[V70 2.4 02] Prosba o opinie

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-02-28, 16:01

Mikaell, złośniku Ty jeden! :) Ale wybaczam! Dziś masz święto! (rok na forum)
po prostu w aucie wystąpił problem ze smarowaniem na 5 cyl. i zdechła panewka. Raczej gaz tu nie zawinił. Wymieniłem cały silnik i na nowo po tym zabiegu było wszystko strojone. A teraz chcę go odblokować na 170KM a w związku z tym wymienić reduktor na wydajniejszy.
Mikaell pisze:Załozyć można ACR-01 150KM
Da radę? Wg danych (150KM) teoretycznie nie ale po to pytam praktyków :)
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Mikaell » 2013-02-28, 17:40

WildR pisze:Mikaell, złośniku Ty jeden! :) Ale wybaczam! Dziś masz święto! (rok na forum)
po prostu w aucie wystąpił problem ze smarowaniem na 5 cyl. i zdechła panewka. Raczej gaz tu nie zawinił.
Dziękuję! I wykorzystując sytuację, kontynuję zatem "złośliwe bydle" mode on:-).
Ale jak to? Napewno zawinił!:). Choćby przez brak kompensacji!:)
WildR pisze:a nowo po tym zabiegu było wszystko strojone. A teraz chcę go odblokować na 170KM a w związku z tym wymienić reduktor na wydajniejszy.
Mikaell pisze:Załozyć można ACR-01 150KM
Da radę? Wg danych (150KM) teoretycznie nie ale po to pytam praktyków :)
Praktyka mówi, że to JEDYNY na rynku reduktor z zaniżonymi przez producenta paramterami.
Zasilany 8mm daje radę np. w 165KM redblocku, 180KM Jeepie XJ.

Ale jak każdy ma swoje wady...
Ostatnio zmieniony 2013-02-28, 21:01 przez Mikaell, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Pyroli » 2013-02-28, 18:37

Co istotne to popatrz uważnie czy reduktor nie wystaje ponas poziom płynu chłodzącego.
Nie ma znaczenia przy tym silniku. Ciśnienie w układzie ogrzeje go choćby był na dachu ;)
a co do reduktora życzę szczęścia
Ponoć wycofali czerwonego ze względu na problemy ale czarnego to ja polecam. Tylko, że dwa takie.

Kosztuje prawie nic, a jestem po bezpiecznej stronie.
Bardzo dobre podejście. Kompensacja tutaj jest konieczna!

Teraz szybko:

250 koni na 5 cyl = 50 koni na cyl = Hana niebieska. Ewentualnie ale raczej na wysokim ciśnieniu zielona. Czerwona za słaba.

Czerwony R01 raczej 250 volvoskich nie obrobi. Dwa czarne polecam

170 na 5 cyl koni to voldemorty nie obrobią. Szybko się rozregulują. Można wziąć czarnego R01 bo spokojnie obrobi ponad 150 koni na zasilaniu 8mm.

Panewka się zatarła bo olej kiepski plus kiepski fabryczny system jego chłodzenia.

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-02-28, 21:42

Żużlu miał dwie łopaty w misce :)
Śmigał na Castrolu.
Reduktor mamy. A wtryski? Któraś Hana? Czy coś innego? Reduktor z zaworem nie kosztuje strasznie. A jakie ma wady?
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Pyroli » 2013-02-28, 22:04

Śmigał na Castrolu.
Śmigał na castrolu i przekręciła się panewka. Wyobraź sobie, że miałem identyczną sytuacje. Lałem castrol i przekręciła się panewka. Przypadek? Nie sądzę.
Któraś Hana? Czy coś innego?
Hana albo barracuda. Barracuda ma ten plus, że może się bawić dyszami jakby się okazało, że jest za wydajna. Natomiast Hana trzeba dobrać odpowiedni kolor. 170km na 5 cyl = 34. Czyli hana czerwona/zielona

Obrazek

Reduktor ok 250zł z EZ. Szczerze? Ja nie mam żadnych opisywanych wad tego reduktora. Ciśnienie zawsze stoi jak wryte. Spadek przy max bucie minimalny. Poniżej 0.1 bara. Spadek temperatury może do 40 stopni minimum. Tylko ja mam dwa takie. W wolnossącym styknie ci jeden czarny.

