Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
frackow
PostNapisane: 2013-02-26, 20:13 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 15.07.2010, 17:22
Posty: 754
Lokalizacja: Dublin
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: c70
Silnik: 2.0T LPT
KW/KM/NM: --/208/303
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 121000
Nr z parady volvo: 0
Witam Forumowiczow

Zamontowalem w zony V70 instalacje gazowa. Co mi zamontowali to
Stag 300premium
Reduktor AC 01 250bhp
Wtryski Hana czerwone
Multizawor tasetti

Za cala instalacje zaplacilem 1000e drogo? Ponizej wrzucam pare fotek instalacji z prosba o wasza ocene fachowosci wykonania moze jakies sugestie co moznaby w lepszym miejscu zamomtowac poprawic? Z gory dziekuje za sugestie.

_________________
My VolVo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=58016


Góra
 Zobacz profil  
 
Grześ
PostNapisane: 2013-02-26, 21:50 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Witam, kolego nie ma zasilania fazy lotnej od strony 1 cyl. ,przy tej mocy ten cylinder będzie przy max. pracował na sucho , reduktor AC bardzo zawodny , zmieniłbym z dopłatą na prinsa.


Góra
 Zobacz profil  
 
frackow
PostNapisane: 2013-02-26, 22:05 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 15.07.2010, 17:22
Posty: 754
Lokalizacja: Dublin
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: c70
Silnik: 2.0T LPT
KW/KM/NM: --/208/303
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 121000
Nr z parady volvo: 0
Grześ, dzieki za odpowiedZ. A co to jest to zasilanie fazy lotnej jak to powinno wygladac powinno byc to zamontowane czy ro jakies ulepszenie?

_________________
My VolVo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=58016


Góra
 Zobacz profil  
 
Grześ
PostNapisane: 2013-02-26, 22:16 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Kolego, gaz podany jest do silnika właśnie w fazie lotnej po odparowaniu z fazy ciekłej w której jest w zbiorniku , na zdjęciu podany jest od strony 5 cylindra ,a powinien być również od strony 1-go.


Góra
 Zobacz profil  
 
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-26, 22:51 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 266
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 945
Silnik: b230ft
KW/KM/NM: km 165
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Zasilanie ma być z dwóch storn
Tak jak na obrazku

Obrazek

Oczywiście kolega Grześ mocno przesadza z "pracą na sucho", ale taki sposób zasilania jak na zdjęciu jest bezpieczniejszy.

1k Euro to uważam, że niedrogo.
ACR01 kapryśny, ale bez przesady, nie jest aż taki zły, choć słychać faktycznie coraz więcej narzekań. Ale Prins 2,5x droższy.

Co istotne to popatrz uważnie czy reduktor nie wystaje ponas poziom płynu chłodzącego.

I tam są Hany czerwone? Tak stykowo dosyć, ja dałbym jednak zielone.

Ogólnie nie jest źle.
Stag Premium? Podłączony do OBD?

Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
frackow
PostNapisane: 2013-02-26, 22:52 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 15.07.2010, 17:22
Posty: 754
Lokalizacja: Dublin
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: c70
Silnik: 2.0T LPT
KW/KM/NM: --/208/303
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 121000
Nr z parady volvo: 0
Ok dzieki wielkie. Zwroce uwage majstrowi.

[ Dodano: 2013-02-26, 22:18 ]
Mikaell, a tego nie wiem czy do obd podlaczony. Po czym poznac?

