[V70 2.4 02] Prosba o opinie
-
- VOLV
- Posty: 697
- Rejestracja: 2010-07-15, 17:22
- Imię: Kuba
- VOLVO: V70
- Silnik: 1.6 D
- KW/KM/NM: --/109/240
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Witam Forumowiczow
Zamontowalem w zony V70 instalacje gazowa. Co mi zamontowali to
Stag 300premium
Reduktor AC 01 250bhp
Wtryski Hana czerwone
Multizawor tasetti
Za cala instalacje zaplacilem 1000e drogo? Ponizej wrzucam pare fotek instalacji z prosba o wasza ocene fachowosci wykonania moze jakies sugestie co moznaby w lepszym miejscu zamomtowac poprawic? Z gory dziekuje za sugestie.
Zamontowalem w zony V70 instalacje gazowa. Co mi zamontowali to
Stag 300premium
Reduktor AC 01 250bhp
Wtryski Hana czerwone
Multizawor tasetti
Za cala instalacje zaplacilem 1000e drogo? Ponizej wrzucam pare fotek instalacji z prosba o wasza ocene fachowosci wykonania moze jakies sugestie co moznaby w lepszym miejscu zamomtowac poprawic? Z gory dziekuje za sugestie.
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
- VOLVO: 850\XC90
- Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
- KW/KM/NM: 210 \272
- Rok: 199604
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Tczew
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Witam, kolego nie ma zasilania fazy lotnej od strony 1 cyl. ,przy tej mocy ten cylinder będzie przy max. pracował na sucho , reduktor AC bardzo zawodny , zmieniłbym z dopłatą na prinsa.
-
- VOLV
- Posty: 697
- Rejestracja: 2010-07-15, 17:22
- Imię: Kuba
- VOLVO: V70
- Silnik: 1.6 D
- KW/KM/NM: --/109/240
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Grześ, dzieki za odpowiedZ. A co to jest to zasilanie fazy lotnej jak to powinno wygladac powinno byc to zamontowane czy ro jakies ulepszenie?
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
- VOLVO: 850\XC90
- Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
- KW/KM/NM: 210 \272
- Rok: 199604
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Tczew
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Kolego, gaz podany jest do silnika właśnie w fazie lotnej po odparowaniu z fazy ciekłej w której jest w zbiorniku , na zdjęciu podany jest od strony 5 cylindra ,a powinien być również od strony 1-go.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Zasilanie ma być z dwóch storn
Tak jak na obrazku
Oczywiście kolega Grześ mocno przesadza z "pracą na sucho", ale taki sposób zasilania jak na zdjęciu jest bezpieczniejszy.
1k Euro to uważam, że niedrogo.
ACR01 kapryśny, ale bez przesady, nie jest aż taki zły, choć słychać faktycznie coraz więcej narzekań. Ale Prins 2,5x droższy.
Co istotne to popatrz uważnie czy reduktor nie wystaje ponas poziom płynu chłodzącego.
I tam są Hany czerwone? Tak stykowo dosyć, ja dałbym jednak zielone.
Ogólnie nie jest źle.
Stag Premium? Podłączony do OBD?
Pozdrawiam
Tak jak na obrazku
Oczywiście kolega Grześ mocno przesadza z "pracą na sucho", ale taki sposób zasilania jak na zdjęciu jest bezpieczniejszy.
1k Euro to uważam, że niedrogo.
ACR01 kapryśny, ale bez przesady, nie jest aż taki zły, choć słychać faktycznie coraz więcej narzekań. Ale Prins 2,5x droższy.
Co istotne to popatrz uważnie czy reduktor nie wystaje ponas poziom płynu chłodzącego.
I tam są Hany czerwone? Tak stykowo dosyć, ja dałbym jednak zielone.
Ogólnie nie jest źle.
Stag Premium? Podłączony do OBD?
Pozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VOLV
- Posty: 697
- Rejestracja: 2010-07-15, 17:22
- Imię: Kuba
- VOLVO: V70
- Silnik: 1.6 D
- KW/KM/NM: --/109/240
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Ok dzieki wielkie. Zwroce uwage majstrowi.
[ Dodano: 2013-02-26, 22:18 ]
Mikaell, a tego nie wiem czy do obd podlaczony. Po czym poznac?
[ Dodano: 2013-02-26, 22:18 ]
Mikaell, a tego nie wiem czy do obd podlaczony. Po czym poznac?
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
- VOLVO: 850\XC90
- Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
- KW/KM/NM: 210 \272
- Rok: 199604
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Tczew
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Koledzy praca ( na sucho ) oczywiście ogólnie ,kolega Mikaell łapie mnie za słówka , różnica może wynosić nawet 30 % szczególnie w silnikach z dwoma bankami obd jest to dobrze widzoczne , a co do reduktora życzę szczęścia ( proszę poczytać forum LPG ) i czasami warto dopłacić by mieć spokój.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Nie chcę łapać za słówka ani cokolwiek innego:-). Przepraszam jeżeli uraziłem.
Lpg-forum jest doskonał!ym źródłem informacji, z którego korzystam.
I dlatego zakładam kompensacje:-). Kosztuje prawie nic, a jestem po bezpiecznej stronie.
Kiedyś jednak próbowałem znaleźć tam konkretne przykłady negatywnych skutków jej braku i najwyraźniej zabrakło mi wytrwałości bo nie znalazłem...
A temat jest bardzo ciekawy, teoretycznie zgodnie z prawami fizyki kompenacja banków jest zbędna. LR, Prins nie przewiduje - to jacyś badziewarze w temacie gazu?:-).
Bardzo chętnie (i proszę nie szukaj podtekstów złośliwośći) zapoznałbym się z konkretnym przykładem rozjazdu o 30%.
Kilku procentowe rozjazdy znalazłem kiedyś w aucie z krowim łańcuchem na masce (2.7 biturbo) i ucieszyłem się, że to skutki braku kompensacji. Niestety przyczyną był lejący wrtysk na jednym banku:(.
Oczywiście, jeżeli kolega frackow nie ma problemu z kupnem dopłaceniem stu kilkudziesięciu ojro do Prinsa to warto!.
Rozpoznać podłączenie OBD najprościej po podłaczeniu się od miedzymordzia. Jak czyta korety to podłaczone.
Pozdrawiam
Lpg-forum jest doskonał!ym źródłem informacji, z którego korzystam.
I dlatego zakładam kompensacje:-). Kosztuje prawie nic, a jestem po bezpiecznej stronie.
Kiedyś jednak próbowałem znaleźć tam konkretne przykłady negatywnych skutków jej braku i najwyraźniej zabrakło mi wytrwałości bo nie znalazłem...
A temat jest bardzo ciekawy, teoretycznie zgodnie z prawami fizyki kompenacja banków jest zbędna. LR, Prins nie przewiduje - to jacyś badziewarze w temacie gazu?:-).
Bardzo chętnie (i proszę nie szukaj podtekstów złośliwośći) zapoznałbym się z konkretnym przykładem rozjazdu o 30%.
Kilku procentowe rozjazdy znalazłem kiedyś w aucie z krowim łańcuchem na masce (2.7 biturbo) i ucieszyłem się, że to skutki braku kompensacji. Niestety przyczyną był lejący wrtysk na jednym banku:(.
Oczywiście, jeżeli kolega frackow nie ma problemu z kupnem dopłaceniem stu kilkudziesięciu ojro do Prinsa to warto!.
Rozpoznać podłączenie OBD najprościej po podłaczeniu się od miedzymordzia. Jak czyta korety to podłaczone.
Pozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
- VOLVO: 850\XC90
- Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
- KW/KM/NM: 210 \272
- Rok: 199604
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Tczew
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Kolego dam dwa przykłady: Bmw 523 listwy valtek spięte szeregowo , gaz podany z jednej strony na jednym filtrze , na drugiej listwie powyżej 4500 obrotów sucho, sonda na ubogiej mieszance , auto szarpie, podejście zmieniono, podaliśmy pomiędzy listwy, czasy na dwóch bankach się wyrównały, brak szarpania , auto "przylane" na bankach do 6500 obrotów. Drugi pacjent voyager 3,8 2002r. dwie listwy, jeden filtr , " Y" długość przewodu do bliższej listwy 10 cm, a do dalszej około 1,5m , na tym banku korekcje przy wyższym obciążeniu około 30 % większe na plus w stosunku do banku drugiego ,oraz poszarpany sygnał sondy na tym banku. Przewody wyrównane , zrobiona kompensacja , korekcje się wyrównały , auto odżyło.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Dzięki wielkie!!
Fakt że nie wpadłbym na pomysł że można dać wężyki 10cm i 150cm...
Cziekawe jakby wyglądało po wyrównaniu węzyków, bez zrobienia kompensacji.
Dzięki za konkrety!
PS. Tak przypominam, że robię kompensacje! a to były rozważania teoretyczne:)
PS 2. Właśnie rozmawiałem z dwoma użytkownikami reduktorów Prins, którzy wkurzali się na problemy związane z blokowaniem się zasyfionej iglicy... (już poprawione nowsze wersje)...
Jakby się nie obracać, tył zawsze z tyłu i ciągle nie widać na rynku bezporoblemowego redka ogarniającego w pojedynkę ponad 200KM.
(no dobra IG1)
Pozdrawiam
Fakt że nie wpadłbym na pomysł że można dać wężyki 10cm i 150cm...
Cziekawe jakby wyglądało po wyrównaniu węzyków, bez zrobienia kompensacji.
Dzięki za konkrety!
PS. Tak przypominam, że robię kompensacje! a to były rozważania teoretyczne:)
PS 2. Właśnie rozmawiałem z dwoma użytkownikami reduktorów Prins, którzy wkurzali się na problemy związane z blokowaniem się zasyfionej iglicy... (już poprawione nowsze wersje)...
Jakby się nie obracać, tył zawsze z tyłu i ciągle nie widać na rynku bezporoblemowego redka ogarniającego w pojedynkę ponad 200KM.
(no dobra IG1)
Pozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
- VOLVO: 850\XC90
- Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
- KW/KM/NM: 210 \272
- Rok: 199604
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Tczew
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
NA chwile obecną nie widzę na rynku lepszego reduktora do silnika turbo(najlepsze grzanie ,bardzo małe cut-offy, i akceptowalne spadki ciśnienia ) , a odnośnie zacinania się iglicy, jeśli już to można go bardzo szybko wyczyścić, ewentualnie zestaw naprawczy. Odnośnie IG 1 fajny reduktor ale nie do silników turbo z mocnym doładowaniem , w moim volvo 850 2,0t T5 , jak zwiększyłem doładowanie do 1 bara puścił zawór bezpieczeństwa, oraz szlak trafił membrane 2-go stopnia. Dzisiaj do wstawiłem do niego prinsa , po demontążu golda, i sprawdza się super grzeje się błyskawicznie.
Ps a pro po prinsa dzisiaj był u mnie klient na przeglądzie z całą instalacją Prinsa filtry to był jeden wielki "gnój" , klient nie zgłaszał problemu instalacją ,a auto na gazie ma przebieg 120 tys.
Pozdrawiam.
Ps a pro po prinsa dzisiaj był u mnie klient na przeglądzie z całą instalacją Prinsa filtry to był jeden wielki "gnój" , klient nie zgłaszał problemu instalacją ,a auto na gazie ma przebieg 120 tys.
Pozdrawiam.
