Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Ku pamięci, na jednym pełnym tankowaniu CNG zrobiłem po mieście 145km. Nie wiem czy to dużo czy mało, przy dystrybutorze zapłaciłem 49 zł.
Lewa w górę
-
- VO
- Posty: 291
- Rejestracja: 2014-07-11, 11:57
- Imię: Marcin
- VOLVO: v70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 133/181
- Rok: 2015
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 8000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
du z fabryczną instalacją CNG
nonline pisze:Wiem ale lepsze na zakorkowane miasto niż diesel. Przez myśl mi przeszedł pomysł przeróbki na LPG, ciekawe ile komponentów z CNG dałoby się wykorzystać.
Wiele można wykorzystać ,rozmawiałem na ten temat ,z gościem co robi CNG Prins
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Jeśli to ta sama instalacja, w 2002 jest necam .
Lewa w górę
-
- VIP
- Posty: 4750
- Rejestracja: 2006-01-12, 16:23
- Imię: Piotrek
- VOLVO: brak
- Silnik: v
- Rok: 2023
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wwa
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Kiedys widziałem tourana co miał lpg i CNG równocześnie
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2014-12-19, 16:57
- Imię: Tomek
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5
- Rok: 2003
- Przebieg: 373000
- Lokalizacja: Warszawa\Radom
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
szczerze powiedziawszy to z deka mało 145km na jednym tankowaniu,u mnie przy walniętym reduktorze na pełnym tankowaniu robię 170km swoją s60, po niedzieli jadę na regeneracje reduktora.
wracając do wypowiedzi wyżej,wątpie że ktoś miał w vw dwie instalacje,z deka mało prawdopodobne
największy wynalazek jaki widziałem na cng to fiat panda:)
-- 2015-05-16, 10:04 --
Wartość energetyczna cng 1 m3 w warunkach normalnych (Nm3) jest w przybliżeniu równa 1 litrowi benzyny. Masa 1 Nm3 gazu ziemnego wynosi w przybliżeniu 0,7 kg i jest uzależniona od składu gazu.
wracając do wypowiedzi wyżej,wątpie że ktoś miał w vw dwie instalacje,z deka mało prawdopodobne
największy wynalazek jaki widziałem na cng to fiat panda:)
-- 2015-05-16, 10:04 --
Wartość energetyczna cng 1 m3 w warunkach normalnych (Nm3) jest w przybliżeniu równa 1 litrowi benzyny. Masa 1 Nm3 gazu ziemnego wynosi w przybliżeniu 0,7 kg i jest uzależniona od składu gazu.
-
- VO
- Posty: 291
- Rejestracja: 2014-07-11, 11:57
- Imię: Marcin
- VOLVO: v70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 133/181
- Rok: 2015
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 8000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
z fabryczną instalacją CNG
ja swoim robię od 250 -300 i się denerwuje ze musze tak często tankować,szczegolnie w trasie ,dlatego sprzedaje i wracam do diesla
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
mój rekord na trasie to 295km zrobione na zbiorniku cngforumowicz pisze:ja swoim robię od 250 -300 i się denerwuje ze musze tak często tankować,szczegolnie w trasie ,dlatego sprzedaje i wracam do diesla
- Kuanti
- V
- Posty: 80
- Rejestracja: 2013-12-05, 22:56
- Imię: Mariusz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4d+
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2006
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 270000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Cześć,
przepraszam że sie wcinam w romowe ale ciągle szukam s60 i widziałem bi-fuel.
Jak macie chwilkę to napiszcie coś na temat S60 z tym rozwiązaniem
Możecie mi podesłać jakieś informacje jakie są koszty naprawy tej instalacji i czy wogóle to jest opłacalne.
Sami wiecie jak mało jest stacji.... Serwisów też jak kot napłakał. No i sam już nie wiem czy na taką wersję patrzeć.
Piszecie że Bi-fuel łacznie przejedzie 500 km, to strasznie mało.... całkowicie mnie to odstrasza.
Hmmm sam już nie wiem kurde ...
Pozdrawiam
Mariusz
przepraszam że sie wcinam w romowe ale ciągle szukam s60 i widziałem bi-fuel.
Jak macie chwilkę to napiszcie coś na temat S60 z tym rozwiązaniem
Możecie mi podesłać jakieś informacje jakie są koszty naprawy tej instalacji i czy wogóle to jest opłacalne.
Sami wiecie jak mało jest stacji.... Serwisów też jak kot napłakał. No i sam już nie wiem czy na taką wersję patrzeć.
Piszecie że Bi-fuel łacznie przejedzie 500 km, to strasznie mało.... całkowicie mnie to odstrasza.
Hmmm sam już nie wiem kurde ...
Pozdrawiam
Mariusz
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2010-09-14, 18:36
- Imię: Piotr
- VOLVO: V70
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 173/243/320
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10,1
- Przebieg: 146000
- Lokalizacja: Kraków/Monachium
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
To ja odgrzeje kotleta
Może się przyda innym którzy się zastanawiają nad CNG
Koszty naprawy w przypadku CNG jest ciężko oszacować, tak naprawdę wszystko zależy od tego co się zepsuje.
Jeżeli padnie reduktor to zestaw naprawczy około 200zł.
Ja jak ostatnio musiałem wymienić silniczek krokowy wydałem koło 230 Euro.
Ogólnie w tej instalacji nie ma się co zepsuć oprócz:reduktora, rozdzielacza, silniczka krokowego, zaworów magnetycznych przy butlach.
Ja swoim zrobiłem już ponad 150 tys. kilometrów i koszty napraw instalacji wyszły mnie na poziomie ok 500Euro co jak na ten przebieg jest niczym przy sumie pieniędzy jaką zaoszczędziłem na paliwie
Może się przyda innym którzy się zastanawiają nad CNG
Koszty naprawy w przypadku CNG jest ciężko oszacować, tak naprawdę wszystko zależy od tego co się zepsuje.
Jeżeli padnie reduktor to zestaw naprawczy około 200zł.
Ja jak ostatnio musiałem wymienić silniczek krokowy wydałem koło 230 Euro.
Ogólnie w tej instalacji nie ma się co zepsuć oprócz:reduktora, rozdzielacza, silniczka krokowego, zaworów magnetycznych przy butlach.
Ja swoim zrobiłem już ponad 150 tys. kilometrów i koszty napraw instalacji wyszły mnie na poziomie ok 500Euro co jak na ten przebieg jest niczym przy sumie pieniędzy jaką zaoszczędziłem na paliwie
Było:
S60 BiFuel 140KM 305 000km
S60 BiFuel 140KM 305 000km
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-05-24, 12:02
- Imię: Michal
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5 Bi-Fuel CNG
- KW/KM/NM: 231
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 13
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Witam
To mam pytanie w sprawie CNG
Mam 4 butle 4x 25l
To ile powinienem przejechać tak plus minus przy spalaniu 13L
To mam pytanie w sprawie CNG
Mam 4 butle 4x 25l
To ile powinienem przejechać tak plus minus przy spalaniu 13L
Misiek
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2019-09-19, 08:42
- Imię: melfindotOS
- VOLVO: SushiGam
- Silnik: TouristGam
- Lokalizacja: Paraguay
- Status: Offline
- Kontakt:
Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Jestem świeżo po zakupie V70 2,4 Bi-fuel z 00r. z fabryczną instalacją CNG. Po zatankowaniu i przełączeniu na gaz zauważyłem nierówną pracę na wolnych obrotach i wyrażny spadek mocy. po przejechaniu kilku kilometrów i krótkim postoju nie udało mi się już przełączyć na gaz. Silnik po chwili gaśnie. Kolejne próby kończą się tak samo.Na benzynie jest ok.Servis nie chce się podjąć naprawy. Może ktoś z was zna magika który mógłby na to rzucić okiem?
Edit by Diverek
zmiana tytułu
Edit by Diverek
zmiana tytułu
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2010-09-14, 18:36
- Imię: Piotr
- VOLVO: V70
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 173/243/320
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10,1
- Przebieg: 146000
- Lokalizacja: Kraków/Monachium
- Status: Offline
- Kontakt:
Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Cześć,
podejrzewam że na 90% to silniczek krokowy- miałem podobne objawy w swoim.
podejrzewam że na 90% to silniczek krokowy- miałem podobne objawy w swoim.
Było:
S60 BiFuel 140KM 305 000km
S60 BiFuel 140KM 305 000km
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2019-08-20, 11:16
- Imię: dan
- VOLVO: v70
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 120
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 350000
- Status: Offline
Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Witam kupile niedawno szweda v70 2015r 2.0 bi-fuel 180kw sciagniety wczesniej byl taxa u szweda ktos ma moze. Chce sie dowiedziec ile to ma zasiegu faktycznego i jak on to spala (pol na pol z bena? ) . Butle 4x24.5l zatankowalem na full przejechalem na tym 250km i sie zastanawiam czy on pali czysty cng czy dopala benzyne
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2020-11-17, 07:03
- Imię: Pawel
- VOLVO: S 60 v 70
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2006
- Przebieg: 269000
- Status: Offline