tego co widzę pod niniejszym linkiem: https://superpolisa.pl/ to nie jest to jakiś duży problem. W zasadzie nie ma większego znaczenia pomiędzy tym, czy jest to instalacja LPG czy standardowy benzyniak.
Ostatnio zmieniony 2019-12-30, 08:31 przez muzyk4, łącznie zmieniany 2 razy.
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
O to bym sie nie martwił. Fakt, jest kilka firm ubezpieczeniowych które pyta o założona w aucie instalke lpg i odpowiednio podwyższa cenę polisy jeśli odp. jest na tak (np. Link4). Lecz jest wiele ubezpieczalni którym to rybka i cena z lpg jest taka sama, jak bez (np. MTU, Hestia, Compensa itd. ....)
Tutaj koszty będą adekwatnie wyższe w stosunku do ilości przejechanych km, ale też oszczędności na paliwie zrekompensuję je ze sporą nadwyżką.
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No wiec stało się ! Moje T6 od świat zaczęło oszczędzać . Zestaw - reduktor magic, wtryski baracuda, sterownik tech326. Jeżdżę i tankuje podtlenek gazu po odebraniu auta i lekkim świrowaniu spalanie wyszło 19l / 100. Kiedy już emocje opadły i zaczęła się normalna jazda spalanie oscyluje miedzy 13-15l / 100 km. Jazda spokojna , ale gdy fantazja poniesie od czasu do czasu człowiek depnie Instalacja założona w Auto-Klinice w Redwankach obok Słupska, którą bardzo mocno polecam, zarówno za profesjonalną robotę, jak i za***iste podejście do klienta. Właściciel firmy sam, z racji tego iż Redwanki są bardzo małą miejscowością usytuowaną miedzy Słupskiem a Ustką, zaproponował podwózkę na dworzec w Słupsku na czas montażu oraz odebranie z niego po gotowe auto. Trójmiasto zatem, zamiast do Warszawy, może śmiało jechać instalować , naprawiać, regulować gaz do Słupska i mieć pewność że nie wyjedzie stamtąd autem nie w pełni sprawnym
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VO
- Posty: 329
- Rejestracja: 2018-10-17, 14:38
- Imię: Lukasz
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 2006
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 9
- Przebieg: 390
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
13-15 l ? Masz AWD ? Przy jakich prędkościach takie spalanie ? Trasa czy miasto ?pyy69 pisze:No wiec stało się ! Moje T6 od świat zaczęło oszczędzać . Zestaw - reduktor magic, wtryski baracuda, sterownik tech326. Jeżdżę i tankuje podtlenek gazu po odebraniu auta i lekkim świrowaniu spalanie wyszło 19l / 100. Kiedy już emocje opadły i zaczęła się normalna jazda spalanie oscyluje miedzy 13-15l / 100 km. Jazda spokojna , ale gdy fantazja poniesie od czasu do czasu człowiek depnie Instalacja założona w Auto-Klinice w Redwankach obok Słupska, którą bardzo mocno polecam, zarówno za profesjonalną robotę, jak i za***iste podejście do klienta. Właściciel firmy sam, z racji tego iż Redwanki są bardzo małą miejscowością usytuowaną miedzy Słupskiem a Ustką, zaproponował podwózkę na dworzec w Słupsku na czas montażu oraz odebranie z niego po gotowe auto. Trójmiasto zatem, zamiast do Warszawy, może śmiało jechać instalować , naprawiać, regulować gaz do Słupska i mieć pewność że nie wyjedzie stamtąd autem nie w pełni sprawnym
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
13-15 spalanie po mieście. Krótkie odcinki po Pruszczu, czasami dłuższy 10-15km typu Pruszcz-Gdansk. Mam napęd na 4. Nie jest to mega-oszczędna jazda tak jak pisałem. Spokojna, ale jak ktoś na drodze podjudzi, to jest depnięcie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Całkiem możliwe, u mnie na trasie przy przelotowej 130-140 wychodzi 14l z dystrybutora, na mieście koło 16l.ulysse1988 pisze:13-15 l ? Masz AWD ? Przy jakich prędkościach takie spalanie ? Trasa czy miasto ?pyy69 pisze:No wiec stało się ! Moje T6 od świat zaczęło oszczędzać . Zestaw - reduktor magic, wtryski baracuda, sterownik tech326. Jeżdżę i tankuje podtlenek gazu po odebraniu auta i lekkim świrowaniu spalanie wyszło 19l / 100. Kiedy już emocje opadły i zaczęła się normalna jazda spalanie oscyluje miedzy 13-15l / 100 km. Jazda spokojna , ale gdy fantazja poniesie od czasu do czasu człowiek depnie Instalacja założona w Auto-Klinice w Redwankach obok Słupska, którą bardzo mocno polecam, zarówno za profesjonalną robotę, jak i za***iste podejście do klienta. Właściciel firmy sam, z racji tego iż Redwanki są bardzo małą miejscowością usytuowaną miedzy Słupskiem a Ustką, zaproponował podwózkę na dworzec w Słupsku na czas montażu oraz odebranie z niego po gotowe auto. Trójmiasto zatem, zamiast do Warszawy, może śmiało jechać instalować , naprawiać, regulować gaz do Słupska i mieć pewność że nie wyjedzie stamtąd autem nie w pełni sprawnym
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2017-02-19, 19:54
- Imię: Aleksander
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: D5 + Polestar
- KW/KM/NM: 205KM/450Nm
- Rok: 2008
- Przebieg: 267000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Zdziwienie było chyba, że tak mało a nie tak dużo
Wyniki, które podajesz pyy69 są bardzo dobre dla tego silnika.
Wszystko zależy natomiast jaka jest prędkość średnia i jak długie odcinki.
W Łodzi kolega ma 2.5T w V70, automat i ciężką nogę to przy korkach pali mu 18. Na trasie 12-13. (LPG oczywiście).
Ja zawsze wychodzę z założenia, że miasto miastu nierówne i zawsze trzeba przy ilości litrów / 100 km podać jaka była średnia prędkość.
Wyniki, które podajesz pyy69 są bardzo dobre dla tego silnika.
Wszystko zależy natomiast jaka jest prędkość średnia i jak długie odcinki.
W Łodzi kolega ma 2.5T w V70, automat i ciężką nogę to przy korkach pali mu 18. Na trasie 12-13. (LPG oczywiście).
Ja zawsze wychodzę z założenia, że miasto miastu nierówne i zawsze trzeba przy ilości litrów / 100 km podać jaka była średnia prędkość.
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dokładnie, w wawie ciężko zejść poniżej 16l...twardy103 pisze:Zdziwienie było chyba, że tak mało a nie tak dużo
Wyniki, które podajesz pyy69 są bardzo dobre dla tego silnika.
Wszystko zależy natomiast jaka jest prędkość średnia i jak długie odcinki.
W Łodzi kolega ma 2.5T w V70, automat i ciężką nogę to przy korkach pali mu 18. Na trasie 12-13. (LPG oczywiście).
Ja zawsze wychodzę z założenia, że miasto miastu nierówne i zawsze trzeba przy ilości litrów / 100 km podać jaka była średnia prędkość.
Tez mam odniesienie do kolegi z v70, któremu pali silnik 2.5 pali niemal dokładnie litr mniej niż mi, co zgadzało by się z tym co napisałeś.