W prawdzie wysyłałem je na gwarancje bo śpiewały.

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-02-28, 22:12

Pyroli, dzięki bardzo.
Czyli np czerwona i ciśnienie ok 1,1 na początek czy może zielona i mniejsze ciśnienie? Jak sądzisz? Wg tabeli mi bardziej czerwona wydaje się słuszna. Trafia w średnią :)
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Mikaell » 2013-02-28, 22:13

Castrola nie lejemy! */

AC R01 wady?
80 stron o tym :)
http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280.html

Przejrzyj ostatnie 20 żeby nie było, że nie ostrzegałem.
A po tym poczytaj o innych reduktorach...

Hanki dałbym zielone. Jakoś nie lubię dawać dużego ciśnienia.


Pozdrawiam
Michał

*/ Oopss... Skłamałem... Mam w Tojce Starlet...

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-02-28, 22:33

Mikaell, to jaki reduktor do wolnossaka 170KM?
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

Grześ
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Tczew
Status: Offline

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Grześ » 2013-02-28, 23:00

Witam kolego, Wildr reduktor Actic bym zostawił, obrabia auta około 170 koni, zmienił bym wtryskiwacze na barracudy sam plus w stosunku do hany (precyzyjny dobór dyszami, brak różnic wydajności w stosunku do temperatury, powtarzalność egzemplarzy , a nie jak w hanie różnice wydajności nawet 15 % na 4 nowych wtryskiwaczach) .

Pozdrawiam

tofu
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Lokalizacja: kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: tofu » 2013-03-01, 10:33

robiłem gaz w 850 tce 2.0 na tych adapterach map sensor jest przy 5 cylindrze blisko chciałem założyć między wtryskami 2-3 ale nie ma miejsca ...

czerwona hana obrabia opla 2,2 136 KM na 1.4 B i ma dla wolnych 1.52x (Stag) nie mam pojęcia jak może to działać na mocniejszym silniku :>

wiertki można zrobić totalnie pionowo na kołnierzu od wtrysku PB

ponad to przelot tego adaptera to chyba 10 mm a wyjście z hany to max 4mm

i jeśli nie ma spadków to powinno być ok ,,,

ja szukam reduktora do swojej t4 ki i też nie bardzo wiem co wsadzić ,,, :?:
Forum Volvo V40 S40 <http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka

Grześ
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Tczew
Status: Offline

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Grześ » 2013-03-01, 12:27

Kolego opel nie ma silnika 2,2 136km, ma ten silnik 147 km,a co do reduktora pomyśl o prinsie, albo gold plus podgrzewacz lovato fazy lotnej.

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-03-01, 12:44

To jeszcze pytanko odnośnie kompensacji.
Są 2 listwy po 3 wtryski połączone w rzędzie. Pierwszy wtrysk od wlotu gazu jest zaślepiony. Wiadomo że to rzędówka a nie V. Odległość pomiędzy listwami nie jest duża. Na samym końcu jest czujnik. Czy dla takiego układu robić kompensację? Jak? Czy może po prostu lepiej doprowadzić gaz pomiędzy listwy? Tak jak pisałem jest to wolnossak 2.4 140KM z 5 cyl., a w przyszłości będzie odblokowany do 170KM. (a może i nie, bo te dodatkowe konie dostępne są dość wysoko)
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

Grześ
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Tczew
Status: Offline

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Grześ » 2013-03-01, 13:14

Kolego tak jak mówisz gaz trzeba doprowadzić pomiędzy listwy, a od strony 5 cyl. zaślepić jakby miały zostać valtki.

tofu
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Lokalizacja: kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: tofu » 2013-03-01, 17:52

Grześ pisze:Kolego opel nie ma silnika 2,2 136km, ma ten silnik 147 km,a co do reduktora pomyśl o prinsie, albo gold plus podgrzewacz lovato fazy lotnej.
to rozumiem że wikipedia i auto centrum sie myli tak


http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Front ... Frontera_B
http://www.autocentrum.pl/opel/frontera ... -136km#eng

możliwe ja sie na tym posiłkuje ,,przy takich czasach jest ledwo co na czerwonej hanie wiec jakie by były dla 5 cyl i takiej mocy ,,

nie warto sie kłócić o kompensacje bo w układzie V ma to znaczenie a przy 5 cylindrach wszystko wchodzi bliżej a oszczędzać na kawałku węza to bzdura zwłaszcza że chodzi o taki silnik ,,,
Forum Volvo V40 S40 <http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-03-01, 18:12

W takim układzie muszę wykonać element który będzie się składał ze zlutowanego kolanka i trójnika. Coś na kształt małej literki "h" tylko przewróconej bo nie chcę bawić się w tyle opasek i zachować jakąś estetykę. Wąż zasilający ułoży się wtedy ładnie pod pierwszą listwą i wepnę się pomiędzy nią a drugą.
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

tofu
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Lokalizacja: kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: tofu » 2013-03-01, 19:09

ja powiem tak 850 którą robiłem
dostała techa 316
barakude dysze 2,7 chyba ,,, bez dysz tez chodziło krócej jak pb . choć wolne takie same ,,,
do tego
shark 1500
czaja FL03 ,,,
map sensor blisko 5 cyl
i skoro spadki malutkie
a adapterek masz przelot chyba 10 mm albo nawet 12 wąż ,,,wyjście na wtrysk jest chyba ze 6 mm to różnice ciśnień zachodzą i się to wyrównuje ew można rozwiercić ostatni adapter i podłączyć nanometr taki jak do turbo i obserwować co pokazuje komp a co nanometr ponad to po nocy widać by było że wszystko szczelne a większość problemów właśnie przez to jest ,,

tu masz Ykreka http://allegro.pl/trojnik-metalowy-typu ... 63256.html
Forum Volvo V40 S40 <http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka

Grześ
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
VOLVO: 850\XC90
Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
KW/KM/NM: 210 \272
Rok: 199604
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Tczew
Status: Offline

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Grześ » 2013-03-01, 20:10

Kolego tofu, masz rację w frontierze B 2,2 l jest 136 km, rzadko spotykany, ale w pozostałych oplach 2,2l ma 147 km (astra,zafira,omega,vectra), nie dopisałeś ,że chodzi o frontiere.


ps Dzisiaj wymieniłem kolejną hane 30 tys. zaczeła stukać jak rozklekotany valtek, dajcie sobie panowie spokój z nimi zakładajcie barracudy

Pozdrawiam

tofu
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Lokalizacja: kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: tofu » 2013-03-01, 20:44

a hana na króćcu do montażu węża + złącze typu valtek = bosch te pod wiązki lpg wiesz oco chodzi ,,

bo podobno te nowsze są już kiepskie ,,,tz bywa że coś tam kalikuje ,,,choć w tej cenie nie ma nic lepszego ,,

tak mój błąd że nie pisałem o fronterze wydawało mi sie że wszystkie 2,2 mają jedynie 136 z 2,2 nie dość że upośledzili takie ciężkie auto takim małym silnikiem to jeszcze wersja osłabiona ,,,do 136 KM ,,,marnie zresztą 147 KM z 2.2 to też nie technologia ,,,, omega ma z 2,2 --144 jeszcze zresztą to nie ważne wcale ...

jak dla mnie dla silnika 2.0 nissan primera GT 150 KM zielona hana musi być na 1,1Bara mnożnik dla staga zaczynał sie od 1.3x wiec prosił sie o zwiększenie ,,dla porównania ta Frontera znajomego jeździ poprawnie

bo zavolaka ma Ske która nie lubi niskiego ciśnienia to jest 1,4 i czasy o połowę dłuższe ,,,wiec średnio niby w granicach błędów ale nie bardzo kończy sie ponad 1,1.. już nie pamiętam ..