_________________
My VolVo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=58016


Góra
 Zobacz profil  
 
Grześ
PostNapisane: 2013-02-27, 01:38 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Koledzy praca ( na sucho ) oczywiście ogólnie ,kolega Mikaell łapie mnie za słówka , różnica może wynosić nawet 30 % szczególnie w silnikach z dwoma bankami obd jest to dobrze widzoczne , a co do reduktora życzę szczęścia ( proszę poczytać forum LPG ) i czasami warto dopłacić by mieć spokój. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-27, 14:14 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 266
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 945
Silnik: b230ft
KW/KM/NM: km 165
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Nie chcę łapać za słówka ani cokolwiek innego:-). Przepraszam jeżeli uraziłem.
Lpg-forum jest doskonał!ym źródłem informacji, z którego korzystam.
I dlatego zakładam kompensacje:-). Kosztuje prawie nic, a jestem po bezpiecznej stronie.
Kiedyś jednak próbowałem znaleźć tam konkretne przykłady negatywnych skutków jej braku i najwyraźniej zabrakło mi wytrwałości bo nie znalazłem...
A temat jest bardzo ciekawy, teoretycznie zgodnie z prawami fizyki kompenacja banków jest zbędna. LR, Prins nie przewiduje - to jacyś badziewarze w temacie gazu?:-).
Bardzo chętnie (i proszę nie szukaj podtekstów złośliwośći) zapoznałbym się z konkretnym przykładem rozjazdu o 30%.
Kilku procentowe rozjazdy znalazłem kiedyś w aucie z krowim łańcuchem na masce (2.7 biturbo) i ucieszyłem się, że to skutki braku kompensacji. Niestety przyczyną był lejący wrtysk na jednym banku:(.
Oczywiście, jeżeli kolega frackow nie ma problemu z kupnem dopłaceniem stu kilkudziesięciu ojro do Prinsa to warto!.

Rozpoznać podłączenie OBD najprościej po podłaczeniu się od miedzymordzia. Jak czyta korety to podłaczone.

Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Grześ
PostNapisane: 2013-02-27, 17:25 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Kolego dam dwa przykłady: Bmw 523 listwy valtek spięte szeregowo , gaz podany z jednej strony na jednym filtrze , na drugiej listwie powyżej 4500 obrotów sucho, sonda na ubogiej mieszance , auto szarpie, podejście zmieniono, podaliśmy pomiędzy listwy, czasy na dwóch bankach się wyrównały, brak szarpania , auto "przylane" na bankach do 6500 obrotów. Drugi pacjent voyager 3,8 2002r. dwie listwy, jeden filtr , " Y" długość przewodu do bliższej listwy 10 cm, a do dalszej około 1,5m , na tym banku korekcje przy wyższym obciążeniu około 30 % większe na plus w stosunku do banku drugiego ,oraz poszarpany sygnał sondy na tym banku. Przewody wyrównane , zrobiona kompensacja , korekcje się wyrównały , auto odżyło.


Góra
 Zobacz profil  
 
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-27, 21:54 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 266
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 945
Silnik: b230ft
KW/KM/NM: km 165
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Dzięki wielkie!!

Fakt że nie wpadłbym na pomysł że można dać wężyki 10cm i 150cm...

Cziekawe jakby wyglądało po wyrównaniu węzyków, bez zrobienia kompensacji.

Dzięki za konkrety!

PS. Tak przypominam, że robię kompensacje! a to były rozważania teoretyczne:)
PS 2. Właśnie rozmawiałem z dwoma użytkownikami reduktorów Prins, którzy wkurzali się na problemy związane z blokowaniem się zasyfionej iglicy... (już poprawione nowsze wersje)...
Jakby się nie obracać, tył zawsze z tyłu i ciągle nie widać na rynku bezporoblemowego redka ogarniającego w pojedynkę ponad 200KM.
(no dobra IG1)
Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Grześ
PostNapisane: 2013-02-27, 23:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
NA chwile obecną nie widzę na rynku lepszego reduktora do silnika turbo(najlepsze grzanie ,bardzo małe cut-offy, i akceptowalne spadki ciśnienia ) , a odnośnie zacinania się iglicy, jeśli już to można go bardzo szybko wyczyścić, ewentualnie zestaw naprawczy. Odnośnie IG 1 fajny reduktor ale nie do silników turbo z mocnym doładowaniem , w moim volvo 850 2,0t T5 , jak zwiększyłem doładowanie do 1 bara puścił zawór bezpieczeństwa, oraz szlak trafił membrane 2-go stopnia. Dzisiaj do wstawiłem do niego prinsa , po demontążu golda, i sprawdza się super grzeje się błyskawicznie.

Ps a pro po prinsa dzisiaj był u mnie klient na przeglądzie z całą instalacją Prinsa filtry to był jeden wielki "gnój" , klient nie zgłaszał problemu instalacją ,a auto na gazie ma przebieg 120 tys.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
OZi
PostNapisane: 2013-02-28, 00:27 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.09.2011, 17:08
Posty: 105
Lokalizacja: KCH
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 125/170/230
Rok: 2001
Był na spocie: 1
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Niby gaz, niby taniej, a same rozkminy na temat mnogosci wszelakich rodzajow problemow z komponentami i sposobu montazu instalacji, jaka by firme nie brac pod uwage i tylko po to zeby zaoszczedzic dyche na sete przy tankowaniu. A czas i nerwy stracone na rozwiazywanie komplikacji przeciez sa bezcenne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
WildR
PostNapisane: 2013-02-28, 10:29 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2008, 21:51
Posty: 2179
Lokalizacja: Międzyrzecz
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V70 II Paskuda
Silnik: B5244S2 ASB + LPG
KW/KM/NM: 140KM
Rok: 2002
Był na spocie: 22
Średnie spalanie: 13
Przebieg: 260
Nr z parady volvo: 0
frackow, sorki że się wepnę w Twój temat
Grześ, Mikaell, widzę że wiedzę macie w temacie sporą. Mam V70II z wolnossakiem B5244S2 czyli moc ograniczona do 140KM. Chcę go odblokować do 170KM. W autku są czerwone Vateki i Tomasetto Artic oraz elektronika Zenit. W tej chwili działa to bardzo poprawnie. Były właściciel auta sam montował sobie (zajmuje się tym) i pomimoopini na temat tego sprzętu działa bardzo fajnie. Po wymianie silnika wystroiłem mapy. Żadnych błędów, problemów, można zapomnieć o gazie. Boję się jednak że 170KM to za dużo dla tego reduktora. Co zatem polecacie? Chodzi mi o dobry stosunek jakość/cena.

_________________
..... Born To Be Wild.....

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>


Góra
 Zobacz profil  
 
mateo027
PostNapisane: 2013-02-28, 11:03 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.05.2010, 11:22
Posty: 594
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: C70 Cabrio / Audi S4
Silnik: 2.4T B5244T7 / 2.7T AZB
KW/KM/NM: 193 / 400+
Rok: 2003
Był na spocie: 99
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
OZi, każdy jezdzi na czym chce. Komponentów jest wiele i niektóre nadają się do czegoś, niektóre nie. Jednak nie takie wozy jak volvo jeżdżą na gazie poprawnie, więc da się wystko. Problem jest jak ktoś chce najtaniej i oszczędza 200-300 zł na instalacji, a później bieda.

_________________
Diagnostyka VOLVO oryginalnym urządzeniem!
MY04 S60 R, 6MT
MY03 C70 Cabrio, 5MT


Góra
 Zobacz profil  
 
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-28, 16:52 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 266
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 945
Silnik: b230ft
KW/KM/NM: km 165
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
WildR napisał(a):
.... pomimo opini na temat tego sprzętu działa bardzo fajnie. Po wymianie silnika.... .


Wyrwane nieco z kontekstu:). Ale chyba niezłośliwie.

Koincydencja?
Czy związek przyczynowo-skutkowy?

Arctic raczej nie da rady, ale nie mam takich doświadczeń, podobnie z Valdemarami.

Załozyć można ACR-01 150KM, Golda, Zavolaka.
I Hany, WGSy/Blade, Barracudy...

Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL