[XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
[XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Cześć
przy ostatnim przeglądzie autka zauważyłem że moja instalacja BRC P&D nie jest w żaden sposób podłączona do zasilania ze stacyjki.
Z tego co wiem zasilanie powinno być właśnie pod stacyjkę pociągnięte by prąd szedł po zapłonie, gaszę silnik prądu brak. Ja natomiast mam zasilanie pociągnięte prawdopodobnie z wtryskiwaczy paliwa. Efekt jest taki że po zgaszeniu silnika lampa od włącznika LPG świeci się z 2 minuty. Czy dać to przerobić czy w niczym to nie przeszkadza. ?
Oczywiście zasilanie główne LPG mam bezpośrednio z + i - aku co by ktoś nie myślał że całość zasila mi wtrysk
przy ostatnim przeglądzie autka zauważyłem że moja instalacja BRC P&D nie jest w żaden sposób podłączona do zasilania ze stacyjki.
Z tego co wiem zasilanie powinno być właśnie pod stacyjkę pociągnięte by prąd szedł po zapłonie, gaszę silnik prądu brak. Ja natomiast mam zasilanie pociągnięte prawdopodobnie z wtryskiwaczy paliwa. Efekt jest taki że po zgaszeniu silnika lampa od włącznika LPG świeci się z 2 minuty. Czy dać to przerobić czy w niczym to nie przeszkadza. ?
Oczywiście zasilanie główne LPG mam bezpośrednio z + i - aku co by ktoś nie myślał że całość zasila mi wtrysk
Ostatnio zmieniony 2015-07-17, 13:05 przez alkesaltzer, łącznie zmieniany 1 raz.
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG
Nie sprawdzałem schematu dokładnie Twojego auta, ale w ostatnio robionych XC70 nie udało nam się znaleźć lepszego + po stacyjce niż taki jaki opisujesz. Z jednego przekaźnika idzie właśnie + na wtryskiwacze, zasilanie ECU, cewki i chyba coś jeszcze....
W niczym to nie przeszkadza. Jedynie w Techu nie mógłbyś skorzystać z funkcji autokalibracji wskaźnika poziomu gazu co i tak nie przyniosłoby rezultatu .
W niczym to nie przeszkadza. Jedynie w Techu nie mógłbyś skorzystać z funkcji autokalibracji wskaźnika poziomu gazu co i tak nie przyniosłoby rezultatu .
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- kakax69
- VO
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-11-01, 21:18
- Imię: kakax69
- VOLVO: S70/XC70/XC90
- Silnik: 2.5T/2.4T/3.2
- KW/KM/NM: 193/200/238
- Był na spocie: 6
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG
U mnie w XC jest tak samo. Centralka świeci jeszcze jakiś czas po wyjęciu kluczyka.
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
No właśnie nie wiem czy takie rozwiązanie w niczym nie przeszkadza.Mikaell pisze:Nie sprawdzałem schematu dokładnie Twojego auta, ale w ostatnio robionych XC70 nie udało nam się znaleźć lepszego + po stacyjce niż taki jaki opisujesz. Z jednego przekaźnika idzie właśnie + na wtryskiwacze, zasilanie ECU, cewki i chyba coś jeszcze....
W niczym to nie przeszkadza. Jedynie w Techu nie mógłbyś skorzystać z funkcji autokalibracji wskaźnika poziomu gazu co i tak nie przyniosłoby rezultatu .
Już tłumaczę
Twórca rozwiązania, owy gazmistrz który tak mi instalacje założył teraz twierdzi że może to powodować problem jaki u mnie występuje gdy jest ciepło.
Tzn. Gdy w upalny dzień gaszę silnik i chcę go za chwilę ponownie odpalić silnik słabo odpala a jak już załapie to chodzi jak by na dwa gary. Efekt totalnie zalanego silnika. ( gdy gaszę na PB efektu takiego nie ma)
Tłumaczono mi że jest to spowodowane własnie tym opóźnionym zanikiem napięcia.
Nie znam się na szczegółowym działaniu lpg ale czy faktycznie świecenie lampek oznacza otwarcie dopływu gazu do silnika ? Od czego jest w takim razie zwór, reduktor, wtryski, nie powinny trzymać gazu po zgaszeniu silnika ? A może własnie LPG nie wie że silnik jest już wyłączony skoro nadal dostaje prąd z układu?
O i to jest właśnie moje pytanie za 100 pkt. kiedy lpg wie że silnik gaśnie i ma zablokować dopływ gazu
W poprzednim aucie w S60 z taką samą instalacją problemu takiego nie było lecz tam po zgaszeniu silnika lampki w brc gasły dosłownie po sekundzie.
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
-
- VO
- Posty: 341
- Rejestracja: 2014-12-13, 07:47
- Imię: przemek
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3,2i
- Rok: 2007
- Przebieg: 133000
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
właśnie wtedy kiedy zgaśnie lampka w centralce od gazu (wtedy to zamykają się zawory gazowe). Opóżnienie zamykania może powodować zalewanie silnika gazemalkesaltzer pisze:O i to jest właśnie moje pytanie za 100 pkt. kiedy lpg wie że silnik gaśnie i ma zablokować dopływ gazu
-
- VO
- Posty: 196
- Rejestracja: 2008-02-23, 15:35
- Imię: Sewe
- VOLVO: A6
- Silnik: 3.0TDI
- KW/KM/NM: 240
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: -
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
To przepuść sobie to zasilanie z wtrysku przez przekaźnik za stacyjki i po kłopocie. Do wykonania wkład prawie zerowy, czas wykonania też prawie na jednego bronka.
Znowu to zrobiłem XC70 MY08
... V40 MY00 V40 MY04 ... XC70 MY07 ... XC70 MY08 A6 3.0TDI MY10
... V40 MY00 V40 MY04 ... XC70 MY07 ... XC70 MY08 A6 3.0TDI MY10
-
- VO
- Posty: 341
- Rejestracja: 2014-12-13, 07:47
- Imię: przemek
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3,2i
- Rok: 2007
- Przebieg: 133000
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
ja osobiście podpioąłbym się pod gniazdo OBDsabciu pisze:To przepuść sobie to zasilanie z wtrysku przez przekaźnik za stacyjki i po kłopocie. Do wykonania wkład prawie zerowy, czas wykonania też prawie na jednego bronka.
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
skoro mam instalacje na gwarancji to pojadę na poprawkę.
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Z tego co pamiętam w tym aucie i mi nie udało się znaleść "twardego" plusa po stacyjce - takiego który pojawia się w 2 pozycji stacyjki, nie zanika przy odpalaniu i znika w momencie wyłączenia stacyjki z pozycji 2 na 1. Ale szukać można.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
no własnie dzwoniłem swojego gazownika i tak tez mi odpowiedział że nie może znaleźć pewnego zasilania w stacyjce.Chalski pisze:Z tego co pamiętam w tym aucie i mi nie udało się znaleść "twardego" plusa po stacyjce - takiego który pojawia się w 2 pozycji stacyjki, nie zanika przy odpalaniu i znika w momencie wyłączenia stacyjki z pozycji 2 na 1. Ale szukać można.
W s60 2001r miałem pod stacyjką- instalacja tych modeli się aż tak różni ?
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Zdawało mi się, że już o tym pisałem . Tak różnią się.
Oczywiście mogę się mylić, ale polecam lekturę schematów. Jakbyś znalazł to chętnie się douczę.
Oczywiście mogę się mylić, ale polecam lekturę schematów. Jakbyś znalazł to chętnie się douczę.
To ciekawe...przemolka1 pisze:właśnie wtedy kiedy zgaśnie lampka w centralce od gazu (wtedy to zamykają się zawory gazowe). Opóżnienie zamykania może powodować zalewanie silnika gazemalkesaltzer pisze:O i to jest właśnie moje pytanie za 100 pkt. kiedy lpg wie że silnik gaśnie i ma zablokować dopływ gazu
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Mikaell, chyba w obu (przed i polift) najlepsze co mozna znaleźć to plus po stacyjce który niestety ginie przy kręceniu rozusznikiem - no chyba żeby szukać zasilania CEM lub ECU.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Chalski, ale rozrusznikiem kręcimy na benie więc zasilanie gazu jest w tej chwili zbędne prawda ?
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Chodzi o to że przydał by się plus nie gasnący przy odpaleniu awaryjnym z LPG.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
a ile razy miałeś potrzebę odpalić awaryjnie auto z gazu ? bo ja przez 7 lat ani razu.
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Może z raz była taka potrzeba i to nie w swoim
Ale są ludki które notorycznie chcą palić z gazu żeby drogiej benzynki nie marnować
Ale są ludki które notorycznie chcą palić z gazu żeby drogiej benzynki nie marnować
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- krajes
- VO
- Posty: 316
- Rejestracja: 2013-10-27, 21:03
- Imię: Pawel
- VOLVO: V70 II + manual + zaciski 6 tł
- Silnik: 2,3 T5
- KW/KM/NM: 250 KM
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 277000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Lampka świeci się światłem ciągłym czy mruga??alkesaltzer pisze:Z tego co wiem zasilanie powinno być właśnie pod stacyjkę pociągnięte by prąd szedł po zapłonie, gaszę silnik prądu brak. Ja natomiast mam zasilanie pociągnięte prawdopodobnie z wtryskiwaczy paliwa. Efekt jest taki że po zgaszeniu silnika lampa od włącznika LPG świeci się z 2 minuty.
- Swap na Manual M56L 4,25
- Swap zacisków 6 tłoczkowych z Porsche
- Gauge V70R
- Ori xenon headlights
- Sport steering wheel
- Lift interior
- Lift taillights
- Front bumper V70R
- Rear spoiler
- Eibach pro Kit
- Rims 19" Japan Racing JR21 8,5j ET35
- Front Strut Bar
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Świeci ciągłym
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
- krajes
- VO
- Posty: 316
- Rejestracja: 2013-10-27, 21:03
- Imię: Pawel
- VOLVO: V70 II + manual + zaciski 6 tł
- Silnik: 2,3 T5
- KW/KM/NM: 250 KM
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 277000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Ja mam Staga i też mały problem z odpalaniem, myślałem że tak samo jak u Ciebie mam źle podłączone.alkesaltzer pisze:Nie znam się na szczegółowym działaniu lpg ale czy faktycznie świecenie lampek oznacza otwarcie dopływu gazu do silnika ? Od czego jest w takim razie zwór, reduktor, wtryski, nie powinny trzymać gazu po zgaszeniu silnika ? A może własnie LPG nie wie że silnik jest już wyłączony skoro nadal dostaje prąd z układu?
O i to jest właśnie moje pytanie za 100 pkt. kiedy lpg wie że silnik gaśnie i ma zablokować dopływ gazu
No ale u mnie jak gaszę silnik to kontrolka zielona miga przez dłuższą chwilę również.
Myślę że u mnie tak ma być, bo jak odpalam auto to też kontrolka zielona miga aż do nabrania przez motor odpowiedniej temperatury i przełączenia się na gaz, wtedy świeci ciągłym światłem i przy przełączaniu słychać zawór.
Zmyliło mnie to że światełko u mnie mruga po wyjęciu kluczyka.
- Swap na Manual M56L 4,25
- Swap zacisków 6 tłoczkowych z Porsche
- Gauge V70R
- Ori xenon headlights
- Sport steering wheel
- Lift interior
- Lift taillights
- Front bumper V70R
- Rear spoiler
- Eibach pro Kit
- Rims 19" Japan Racing JR21 8,5j ET35
- Front Strut Bar
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
a mnie zaczyna irytować ten problem z odpalaniem. Gdy jest zimno jest wszystko ok. Przyszły upały i przed gaszeniem silnika muszę przełączać na PB bo inaczej nie odjadę spod sklepu.
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
To może świadczyć o tym że wtryskiwacze lub reduktor popuszczają gaz do kolektora po zgaszeniu silnika na lpg
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
A kiedy reduktor zamyka dopływ gazu ? Już o to pytałem . Czy nie jest czasem tak że dopiero gdy gaśnie lampka włącznika ?Chalski pisze:To może świadczyć o tym że wtryskiwacze lub reduktor popuszczają gaz do kolektora po zgaszeniu silnika na lpg
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
Zawory na butli i przed reduktorem powinny się zamknąc przy gaszeniu silnika, nawet jeśli centralka nie idzie odrazu spać.
Chodzi mi o to że gaz pod ciśnieniem zostaje w reduktorze, węzach, wtryskiwaczach itd - i stąd może "przeciekać" do kolektora - króćcem podciśnienia z reduktora lub nieszczelnymi wtryskiwaczami.
Chodzi mi o to że gaz pod ciśnieniem zostaje w reduktorze, węzach, wtryskiwaczach itd - i stąd może "przeciekać" do kolektora - króćcem podciśnienia z reduktora lub nieszczelnymi wtryskiwaczami.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
a jaki ma na to wszystko wpływ temperatura na dworze ? gdy jest zimno tzn do 20*C problemu nie ma w ogóle.
co do szczelności to sprawdzę przy najbliższej okazji czy coś leci tym cienkim przewodem z reduktora do kolektora. Szczelności wtryskiwaczy nie wiem jak sprawdzić.
co do szczelności to sprawdzę przy najbliższej okazji czy coś leci tym cienkim przewodem z reduktora do kolektora. Szczelności wtryskiwaczy nie wiem jak sprawdzić.
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
- krajes
- VO
- Posty: 316
- Rejestracja: 2013-10-27, 21:03
- Imię: Pawel
- VOLVO: V70 II + manual + zaciski 6 tł
- Silnik: 2,3 T5
- KW/KM/NM: 250 KM
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 277000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
Re: [XC70 2,5T 2006] zasilanie instalacji LPG + problem z odpalaniem
O na to Panie Chalski nie wpadłem, żeby z reduktora waliło przez podciśnienie do kolektora.Chalski pisze:Zawory na butli i przed reduktorem powinny się zamknąc przy gaszeniu silnika, nawet jeśli centralka nie idzie odrazu spać.
Chodzi mi o to że gaz pod ciśnieniem zostaje w reduktorze, węzach, wtryskiwaczach itd - i stąd może "przeciekać" do kolektora - króćcem podciśnienia z reduktora lub nieszczelnymi wtryskiwaczami.
Trafna i cenna uwaga.
Teraz znowu trzeba test zrobić, postawić auto wieczorem i odłączyć wężyk z reduktora od podciśnienia i rano odpalić (w moim przypadku zawsze po długim postoju ciężko odpala)
- Swap na Manual M56L 4,25
- Swap zacisków 6 tłoczkowych z Porsche
- Gauge V70R
- Ori xenon headlights
- Sport steering wheel
- Lift interior
- Lift taillights
- Front bumper V70R
- Rear spoiler
- Eibach pro Kit
- Rims 19" Japan Racing JR21 8,5j ET35
- Front Strut Bar