[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tak, przeczytać wątek.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Po wielu bojach i walkach z moim przed-po-liftem mam w końcu TFT z prawidłowymi wskazaniami stanu paliwa i zasięgu. I tu moje podziękowania dla 2 osób zaangażowanych w temat: Tomek z OVS Wdowczyk za cierpliwość i determinację oraz dla Michała za 'pomoce naukowe'
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
-
- VO
- Posty: 204
- Rejestracja: 2012-01-25, 21:58
- Imię: Adam
- VOLVO: S80 II MY'07
- Silnik: 2.4D5
- Rok: 0
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
To może teraz mały poradnik - co szukać, gdzie szukać i ile będzie kosztować.waldemaras pisze:Po wielu bojach i walkach z moim przed-po-liftem mam w końcu TFT z prawidłowymi wskazaniami stanu paliwa i zasięgu. I tu moje podziękowania dla 2 osób zaangażowanych w temat: Tomek z OVS Wdowczyk za cierpliwość i determinację oraz dla Michała za 'pomoce naukowe'
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
Wysłane z Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
U mnie niestety nie poszło P&P. Z tymi licznikami to jest niestety loteria. Na pewno najłatwiej maja właściciele S60 po 2011r. Jest szansa, że ruszy. Mój przypadek pokazał, że Volvo potrafi robić różne cuda przez zmianą modelu np. mój MY 2011 ma już nowy CEM od modelu MY2012 przy starych pozostałych systemach. Bez programowania CEM się nie obyło a to już robota Tomka z OVS.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
- JędreK_ce
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2017-06-06, 06:59
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 D5
- KW/KM/NM: 148/201/473 by Kivi
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 8,6
- Przebieg: 350000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dobrze wiedzieć czy dla MY2010 też jest jakaś aktualizacja? Może bym ze swoim podjechał.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Pewbie że tak. Polecam kontakt z nimi.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2020-03-22, 18:53
- Imię: Seba
- VOLVO: V40
- Silnik: 1.6
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2013
- Przebieg: 130000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dzień Dobry Wszystkim. Czy ktoś się orientuje jak jest ze zmianą licznika w v40 z 2013?
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Raczej nie ma żadnej filozofii bo od początku był montowany w tym modelu fabrycznie - kupujesz licznik i jedziesz do ASO lub VIP na programowanie.
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
W Wielkopolsce też ogarniam takie programowanie liczników
.
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2020-03-22, 18:53
- Imię: Seba
- VOLVO: V40
- Silnik: 1.6
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2013
- Przebieg: 130000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jesli kupilem licznik z takim samym wyposazeniem i z takiego samego roku to nadal trzeba go programowac? Co sie programuje przy zmianie licznika? Modul komfortu?
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2020-03-22, 18:53
- Imię: Seba
- VOLVO: V40
- Silnik: 1.6
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2013
- Przebieg: 130000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
To jest jedyna roznica. Jak przyjdzie paczka to podlacze i zobacze. Inaczej sie nie dowiem. W sieci nie ma nic na temat v40.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie, nie moduł komfortu. Licznik TFT, coś pod kątem modelu auta. W skrajnych przypadkach (jak mój) również zmiana konfigu w CEM.5eba pisze:Jesli kupilem licznik z takim samym wyposazeniem i z takiego samego roku to nadal trzeba go programowac? Co sie programuje przy zmianie licznika? Modul komfortu?
Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2020-03-22, 18:53
- Imię: Seba
- VOLVO: V40
- Silnik: 1.6
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2013
- Przebieg: 130000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dzieki za odpowiedz. Do tej pory jezdzilem grupa vag, audi, seat,vw. W golfie 7 zmiana zegarow polega na sciagnieciu component protection, zaprogramowaniu kluczy, immo, abs i radaru czy chociazby zmiana przebiegu. Jest troche tego. Elektronika w Volvo, jest dla mnie jeszcze obca. Z tego co zdarzylem sie zorientowac to nie ma component protection, oraz immo w zegarach i duzo rzeczy sam sobie pobiera z auta.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Immo jest w pewnym sensie. Oprócz tego, wiedza na temat programowania nie serwisowego w Volvo jest niemal mistyczna i niewiele osób zna sie na tym. A że do większości wiedzy musieli dojść sami, to nawet przestałem się dziwić mi chęci do dzielenia się.
Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Uwaga!
Na dniach będzie konkurs na naszym fanpage na Facebook do wygrania montaż licznika TFT za free.
Na dniach będzie konkurs na naszym fanpage na Facebook do wygrania montaż licznika TFT za free.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tomek, a jak wygra ktoś, kto ma, to zakładasz drugi?
Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
A może jakiś częściowy refund poniesionych kosztów ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
-
- VO
- Posty: 204
- Rejestracja: 2012-01-25, 21:58
- Imię: Adam
- VOLVO: S80 II MY'07
- Silnik: 2.4D5
- Rok: 0
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jest rozwiązanie ... wykluczyć tych co już mają
Wysłane z Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Wysłane z Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23265
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jako, że konkurs jest na Facebooku to zbędne komentarze dotyczące go przenieście na tamtą platformę.
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-01-22, 21:11
- Imię: Arek
- VOLVO: V60
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2011
- Przebieg: 78000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Rozumiem, że w motywie Performance power nie działa?? (oczywiście mowa po wymianie licznika).
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie działa do bodajże 2014 r. Nie ma tej informacji w CEM.
Wysłane z mojego Atari 800XL
Wysłane z mojego Atari 800XL
- Furiosus
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-09-20, 09:04
- Imię: Dariusz
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 215
- Rok: 2015
- Średnie spalanie: żre jak smok
- Przebieg: 250
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Ja zadam pytanie z innej beczki. Czy zmiana zegarów w v70 III YM 2008 (2.4D manual) na spójny silnikowo i napędowo zestaw z XC60 poliftowe ale bez TFT też wchodzi w grę?
Mnie na TFT nie zależy - najważniejsze jest dla mnie posiadanie sensownego zestawu wskaźników nie wykastrowanego przez księgowych. Inna sprawa - mam pękniętą szybkę i drażni mnie widok tych zegarów a zakup samej szybki za równowartość licznika... NIE, NIE, NIE.
Mnie na TFT nie zależy - najważniejsze jest dla mnie posiadanie sensownego zestawu wskaźników nie wykastrowanego przez księgowych. Inna sprawa - mam pękniętą szybkę i drażni mnie widok tych zegarów a zakup samej szybki za równowartość licznika... NIE, NIE, NIE.
Don't think - DRINK!!!
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Zawsze możesz zaopatrzyć się we wskaźnik taki jak u mnie w stopce.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline