Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
frackow
PostNapisane: 2013-02-26, 20:13 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 15.07.2010, 17:22
Posty: 692
Lokalizacja: Dublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kuba
VOLVO: V70
Silnik: 1.6 D
KW/KM/NM: --/109/240
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 160000
Nr z parady volvo: 0
Witam Forumowiczow

Zamontowalem w zony V70 instalacje gazowa. Co mi zamontowali to
Stag 300premium
Reduktor AC 01 250bhp
Wtryski Hana czerwone
Multizawor tasetti

Za cala instalacje zaplacilem 1000e drogo? Ponizej wrzucam pare fotek instalacji z prosba o wasza ocene fachowosci wykonania moze jakies sugestie co moznaby w lepszym miejscu zamomtowac poprawic? Z gory dziekuje za sugestie.

_________________
My VolVo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=58016


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grześ
PostNapisane: 2013-02-26, 21:50 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Witam, kolego nie ma zasilania fazy lotnej od strony 1 cyl. ,przy tej mocy ten cylinder będzie przy max. pracował na sucho , reduktor AC bardzo zawodny , zmieniłbym z dopłatą na prinsa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
frackow
PostNapisane: 2013-02-26, 22:05 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 15.07.2010, 17:22
Posty: 692
Lokalizacja: Dublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kuba
VOLVO: V70
Silnik: 1.6 D
KW/KM/NM: --/109/240
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 160000
Nr z parady volvo: 0
Grześ, dzieki za odpowiedZ. A co to jest to zasilanie fazy lotnej jak to powinno wygladac powinno byc to zamontowane czy ro jakies ulepszenie?

_________________
My VolVo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=58016


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grześ
PostNapisane: 2013-02-26, 22:16 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Kolego, gaz podany jest do silnika właśnie w fazie lotnej po odparowaniu z fazy ciekłej w której jest w zbiorniku , na zdjęciu podany jest od strony 5 cylindra ,a powinien być również od strony 1-go.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-26, 22:51 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 543
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
Zasilanie ma być z dwóch storn
Tak jak na obrazku

Obrazek

Oczywiście kolega Grześ mocno przesadza z "pracą na sucho", ale taki sposób zasilania jak na zdjęciu jest bezpieczniejszy.

1k Euro to uważam, że niedrogo.
ACR01 kapryśny, ale bez przesady, nie jest aż taki zły, choć słychać faktycznie coraz więcej narzekań. Ale Prins 2,5x droższy.

Co istotne to popatrz uważnie czy reduktor nie wystaje ponas poziom płynu chłodzącego.

I tam są Hany czerwone? Tak stykowo dosyć, ja dałbym jednak zielone.

Ogólnie nie jest źle.
Stag Premium? Podłączony do OBD?

Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
frackow
PostNapisane: 2013-02-26, 22:52 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 15.07.2010, 17:22
Posty: 692
Lokalizacja: Dublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kuba
VOLVO: V70
Silnik: 1.6 D
KW/KM/NM: --/109/240
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 160000
Nr z parady volvo: 0
Ok dzieki wielkie. Zwroce uwage majstrowi.

[ Dodano: 2013-02-26, 22:18 ]
Mikaell, a tego nie wiem czy do obd podlaczony. Po czym poznac?

