LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

kogut1991
V
V
Posty: 58
Rejestracja: 2019-03-26, 10:24
Imię: Tomasz
VOLVO: S60 II AWD
Silnik: B6304T4
KW/KM/NM: 304KM / 440Nm
Rok: 2011
Przebieg: 200
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: kogut1991 » 2019-03-27, 13:46

I próbował ktoś wsadzić zbiornik troidalny do s60 II? :)

dawid_t23
V
V
Posty: 118
Rejestracja: 2015-09-02, 17:12
Imię: Dawid
VOLVO: S60 II
Silnik: T5, AWD
KW/KM/NM: 254
Rok: 2013
Przebieg: 133000
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: dawid_t23 » 2019-03-27, 14:24

oczywiście :) i chwalę sobie :)

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: tommitmx » 2019-03-27, 15:18

dawid_t23, Pokażesz jak to wygląda, ile litrów?

Awatar użytkownika
Nefryt
V
V
Posty: 45
Rejestracja: 2018-12-21, 16:27
Imię: Rav
VOLVO: XC60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 306
Rok: 2015
Przebieg: 99500
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: Nefryt » 2019-10-08, 15:07

Czekamy na wieści ;)

Awatar użytkownika
palomino
VOL
VOL
Posty: 385
Rejestracja: 2012-01-08, 19:11
Imię: Ernest
VOLVO: S60, XC70, V70
Silnik: T6 Polestar, D5, TDI
KW/KM/NM: 334, 205, 140
Rok: 9812
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,4 8,3 7,2
Przebieg: 1
Lokalizacja: Kujawy
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: palomino » 2019-11-11, 21:04

Przyjmuję zakłady - wygrywa kto najbliżej tajemniczej liczby! (pobieram prowizję 5% wartości puli)
Osobiście obstawiam: 10,138 l

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: tommitmx » 2020-08-21, 08:57

Mam pytanie odnosnie silnika T6, czy były jakieś różne wariacje tego silnika. Chodzi mi o to, że słyszałem iż na rynek USA były niby silniki których nie da się zagazować. Podejrzewam, że to bzdura ale wolę się upewnić.

dypek
VOL
VOL
Posty: 434
Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
Imię: X
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 300
Rok: 2014
Był na spocie: 10
Przebieg: 0
Lokalizacja: Mazury
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: dypek » 2020-08-21, 09:20

tommitmx pisze:
2020-08-21, 08:57
Mam pytanie odnosnie silnika T6, czy były jakieś różne wariacje tego silnika. Chodzi mi o to, że słyszałem iż na rynek USA były niby silniki których nie da się zagazować. Podejrzewam, że to bzdura ale wolę się upewnić.
Silniki są te same w teorii nie idzie zagazować 2.0 T6 ale jak ktoś się uprze to pewnie zrobią.

kowalma
VOLVO
VOLVO
Posty: 1060
Rejestracja: 2017-03-27, 21:58
Imię: Marcin
VOLVO: było XC60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 190
Rok: 2017
Średnie spalanie: 8.7l
Przebieg: 129500
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: kowalma » 2020-08-21, 13:11


Kapsel93
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2021-02-06, 11:32
Imię: Kacper
VOLVO: s60 II T6
Silnik: 3.0 + Polestar
KW/KM/NM: 329/480
Rok: 2012
Średnie spalanie: 12l
Przebieg: 210000
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: Kapsel93 » 2021-03-06, 19:14

Nie chcę zakładać kolejnego wątku bo to bez sensu więc podepnę się pod ten. Kupiłem niedawno s60 II t6 z polestarem w czystej benzynie, na razie tak jeżdżę ale nie wykluczam w przyszłości montażu gazu i tu pytanie o kwestie eksploatacyjne na co zwrócić uwagę przy silniku zasilanym lpg, jakie interwały wymiany świec i czy przy lpg założyć inne niż dedykowane i jak z regulacją zaworów?

siekieramotyka
VO
VO
Posty: 163
Rejestracja: 2013-02-09, 16:54
Imię: Imie
VOLVO: było v40, s60, VAG jest xc90
Silnik: D5, 2.0 TDI, 3.2 R6
KW/KM/NM: -/163/340
Rok: 2012
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ...
Przebieg: 155000
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: siekieramotyka » 2021-03-07, 10:24

Kapsel93 pisze:
2021-03-06, 19:14
Nie chcę zakładać kolejnego wątku bo to bez sensu więc podepnę się pod ten. Kupiłem niedawno s60 II t6 z polestarem w czystej benzynie, na razie tak jeżdżę ale nie wykluczam w przyszłości montażu gazu i tu pytanie o kwestie eksploatacyjne na co zwrócić uwagę przy silniku zasilanym lpg, jakie interwały wymiany świec i czy przy lpg założyć inne niż dedykowane i jak z regulacją zaworów?
Z T6 jedź do autodakar w wawie i zrobi Ci na cacy. Świece przed instalacją zmień, mogą być OEM albo normalne adekwatne.

Kapsel93
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2021-02-06, 11:32
Imię: Kacper
VOLVO: s60 II T6
Silnik: 3.0 + Polestar
KW/KM/NM: 329/480
Rok: 2012
Średnie spalanie: 12l
Przebieg: 210000
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: Kapsel93 » 2021-03-10, 22:11

siekieramotyka, Świece zmienione w pakiecie startowym razem z filtrami i wszystkimi możliwymi olejami, czy oprócz tego jakieś porady ? słyszałem o regulacji zaworów itp ale nie wiem ile w tym prawdy.

spin
V
V
Posty: 47
Rejestracja: 2021-02-08, 19:06
Imię: Aleks
VOLVO: XC70
Silnik: T6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2015
Przebieg: 108000
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: spin » 2021-03-15, 22:01

Kapsel93, w zeszłym tygodniu gazowałem swoje T6, cytat nt. regulacji zaworów od gazownika "nie reguluje się, zrobienie głowicy jest tańsze niż regulacja zaworów".

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”