Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Tutaj znajdziesz wszystkie bajery firmowane pod volvoforum.pl czyli takie forumowe gadżety ;)
Awatar użytkownika
Asia_K
Miss Volvo
Miss Volvo
Posty: 99
Rejestracja: 2011-11-29, 11:16
Imię: Asia
VOLVO: S60
Silnik: 2,4
KW/KM/NM: 140KM
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,6
Przebieg: 174000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: Asia_K » 2016-05-11, 08:32

gdzie bo nie widzę? :shock:
Szukam: lewy przedni błotnik i lewe przednie drzwi S60 2004r. kolor 019-26 :shock:

Obrazek

Awatar użytkownika
zakk87
VO
VO
Posty: 221
Rejestracja: 2015-06-07, 14:18
Imię: Adrian
VOLVO: S60
Silnik: 2400
KW/KM/NM: 170KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 248000
Lokalizacja: LBL
Status: Offline

Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: zakk87 » 2016-08-21, 15:31

I ja się w końcu okleilem
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
F3ear
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-10-30, 00:12
Imię: Kamil
VOLVO: V70
Silnik: 2.5 TDi
KW/KM/NM: 140
Rok: 1998
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 300
Lokalizacja: Zgierz
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: F3ear » 2016-08-22, 15:36

Lodówa ze Zgierz
Oklejone obie flanki ;) :560:

Obrazek

Obrazek
Albo grubo albo wcale... :x
Pozdro
Kamil

๑۩۞۩๑ » Lodówa xD « ๑۩۞۩๑

Awatar użytkownika
pawel.cherian
VO
VO
Posty: 256
Rejestracja: 2012-01-09, 18:22
Imię: Pawel
VOLVO: S60
Silnik: B5244S2
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2001
Przebieg: 226500
Lokalizacja: Szamotuły
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: pawel.cherian » 2016-09-06, 21:17

A ja mam taki dylemat, nie wiem jakimi naklejkami olepić swoje złote S60. Wg mnie żółte będą się zlewać i nie zrobią roboty, myślałem nad tymi srebrnymi grawerowanymi z efektem lusterka, jak myślicie? Albo ewentualnie takie szare bez tła jak miałem na 850.
440 / 2.0 B20F / 1995r :arrow: 855 / 2.3 T5 B5234T / 1995r :arrow: S60 / 2.4 B5244S2 / 2001r


Kupię: lusterko lewe złote ręcznie składane, schowek w tunelu do S60 00-04r,

Awatar użytkownika
klima
V
V
Posty: 57
Rejestracja: 2015-04-07, 18:53
Imię: Piotr
VOLVO: XC70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 200
Rok: 2002
Przebieg: 317000
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: klima » 2016-09-06, 22:55

pawel.cherian pisze:A ja mam taki dylemat, nie wiem jakimi naklejkami olepić swoje złote S60. Wg mnie żółte będą się zlewać i nie zrobią roboty, myślałem nad tymi srebrnymi grawerowanymi z efektem lusterka, jak myślicie? Albo ewentualnie takie szare bez tła jak miałem na 850.
Napisz mi PW, mam sporo kolorów, nie tylko w macie, ale też metalic w odblasku może coś wybierzesz :-)

Awatar użytkownika
robert1v
VOLVO
VOLVO
Posty: 2244
Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
Imię: Robert
VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
Silnik: B5254T2 16T
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
Przebieg: 218
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: robert1v » 2016-09-07, 09:17

pawel.cherian pisze:myślałem nad tymi srebrnymi grawerowanymi
nie polecam !
po kilkunastu myciach autka "srebro" schodzi i zostaje czarny łoś wygrawerowany na czarnym plastiku ... czyli "G" widać :/ ani to klubowe ani ładne dla auta

Awatar użytkownika
rych33
VO
VO
Posty: 159
Rejestracja: 2015-05-10, 23:58
Imię: Ryszard
VOLVO: S40
Silnik: 2,0D
KW/KM/NM: 136 KM
Rok: 2007
Przebieg: 166209
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: rych33 » 2016-09-07, 12:43

robert1v pisze:
pawel.cherian pisze:myślałem nad tymi srebrnymi grawerowanymi
nie polecam !
po kilkunastu myciach autka "srebro" schodzi i zostaje czarny łoś wygrawerowany na czarnym plastiku ... czyli "G" widać :/ ani to klubowe ani ładne dla auta
No nie wiem. Ja swoje łosie myję co tydzień na myjni automatycznej bo mi się nie chce inaczej. I po roku nie ma żadnych śladów zużycia.

Kliknij aby powiększyć.
Obrazek

Awatar użytkownika
naberus
VOL
VOL
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-14, 12:49
Imię: Bartek
VOLVO: V 50 +
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 168KM/410Nm
Rok: 2004
Był na spocie: 18
Przebieg: 230
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: naberus » 2016-09-07, 19:55

Przed wlepką na auto można je psiknąć lakierem bezbarwnym - wtedy trzyma latami :) nic nie odłazi nic nie płowieje tylko myć i jeździć

Awatar użytkownika
robert1v
VOLVO
VOLVO
Posty: 2244
Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
Imię: Robert
VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
Silnik: B5254T2 16T
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
Przebieg: 218
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: robert1v » 2016-09-08, 13:20

rych33 pisze:No nie wiem. Ja swoje łosie myję co tydzień na myjni automatycznej bo mi się nie chce inaczej. I po roku nie ma żadnych śladów zużycia.
fajnie , a gdzie ten łoś siedzi ? ... jesli tylko na tylnej klapie to mogę się nie zdziwić ... ale jeśli tak wygląda łoś na błotniku przednim to ja swoje powinienem od razu zerwać i w ramach reklamacji odesłać :?

Awatar użytkownika
rych33
VO
VO
Posty: 159
Rejestracja: 2015-05-10, 23:58
Imię: Ryszard
VOLVO: S40
Silnik: 2,0D
KW/KM/NM: 136 KM
Rok: 2007
Przebieg: 166209
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: rych33 » 2016-09-08, 14:29

robert1v pisze:
rych33 pisze:No nie wiem. Ja swoje łosie myję co tydzień na myjni automatycznej bo mi się nie chce inaczej. I po roku nie ma żadnych śladów zużycia.
fajnie , a gdzie ten łoś siedzi ? ... jesli tylko na tylnej klapie to mogę się nie zdziwić ... ale jeśli tak wygląda łoś na błotniku przednim to ja swoje powinienem od razu zerwać i w ramach reklamacji odesłać :?
Te łosie siedzą na błotnikach. Tak jak pokazywałem na tej stronie :http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72 ... &start=450

Awatar użytkownika
luxor1289
VOLV
VOLV
Posty: 911
Rejestracja: 2015-08-24, 11:02
Imię: Lukasz
VOLVO: V50 fabr. bez DPF
Silnik: D4204T
KW/KM/NM: 136
Rok: 2004
Przebieg: 256000
Lokalizacja: Rokitnica
Status: Offline

Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: luxor1289 » 2016-09-20, 13:03

Łoś naznaczony :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zapraszam do pobierania na Androida

Posiadam DiCE i Vidę. Kontakt PW.

Awatar użytkownika
robert1v
VOLVO
VOLVO
Posty: 2244
Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
Imię: Robert
VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
Silnik: B5254T2 16T
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
Przebieg: 218
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: robert1v » 2016-09-21, 09:25

luxor1289 pisze:Łoś naznaczony
podpis pod łosiem ... prawie jak Dwuseta :one:


witamy w klubie patologicznie nadużywających klaksonu i machania łapkami :zgoda:
Obrazek
Szybciej nie mogę !!!






tuconieco o UOŚU http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=138&t=67938

Awatar użytkownika
shyduo
V
V
Posty: 52
Rejestracja: 2014-09-17, 14:06
Imię: S
VOLVO: V70
Silnik: 2.4D
KW/KM/NM: 175KM
Rok: 2010
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: zmienne :)
Przebieg: 260
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: shyduo » 2016-09-23, 09:35

Widzę, że pojawił się na temat grawerowanych.

Ponieważ dodawałem zdjęcie dzisiaj do swojego tematu (tam na drugiej stronie można obejrzeć ołosiowanie Volviaka) to dodam także tutaj zdjęcie Grilla z grawerowanym łośkiem. Jeździ tak ze mną już od ponad roku w atrapie. nie straszne mu ciepło,zimno, myjnia, deszcz, śnieg i zawieja. nadal wygląda całkiem ładnie. Może faktycznie trafiłeś na wadliwą serię wlepek?