_________________
My VolVo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=58016


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grześ
PostNapisane: 2013-02-27, 01:38 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Koledzy praca ( na sucho ) oczywiście ogólnie ,kolega Mikaell łapie mnie za słówka , różnica może wynosić nawet 30 % szczególnie w silnikach z dwoma bankami obd jest to dobrze widzoczne , a co do reduktora życzę szczęścia ( proszę poczytać forum LPG ) i czasami warto dopłacić by mieć spokój. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-27, 14:14 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 543
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
Nie chcę łapać za słówka ani cokolwiek innego:-). Przepraszam jeżeli uraziłem.
Lpg-forum jest doskonał!ym źródłem informacji, z którego korzystam.
I dlatego zakładam kompensacje:-). Kosztuje prawie nic, a jestem po bezpiecznej stronie.
Kiedyś jednak próbowałem znaleźć tam konkretne przykłady negatywnych skutków jej braku i najwyraźniej zabrakło mi wytrwałości bo nie znalazłem...
A temat jest bardzo ciekawy, teoretycznie zgodnie z prawami fizyki kompenacja banków jest zbędna. LR, Prins nie przewiduje - to jacyś badziewarze w temacie gazu?:-).
Bardzo chętnie (i proszę nie szukaj podtekstów złośliwośći) zapoznałbym się z konkretnym przykładem rozjazdu o 30%.
Kilku procentowe rozjazdy znalazłem kiedyś w aucie z krowim łańcuchem na masce (2.7 biturbo) i ucieszyłem się, że to skutki braku kompensacji. Niestety przyczyną był lejący wrtysk na jednym banku:(.
Oczywiście, jeżeli kolega frackow nie ma problemu z kupnem dopłaceniem stu kilkudziesięciu ojro do Prinsa to warto!.

Rozpoznać podłączenie OBD najprościej po podłaczeniu się od miedzymordzia. Jak czyta korety to podłaczone.

Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grześ
PostNapisane: 2013-02-27, 17:25 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Kolego dam dwa przykłady: Bmw 523 listwy valtek spięte szeregowo , gaz podany z jednej strony na jednym filtrze , na drugiej listwie powyżej 4500 obrotów sucho, sonda na ubogiej mieszance , auto szarpie, podejście zmieniono, podaliśmy pomiędzy listwy, czasy na dwóch bankach się wyrównały, brak szarpania , auto "przylane" na bankach do 6500 obrotów. Drugi pacjent voyager 3,8 2002r. dwie listwy, jeden filtr , " Y" długość przewodu do bliższej listwy 10 cm, a do dalszej około 1,5m , na tym banku korekcje przy wyższym obciążeniu około 30 % większe na plus w stosunku do banku drugiego ,oraz poszarpany sygnał sondy na tym banku. Przewody wyrównane , zrobiona kompensacja , korekcje się wyrównały , auto odżyło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-27, 21:54 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 543
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
Dzięki wielkie!!

Fakt że nie wpadłbym na pomysł że można dać wężyki 10cm i 150cm...

Cziekawe jakby wyglądało po wyrównaniu węzyków, bez zrobienia kompensacji.

Dzięki za konkrety!

PS. Tak przypominam, że robię kompensacje! a to były rozważania teoretyczne:)
PS 2. Właśnie rozmawiałem z dwoma użytkownikami reduktorów Prins, którzy wkurzali się na problemy związane z blokowaniem się zasyfionej iglicy... (już poprawione nowsze wersje)...
Jakby się nie obracać, tył zawsze z tyłu i ciągle nie widać na rynku bezporoblemowego redka ogarniającego w pojedynkę ponad 200KM.
(no dobra IG1)
Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grześ
PostNapisane: 2013-02-27, 23:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
NA chwile obecną nie widzę na rynku lepszego reduktora do silnika turbo(najlepsze grzanie ,bardzo małe cut-offy, i akceptowalne spadki ciśnienia ) , a odnośnie zacinania się iglicy, jeśli już to można go bardzo szybko wyczyścić, ewentualnie zestaw naprawczy. Odnośnie IG 1 fajny reduktor ale nie do silników turbo z mocnym doładowaniem , w moim volvo 850 2,0t T5 , jak zwiększyłem doładowanie do 1 bara puścił zawór bezpieczeństwa, oraz szlak trafił membrane 2-go stopnia. Dzisiaj do wstawiłem do niego prinsa , po demontążu golda, i sprawdza się super grzeje się błyskawicznie.