ostatnio kolega w 350Z dostał też czerwone hany mnożnik w kosmosie --wytłumaczenie właściciela zakładu że takie przyszło z hurtowni i przez pomyłkę takie pracownicy zamontowali ,,, nie wpadli że na pewno był problem przy kalibracji wolnych to i tak to wystroili i gitara ,,,, :evil:

aa co do instalacji kolega mnie namawia na Optimę Pro tec ,,, firma mówi że instalka sie połączy przez obd z ecu wiec ciekawa sprawa strojenie na mnożnik jak w stagu ale dopracowane ,,,,reszt podobna no i rodzimy produkt ,,, ;)
Forum Volvo V40 S40 <http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-03-01, 20:59

tofu, Ygreka to ja wiem że mam gotowego...ale estetyka zdechnie i reputacja mi spadnie na osiedlu :) Ale ja chcę coś takiego jak na tym prowizorycznym rys. Zlutuję gotowe kolanko z trójnikiem albo zrobię z miedzi. Wąż zasilający nie będzie mi się plątał i nie będzie też za mocno zagięty. Taki fetysz/fanaberię mam :). Oczywiście na "Y: działo by co najmniej tak samo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

tofu
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Lokalizacja: kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: tofu » 2013-03-01, 21:14

myślę że trójnik + kolanko to dobry pomysł ,,

strzałki na foto nie tak ,,, ale wiemy oco chodzi ,,,

stosowanie reduktora z 2 wyjściami jak odradzany gold ,,, załatwia sprawę ,..

ew pomyśl o filtrze z 2 wyjściami

[ Dodano: 2013-03-01, 21:20 ]
wiem że były spadki chłopaki rozwiercali http://allegro.pl/podstawa-filtra-fazy- ... 33168.html
Forum Volvo V40 S40 <http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-03-01, 21:49

tofu pisze:strzałki na foto nie tak ,,, ale wiemy oco chodzi ,,,
jak najbardziej TAK. Zasilanie dolną rurką i rozejście na 2 listwy po obu stronach trójnika.
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

tofu
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Lokalizacja: kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: tofu » 2013-03-01, 22:33

aaa no jeśli tak to TAK ,...
Forum Volvo V40 S40 <http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Pyroli » 2013-03-02, 12:04

Wchodzą wtryski pionowo, tylko trzeba sobie zrobić kolanko dla kompensatora ciśnienia benzyny:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Zwróćcie uwagę na custom listwę. Jest ona oczywiście zasilana z obu stron a zaraz za reduktorami mam też jeszcze jedną kompensację.

Ważna uwaga co do han:
Hana to tylko hana z wtyczką denso. Ta z wtyczką AMP SuperSeal to jest hana EG2000. Oznaczenie inne więc pewnie też wykonanie inne. H2

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: Dzikus » 2013-03-03, 18:56

Pyroli, nie wiem jak w tu ale w domowych instalacjach gazowych zakłada się bufor. Gdyby rurka listwy miała znacznie większe fi to powstał by bufor, który w momencie gwałtownego dużego poboru zapewni brak spadku ciśnienia. Ciekawe czy to by się sprawdziło w autku. W domu robi się tak gdy masz np. 2 urządzenia ze sporym apetytem. Jak się włączą oba na raz to bez bufora są tak duże spadki ciśnienia że kocioł potrafi wywalić błąd i nie ruszyć. Ciekawe czy to miałoby przełożenie w aucie? :?
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

frackow
VOLV
VOLV
Posty: 697
Rejestracja: 2010-07-15, 17:22
Imię: Kuba
VOLVO: V70
Silnik: 1.6 D
KW/KM/NM: --/109/240
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 160000
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie

Post autor: frackow » 2013-03-03, 20:23

Wiec rozmawialem z moim gazownikiem i powiedzial ze kompensacji przy tej mocy nie potrzeba i ze cisnienie gazu na kazdym wtrysku jednakowe jest wiec nic nie wskazuje i ze producent nawet nic nie mowi o momtazu. Moj gaz wlasnie montowany byl pod 170koni mimo ze jest 140 narazie i flatego dostal ac czerwony gazownik mowi ze kilka juz zamontowal i nie ma problemu. Ja szczerze powiem zadowolony jestem z instalacji samochod sie tak samo zachowuje na gazie i benzynie. Narazie tylko 1km zrobione ale mam nadzieje ze ok bedzie 2 lata gwarancji dalo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”