[S60, III gen >2011. 2.0]
-
- V
- Posty: 12
- Rejestracja: 2022-04-10, 22:37
- Imię: Jaro
- VOLVO: szukam
- Silnik: xx
- Rok: 1999
- Status: Offline
[S60, III gen >2011. 2.0]
Witam, czy benzyniak 2.0 w III gen Volvo nadaje się do gazowania? Jakie mogą być orientacyjne koszty?
- yarecki
- Przyjaciele
- Posty: 10825
- Rejestracja: 2007-05-03, 23:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: S80 D3/S90 T6
- Silnik: D5204T/B420TT27
- KW/KM/NM: 181 320
- Rok: 2017
- Był na spocie: 300
- Średnie spalanie: ---
- Przebieg: 122
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
[S60, III gen >2011. 2.0]
S60 2001-2010
S60 II - 2010-2018
S60 III - 2017-
O który pytasz, bo w tytule pasuje mi na drugą generacje...
Po 2017 roku pojawił się pierwszy raz silnik VEA (1969 ccm), jeszcze w generacji II, jako Polestar S/V60, który już potem jest jedynym benzynowym w generacji III. Tak - gazują też i te silniki - ale koszty 8500 w górę - chyba, że coś się zmieniło w miedzyczasie...
S60 II - 2010-2018
S60 III - 2017-
O który pytasz, bo w tytule pasuje mi na drugą generacje...
Po 2017 roku pojawił się pierwszy raz silnik VEA (1969 ccm), jeszcze w generacji II, jako Polestar S/V60, który już potem jest jedynym benzynowym w generacji III. Tak - gazują też i te silniki - ale koszty 8500 w górę - chyba, że coś się zmieniło w miedzyczasie...
Yarecki
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
-
- V
- Posty: 12
- Rejestracja: 2022-04-10, 22:37
- Imię: Jaro
- VOLVO: szukam
- Silnik: xx
- Rok: 1999
- Status: Offline
[S60, III gen >2011. 2.0]
Masz rację, chodziło mi o II, pomyłkayarecki pisze: ↑2022-07-20, 10:53S60 2001-2010
S60 II - 2010-2018
S60 III - 2017-
O który pytasz, bo w tytule pasuje mi na drugą generacje...
Po 2017 roku pojawił się pierwszy raz silnik VEA (1969 ccm), jeszcze w generacji II, jako Polestar S/V60, który już potem jest jedynym benzynowym w generacji III. Tak - gazują też i te silniki - ale koszty 8500 w górę - chyba, że coś się zmieniło w miedzyczasie...
- yarecki
- Przyjaciele
- Posty: 10825
- Rejestracja: 2007-05-03, 23:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: S80 D3/S90 T6
- Silnik: D5204T/B420TT27
- KW/KM/NM: 181 320
- Rok: 2017
- Był na spocie: 300
- Średnie spalanie: ---
- Przebieg: 122
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
[S60, III gen >2011. 2.0]
Benzyny fordozowe - zasadniczo średnie są ogólnie, a jeszcze gaz... ale robią je bez problemu.
Popraw nagłowek.
Popraw nagłowek.
Yarecki
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456