Ps a pro po prinsa dzisiaj był u mnie klient na przeglądzie z całą instalacją Prinsa filtry to był jeden wielki "gnój" , klient nie zgłaszał problemu instalacją ,a auto na gazie ma przebieg 120 tys.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
OZi
PostNapisane: 2013-02-28, 00:27 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.09.2011, 17:08
Posty: 104
Lokalizacja: KCH
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 125/170/230
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Niby gaz, niby taniej, a same rozkminy na temat mnogosci wszelakich rodzajow problemow z komponentami i sposobu montazu instalacji, jaka by firme nie brac pod uwage i tylko po to zeby zaoszczedzic dyche na sete przy tankowaniu. A czas i nerwy stracone na rozwiazywanie komplikacji przeciez sa bezcenne :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
WildR
PostNapisane: 2013-02-28, 10:29 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2008, 21:51
Posty: 2206
Lokalizacja: Międzyrzecz
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V70 II Paskuda / 945 Bąbel
Silnik: B5244S2 ASB / D24TIC +ASB
KW/KM/NM: 140KM / 122
Rok: 2002
Był na spocie: 28
Średnie spalanie: 13 / 15 :)
Przebieg: 1000000
Nr z parady volvo: 0
frackow, sorki że się wepnę w Twój temat
Grześ, Mikaell, widzę że wiedzę macie w temacie sporą. Mam V70II z wolnossakiem B5244S2 czyli moc ograniczona do 140KM. Chcę go odblokować do 170KM. W autku są czerwone Vateki i Tomasetto Artic oraz elektronika Zenit. W tej chwili działa to bardzo poprawnie. Były właściciel auta sam montował sobie (zajmuje się tym) i pomimoopini na temat tego sprzętu działa bardzo fajnie. Po wymianie silnika wystroiłem mapy. Żadnych błędów, problemów, można zapomnieć o gazie. Boję się jednak że 170KM to za dużo dla tego reduktora. Co zatem polecacie? Chodzi mi o dobry stosunek jakość/cena.

_________________
..... Born To Be Wild.....

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
mateo027
PostNapisane: 2013-02-28, 11:03 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.05.2010, 11:22
Posty: 598
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: C70 Cabrio
Silnik: 2.4T B5244T7
KW/KM/NM: 200
Rok: 2003
Był na spocie: 99
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
OZi, każdy jezdzi na czym chce. Komponentów jest wiele i niektóre nadają się do czegoś, niektóre nie. Jednak nie takie wozy jak volvo jeżdżą na gazie poprawnie, więc da się wystko. Problem jest jak ktoś chce najtaniej i oszczędza 200-300 zł na instalacji, a później bieda.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-28, 16:52 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 543
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
WildR napisał(a):
.... pomimo opini na temat tego sprzętu działa bardzo fajnie. Po wymianie silnika.... .


Wyrwane nieco z kontekstu:). Ale chyba niezłośliwie.

Koincydencja?
Czy związek przyczynowo-skutkowy?

Arctic raczej nie da rady, ale nie mam takich doświadczeń, podobnie z Valdemarami.

Załozyć można ACR-01 150KM, Golda, Zavolaka.
I Hany, WGSy/Blade, Barracudy...

Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
WildR
PostNapisane: 2013-02-28, 17:01 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2008, 21:51
Posty: 2206
Lokalizacja: Międzyrzecz
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V70 II Paskuda / 945 Bąbel
Silnik: B5244S2 ASB / D24TIC +ASB
KW/KM/NM: 140KM / 122
Rok: 2002
Był na spocie: 28
Średnie spalanie: 13 / 15 :)
Przebieg: 1000000
Nr z parady volvo: 0
Mikaell, złośniku Ty jeden! :) Ale wybaczam! Dziś masz święto! (rok na forum)
po prostu w aucie wystąpił problem ze smarowaniem na 5 cyl. i zdechła panewka. Raczej gaz tu nie zawinił. Wymieniłem cały silnik i na nowo po tym zabiegu było wszystko strojone. A teraz chcę go odblokować na 170KM a w związku z tym wymienić reduktor na wydajniejszy.
Mikaell napisał(a):
Załozyć można ACR-01 150KM
Da radę? Wg danych (150KM) teoretycznie nie ale po to pytam praktyków :)

_________________
..... Born To Be Wild.....

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-28, 18:40 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 543
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
WildR napisał(a):
Mikaell, złośniku Ty jeden! :) Ale wybaczam! Dziś masz święto! (rok na forum)
po prostu w aucie wystąpił problem ze smarowaniem na 5 cyl. i zdechła panewka. Raczej gaz tu nie zawinił.


Dziękuję! I wykorzystując sytuację, kontynuję zatem "złośliwe bydle" mode on:-).
Ale jak to? Napewno zawinił!:). Choćby przez brak kompensacji!:)

WildR napisał(a):
a nowo po tym zabiegu było wszystko strojone. A teraz chcę go odblokować na 170KM a w związku z tym wymienić reduktor na wydajniejszy.
Mikaell napisał(a):
Załozyć można ACR-01 150KM
Da radę? Wg danych (150KM) teoretycznie nie ale po to pytam praktyków :)


Praktyka mówi, że to JEDYNY na rynku reduktor z zaniżonymi przez producenta paramterami.
Zasilany 8mm daje radę np. w 165KM redblocku, 180KM Jeepie XJ.

Ale jak każdy ma swoje wady...

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Ostatnio edytowano 2013-02-28, 22:01 przez Mikaell, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Pyroli
PostNapisane: 2013-02-28, 19:37 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.09.2011, 18:10
Posty: 650
Lokalizacja: Myslowice
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Nr z parady volvo: 0
Cytuj:
Co istotne to popatrz uważnie czy reduktor nie wystaje ponas poziom płynu chłodzącego.

Nie ma znaczenia przy tym silniku. Ciśnienie w układzie ogrzeje go choćby był na dachu ;)

Cytuj:
a co do reduktora życzę szczęścia

Ponoć wycofali czerwonego ze względu na problemy ale czarnego to ja polecam. Tylko, że dwa takie.


Cytuj:
Kosztuje prawie nic, a jestem po bezpiecznej stronie.

Bardzo dobre podejście. Kompensacja tutaj jest konieczna!

Teraz szybko:

250 koni na 5 cyl = 50 koni na cyl = Hana niebieska. Ewentualnie ale raczej na wysokim ciśnieniu zielona. Czerwona za słaba.

Czerwony R01 raczej 250 volvoskich nie obrobi. Dwa czarne polecam

170 na 5 cyl koni to voldemorty nie obrobią. Szybko się rozregulują. Można wziąć czarnego R01 bo spokojnie obrobi ponad 150 koni na zasilaniu 8mm.

Panewka się zatarła bo olej kiepski plus kiepski fabryczny system jego chłodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
WildR
PostNapisane: 2013-02-28, 22:42 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2008, 21:51
Posty: 2206
Lokalizacja: Międzyrzecz
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V70 II Paskuda / 945 Bąbel
Silnik: B5244S2 ASB / D24TIC +ASB
KW/KM/NM: 140KM / 122
Rok: 2002
Był na spocie: 28
Średnie spalanie: 13 / 15 :)
Przebieg: 1000000
Nr z parady volvo: 0
Żużlu miał dwie łopaty w misce :)
Śmigał na Castrolu.
Reduktor mamy. A wtryski? Któraś Hana? Czy coś innego? Reduktor z zaworem nie kosztuje strasznie. A jakie ma wady?

_________________
..... Born To Be Wild.....

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Pyroli
PostNapisane: 2013-02-28, 23:04 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.09.2011, 18:10
Posty: 650
Lokalizacja: Myslowice
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Nr z parady volvo: 0
Cytuj:
Śmigał na Castrolu.

Śmigał na castrolu i przekręciła się panewka. Wyobraź sobie, że miałem identyczną sytuacje. Lałem castrol i przekręciła się panewka. Przypadek? Nie sądzę.

Cytuj:
Któraś Hana? Czy coś innego?

Hana albo barracuda. Barracuda ma ten plus, że może się bawić dyszami jakby się okazało, że jest za wydajna. Natomiast Hana trzeba dobrać odpowiedni kolor. 170km na 5 cyl = 34. Czyli hana czerwona/zielona

Obrazek

Reduktor ok 250zł z EZ. Szczerze? Ja nie mam żadnych opisywanych wad tego reduktora. Ciśnienie zawsze stoi jak wryte. Spadek przy max bucie minimalny. Poniżej 0.1 bara. Spadek temperatury może do 40 stopni minimum. Tylko ja mam dwa takie. W wolnossącym styknie ci jeden czarny.

W prawdzie wysyłałem je na gwarancje bo śpiewały.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
WildR
PostNapisane: 2013-02-28, 23:12 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2008, 21:51
Posty: 2206
Lokalizacja: Międzyrzecz
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V70 II Paskuda / 945 Bąbel
Silnik: B5244S2 ASB / D24TIC +ASB
KW/KM/NM: 140KM / 122
Rok: 2002
Był na spocie: 28
Średnie spalanie: 13 / 15 :)
Przebieg: 1000000
Nr z parady volvo: 0
Pyroli, dzięki bardzo.
Czyli np czerwona i ciśnienie ok 1,1 na początek czy może zielona i mniejsze ciśnienie? Jak sądzisz? Wg tabeli mi bardziej czerwona wydaje się słuszna. Trafia w średnią :)

_________________
..... Born To Be Wild.....

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-02-28, 23:13 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 543
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
Castrola nie lejemy! */

AC R01 wady?
80 stron o tym :)
http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280.html

Przejrzyj ostatnie 20 żeby nie było, że nie ostrzegałem.
A po tym poczytaj o innych reduktorach...

Hanki dałbym zielone. Jakoś nie lubię dawać dużego ciśnienia.


Pozdrawiam
Michał

*/ Oopss... Skłamałem... Mam w Tojce Starlet...

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
WildR
PostNapisane: 2013-02-28, 23:33 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2008, 21:51
Posty: 2206
Lokalizacja: Międzyrzecz
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V70 II Paskuda / 945 Bąbel
Silnik: B5244S2 ASB / D24TIC +ASB
KW/KM/NM: 140KM / 122
Rok: 2002
Był na spocie: 28
Średnie spalanie: 13 / 15 :)
Przebieg: 1000000
Nr z parady volvo: 0
Mikaell, to jaki reduktor do wolnossaka 170KM?

_________________
..... Born To Be Wild.....

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grześ
PostNapisane: 2013-03-01, 00:00 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 21:50
Posty: 13
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Witam kolego, Wildr reduktor Actic bym zostawił, obrabia auta około 170 koni, zmienił bym wtryskiwacze na barracudy sam plus w stosunku do hany (precyzyjny dobór dyszami, brak różnic wydajności w stosunku do temperatury, powtarzalność egzemplarzy , a nie jak w hanie różnice wydajności nawet 15 % na 4 nowych wtryskiwaczach) .

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
tofu
PostNapisane: 2013-03-01, 11:33 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 2.09.2011, 21:46
Posty: 242
Lokalizacja: kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Nr z parady volvo: 0
robiłem gaz w 850 tce 2.0 na tych adapterach map sensor jest przy 5 cylindrze blisko chciałem założyć między wtryskami 2-3 ale nie ma miejsca ...

czerwona hana obrabia opla 2,2 136 KM na 1.4 B i ma dla wolnych 1.52x (Stag) nie mam pojęcia jak może to działać na mocniejszym silniku :>

wiertki można zrobić totalnie pionowo na kołnierzu od wtrysku PB

ponad to przelot tego adaptera to chyba 10 mm a wyjście z hany to max 4mm

i jeśli nie ma spadków to powinno być ok ,,,

ja szukam reduktora do swojej t4 ki i też nie bardzo wiem co wsadzić ,,, :?:

_________________
<http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL