v50 - LPG

ODPOWIEDZ
herr_tom
Status: Offline

Re: v50 - LPG

Post autor: herr_tom » 2009-05-13, 15:47

Witam,w poniedziałek chcę zamontować gaz BRC do v50 1.8 2005r. Czy są jakieś przeciwwskazania?czy na coś muszę zwrócić uwagę szczególną?bardzo prosze o poradę...

pozdrawiam!

marcin1978
Status: Offline

Re: v50 - LPG

Post autor: marcin1978 » 2009-05-13, 17:05

silnik posiada regulacje luzu zaworowego szklankami ... w momencie chęci poprawienia luzów należy sciągać kompletny rozrząd, co wiąże się z kosztami

ale najlepiej niech się wypowie ktoś kto ma w takim motorze LPG :)

hipcio
V
V
Posty: 123
Rejestracja: 2009-01-23, 13:56
VOLVO: s70
Silnik: 2.3T
KW/KM/NM: 184/250/350
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ryki(lubelskie)
Status: Offline
Kontakt:

Re: v50 - LPG

Post autor: hipcio » 2009-05-13, 19:59

Co ma piernik do wiatraka, skoro są hydrauliczne to jak chcesz je regulować, one się same regulują a jak stukaja to się je wymienia.

Co do BRC to nie jestem specem ale wolałbym Staga, magic jety i reduktor z zapasem mocy i bedzię hulać bezproblemu.
Najlepiej luknij sobie na www.lpg.info.pl tam są ogarnieci gazownicy może jest jakis w twojej okolicy.

herr_tom
Status: Offline

Re: v50 - LPG

Post autor: herr_tom » 2009-05-14, 08:24

hipcio pisze:Co ma piernik do wiatraka, skoro są hydrauliczne to jak chcesz je regulować, one się same regulują a jak stukaja to się je wymienia.

Co do BRC to nie jestem specem ale wolałbym Staga, magic jety i reduktor z zapasem mocy i bedzię hulać bezproblemu.
Najlepiej luknij sobie na www.lpg.info.pl tam są ogarnieci gazownicy może jest jakis w twojej okolicy.


wielkie dzięki!

marcin1978
Status: Offline

Re: v50 - LPG

Post autor: marcin1978 » 2009-05-17, 15:20

hipcio pisze:Co ma piernik do wiatraka, skoro są hydrauliczne to jak chcesz je regulować, one się same regulują a jak stukaja to się je wymienia.
niewiem o co ci chodzi z tym wiatrakiem :) ale tam nie ma hydraulicznych popychaczy, tylko zwykły układ szklanek (z konkretnym wymiarem)

A regulacja wiąże się z demontażem wałków rozrządu, dalej idąc sciąganiem łańcucha itp ...

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: v50 - LPG

Post autor: kwaku85 » 2009-05-17, 22:09

Czyli jak rozumiem chciałeś tylko przestraszyć autora wątku że LPG zje mu zawory, wykończy silnik itp itd? :-) Zakładaj przyjacielu LPG bez obaw, nic się nie stanie. Jedyne przeciwwskazania to instalatorzy i BRC. Tego nie zakładaj lepiej. STAG jeśli chcesz tanio i Omegas, jeśli chcesz porządnie. MagicJety też szczytem osiągnięć LPG nie są, prędzej matrixy, keihiny, lub MEDy, ale te tylko dla Omegasa.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

marcin1978
Status: Offline

Re: v50 - LPG

Post autor: marcin1978 » 2009-05-17, 23:35

kwaku85 pisze:Czyli jak rozumiem chciałeś tylko przestraszyć autora wątku że LPG zje mu zawory, wykończy silnik itp itd? :-) Zakładaj przyjacielu LPG bez obaw, nic się nie stanie. Jedyne przeciwwskazania to instalatorzy i BRC. Tego nie zakładaj lepiej. STAG jeśli chcesz tanio i Omegas, jeśli chcesz porządnie. MagicJety też szczytem osiągnięć LPG nie są, prędzej matrixy, keihiny, lub MEDy, ale te tylko dla Omegasa.
nie chciałem przestraszyć ... tylko mam nadzieje że wiesz jaki to silnik ... już kiedyś widziałem ze 3 szt. bez głowic ....po LPG ...


ale jak napisałeś, dużo zależy od instalacji i kto ją zamontuje

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: v50 - LPG

Post autor: Chalski » 2009-05-18, 16:16

W każdym samochodzie mogą być takie efekty gdy LPG zakłada jakiś rzeźnik albo kowal.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Strozzi
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2019-04-03, 16:36
Imię: Damian
VOLVO: V50
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 146
Rok: 2010
Przebieg: 130100
Status: Offline

Re: v50 - LPG

Post autor: Strozzi » 2019-04-04, 09:43

cześć,
odświeżam temat.

Właśnie założyłem instalacje STAG do łosia V50 2.0. Jak na razie super.
Moje pytanie dotyczy dotrysku paliwa - czy jest ono potrzebne?

W różnych serwisach słyszałem różnie i dlatego pytam tutaj.

Obecnie mam ustawione dotrysk 20% paliwa przy obrotach powyżej 3000 w celu ochrony wtrysków.
Na trasie trochę tego wyjdzie ale jeśli to konieczne, żeby nie wymieniać wtrysków to dla mnie ok?
Jeśli macie jakieś doświadczenie z góry dzięki : :064:

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: v50 - LPG

Post autor: Mikaell » 2019-04-04, 20:41

Troszkę chyba lekkie pomieszanie :).
Dotrysk benzyny w celu ochrony wtryskiwaczy benzynowych to jest stosowany w silnikach z wtryskiem bezpośrednim.
Natomiast w tym przypadku autorom chodzić może o ochronę gniazd zaworowych.
Trudno powiedzieć czy to jakoś bardzo pomaga, ale napewno nie zaszkodzi.
Być może też instalator asekuruje się bo słabe komponenty założone, ale to musiałaby chyba być Alaska ...:)

Strozzi
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2019-04-03, 16:36
Imię: Damian
VOLVO: V50
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 146
Rok: 2010
Przebieg: 130100
Status: Offline

Re: v50 - LPG

Post autor: Strozzi » 2019-04-05, 00:10

Mikaell,

przyznam, że dotrysk jest zrobiony z powodu mojej prośby, bo sam podchodzę asekuracyjnie.
W jednym z serwisów usłyszałem taką informację, że dotrysk obniża temperaturę spalania i dlatego powyżej 3tyś obrotów lepiej coś takiego zrobić w celu ochrony właśnie wtryskiwaczy.
Jeśli rzeczywiście nie ma podstaw to poproszę o wyłączenie dotrysku.
Co do elementów to mam
wtryskiwacz AC S.A. W02
czujnik ciśnienia AS S.A PS-04 klasa 2
Jedn. sterująca AC STAG QNEXT PLUS

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”