V70 bi-fuel 2.4
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-08-24, 15:04
- Imię: szymon
- VOLVO: 940
- Silnik: 2.4 td
- Rok: 1991
- Status: Offline
V70 bi-fuel 2.4
Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem autka jak w temacie, auto ze Szwajcarii, w zbiorniku było jeszcze troszeczke cng ale wyjeżdżałem do zera po zatankowaniu na maxa, auto po przełączeniu, zaczęło się dusić i wyskoczyl komunikat przełączony na benzynę, i tak w kółko auto wgle niepracuje na CNG, z tego co udało mi się ustalić do rozdzielacza nie dochodzi gaz, gdzie szukać problemu, moze ktoś z was ma jakiś schemat, bede wdzięczny, a moze jest ktoś z lubelskiego kto choć trochę ogarnia CNG lub zna kogoś
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3008
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
V70 bi-fuel 2.4
Przechodziłem przez to. Nie wiem z którego roku masz instalacje CNG ale nikt sensownie tego nie naprawia, nie ma części, wiedzy itp. Wywal i wstaw LPG, spokojnie mieści się w miejsce butli po CNG pod kanapą ponad 60 litrowy zbiornik bez rzeźby. Szkoda zdrowia, czasu i pieniędzy.
Serio. Najczęściej psująca się część w tych instalacjach to koszt ponad 1000 zł I nie ma jej bo producent dawno przepadł. Rok się bujałem po magikach, forach, eksperymentach i nawet domorosłych naprawach. A pierwszy lepszy gazownik wyciął, wstawił LPG i auto 3 rok jeździ jak jak bajka. Można się nawet pokusić o przeprogramowanie zegarów aby stan PB pokazywał się w miejscu stanu CNG, a guzik w desce zostawić jako ozdobę albo wyciągnąć i wstawić zaślepkę.
Serio. Najczęściej psująca się część w tych instalacjach to koszt ponad 1000 zł I nie ma jej bo producent dawno przepadł. Rok się bujałem po magikach, forach, eksperymentach i nawet domorosłych naprawach. A pierwszy lepszy gazownik wyciął, wstawił LPG i auto 3 rok jeździ jak jak bajka. Można się nawet pokusić o przeprogramowanie zegarów aby stan PB pokazywał się w miejscu stanu CNG, a guzik w desce zostawić jako ozdobę albo wyciągnąć i wstawić zaślepkę.
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-08-24, 15:04
- Imię: szymon
- VOLVO: 940
- Silnik: 2.4 td
- Rok: 1991
- Status: Offline
V70 bi-fuel 2.4
Właśnie, tu jest problem, dopiero co zrobiłem legalizację zbiorników, i szkoda to wywalać, muszę przejrzeć bo wydaję mi się że problem jest dość błachy gdyż niema wgle cisnienia między reduktorem a rozdzielaczem, więc obstawiam jakiś elektrozawór po drodze, chyba ze przez uszkodzenie tego krokowca sterownik nie pozwoli otworzyć elektrozaworu, tęgo chciał bym się dowiedzieć, znalazłem gdzieś w necie schemat z autodaty i niby sa trzy elektrozawory i niby jeden z nich jest główny, może poprostu sie wysrala cewka, tylko zanim rozdlubie to wolałem się upewnić, bo autkiem dojeżdżam codziennie do pracy i niechcial bym sobie go unieruchomiać
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2020-11-17, 07:03
- Imię: Pawel
- VOLVO: S 60 v 70
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2006
- Przebieg: 269000
- Status: Offline
V70 bi-fuel 2.4
I jak tam ogarnąłem temat? Wiersz co było przyczyną?
Pozdr.
Pozdr.
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3008
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
V70 bi-fuel 2.4
Szkoda, to jeździć na paliwie po prawie 4 zł, mieć zasięg 200km i planować trasy po stacjach przy zajezdniach autobusowych. Też zrobiłem legalizację ale bardzo cieszę się, że poszło LPG, 3 rok mija, zero stresów.
Lewa w górę