Obrazek

Awatar użytkownika
pablo1987
V
V
Posty: 84
Rejestracja: 2016-01-15, 19:48
Imię: Pawel
VOLVO: s60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 132/180/240
Rok: 2006
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 161000
Lokalizacja: Te La Wiw
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: pablo1987 » 2016-09-28, 21:47

srebrne konturowe łosie naklejone:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
michal.kornel
VOLV
VOLV
Posty: 699
Rejestracja: 2014-05-24, 14:00
Imię: Michal
VOLVO: V50
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 100/136
Rok: 2004
Średnie spalanie: 5.9
Przebieg: 214500
Lokalizacja: Starogard Gdański
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: michal.kornel » 2016-09-29, 11:23

pablo1987, gdzie dorwałeś te łosie?

damiano136
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2016-06-24, 17:06
Imię: Damian
VOLVO: S40
Silnik: B4204T
KW/KM/NM: 160kuni
Rok: 1998
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 212
Status: Offline

Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: damiano136 » 2016-10-13, 18:18

Dzisiaj klejone :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
aniolstroz79
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2016-09-26, 18:44
Imię: Michal
VOLVO: V40
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 103
Rok: 1998
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8,86
Przebieg: 272000
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: aniolstroz79 » 2016-11-21, 14:32

Moje doszły naklejki, na fonie jedna.

Obrazek

Na Vce już naklejony Łosiek.

Obrazek

Wysłane z mojego ZTE Blade A452 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Rocco1
V
V
Posty: 138
Rejestracja: 2015-09-15, 05:59
Imię: Andrzej
VOLVO: XC 90
Silnik: D5
KW/KM/NM: 185
Rok: 2006
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: ...w stopce
Przebieg: 343000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: Rocco1 » 2016-11-22, 10:48

aniolstroz79, ale ci się wesoło na klapie zrobiło :)
Obrazek

XC90 Rocco1

Kupię
- wygłuszenie zabudowy silnika XC90

Awatar użytkownika
aniolstroz79
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2016-09-26, 18:44
Imię: Michal
VOLVO: V40
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 103
Rok: 1998
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8,86
Przebieg: 272000
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: aniolstroz79 » 2016-12-07, 14:19

Dwie spadną, bo czarne i niewidoczne.

Wysłane z mojego ZTE Blade A452 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Dziedzic_Pruski
V
V
Posty: 14
Rejestracja: 2017-03-17, 22:54
Imię: Kuba
VOLVO: V60
Silnik: D2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2012
Przebieg: 187000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: Dziedzic_Pruski » 2017-03-28, 23:22

Ołosiowanie V60
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

piotrek8x
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2016-05-02, 19:26
Imię: Piotr
VOLVO: S40
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 136
Rok: 2008
Przebieg: 200000
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: piotrek8x » 2017-03-30, 22:08

Łośki gotowe :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wyglądają w porządku, ale zobaczymy jak będzie po kilku myciach.

Awatar użytkownika
falcoln
VOLV
VOLV
Posty: 658
Rejestracja: 2011-11-21, 05:57
Imię: Ernest
VOLVO: S60 |ex S70, 460, S70
Silnik: 2.5T |2.5 10V, 1.7, 2.3 T5
Rok: 2005
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: falcoln » 2017-04-24, 17:51

W końcu mogłem nakleić na swojego łosia:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
darek76
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 5981
Rejestracja: 2007-08-18, 10:33
Imię: Darek
VOLVO: 407SW , ceed SW
Silnik: 2.0 , 1.6
KW/KM/NM: 140 , 136
Rok: 2004
Był na spocie: 62
Przebieg: 90000
Lokalizacja: Bielsko-Biała /Podbeskidzie
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: darek76 » 2017-05-01, 23:39

Jeszcze tylko ramek brakuje, ale gdzieś powinienem mieć rezerwowe dwa komplety :>
Obrazek

snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2501
Rejestracja: 2013-11-18, 22:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: snow » 2017-05-02, 09:50

darek76, nalepkami nie zrobisz z tego normalnego auta ;)

zuczek86
V
V
Posty: 18
Rejestracja: 2015-07-29, 17:16
Imię: Pawel
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 D5
KW/KM/NM: 163KM
Rok: 2008
Przebieg: 109000
Status: Offline

Re: Re: Łoś naklejony ;) Tutaj wstawiamy swoje fotki :)

Post autor: zuczek86 » 2017-06-14, 12:41

Lukander pisze:
zuczek86 pisze:Cześć,
pytanko czy naklejki jak na fotach u Lukander są jeszcze gdzieś dostepne?
Chetnie dorwalbym kilka :)

Pozdro
Popytaj tutaj. Najlepiej bezpośrednio poprzez pw do użytkownika venture86
Dzieki za info!! :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gadżety”