- OZi
- V
- Posty: 105
- Rejestracja: 2011-09-11, 17:08
- VOLVO: S80
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 125/170/230
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: KCH
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Niby gaz, niby taniej, a same rozkminy na temat mnogosci wszelakich rodzajow problemow z komponentami i sposobu montazu instalacji, jaka by firme nie brac pod uwage i tylko po to zeby zaoszczedzic dyche na sete przy tankowaniu. A czas i nerwy stracone na rozwiazywanie komplikacji przeciez sa bezcenne
- Dzikus
- Przyjaciele
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
- Imię: Robert
- VOLVO: XC90 / V70
- Silnik: D5 / TDI
- KW/KM/NM: 200KM / 140KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: Dużo
- Przebieg: 466
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
frackow, sorki że się wepnę w Twój temat
Grześ, Mikaell, widzę że wiedzę macie w temacie sporą. Mam V70II z wolnossakiem B5244S2 czyli moc ograniczona do 140KM. Chcę go odblokować do 170KM. W autku są czerwone Vateki i Tomasetto Artic oraz elektronika Zenit. W tej chwili działa to bardzo poprawnie. Były właściciel auta sam montował sobie (zajmuje się tym) i pomimoopini na temat tego sprzętu działa bardzo fajnie. Po wymianie silnika wystroiłem mapy. Żadnych błędów, problemów, można zapomnieć o gazie. Boję się jednak że 170KM to za dużo dla tego reduktora. Co zatem polecacie? Chodzi mi o dobry stosunek jakość/cena.
Grześ, Mikaell, widzę że wiedzę macie w temacie sporą. Mam V70II z wolnossakiem B5244S2 czyli moc ograniczona do 140KM. Chcę go odblokować do 170KM. W autku są czerwone Vateki i Tomasetto Artic oraz elektronika Zenit. W tej chwili działa to bardzo poprawnie. Były właściciel auta sam montował sobie (zajmuje się tym) i pomimoopini na temat tego sprzętu działa bardzo fajnie. Po wymianie silnika wystroiłem mapy. Żadnych błędów, problemów, można zapomnieć o gazie. Boję się jednak że 170KM to za dużo dla tego reduktora. Co zatem polecacie? Chodzi mi o dobry stosunek jakość/cena.
WildR mnie wcześniej tu wołali
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
- mateo027
- VOLV
- Posty: 598
- Rejestracja: 2010-05-16, 11:22
- Imię: Mateusz
- VOLVO: C70 Cabrio
- Silnik: 2.4T B5244T7
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2003
- Był na spocie: 99
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
OZi, każdy jezdzi na czym chce. Komponentów jest wiele i niektóre nadają się do czegoś, niektóre nie. Jednak nie takie wozy jak volvo jeżdżą na gazie poprawnie, więc da się wystko. Problem jest jak ktoś chce najtaniej i oszczędza 200-300 zł na instalacji, a później bieda.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Wyrwane nieco z kontekstu:). Ale chyba niezłośliwie.WildR pisze:.... pomimo opini na temat tego sprzętu działa bardzo fajnie. Po wymianie silnika.... .
Koincydencja?
Czy związek przyczynowo-skutkowy?
Arctic raczej nie da rady, ale nie mam takich doświadczeń, podobnie z Valdemarami.
Załozyć można ACR-01 150KM, Golda, Zavolaka.
I Hany, WGSy/Blade, Barracudy...
Pozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Dzikus
- Przyjaciele
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
- Imię: Robert
- VOLVO: XC90 / V70
- Silnik: D5 / TDI
- KW/KM/NM: 200KM / 140KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: Dużo
- Przebieg: 466
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Mikaell, złośniku Ty jeden! Ale wybaczam! Dziś masz święto! (rok na forum)
po prostu w aucie wystąpił problem ze smarowaniem na 5 cyl. i zdechła panewka. Raczej gaz tu nie zawinił. Wymieniłem cały silnik i na nowo po tym zabiegu było wszystko strojone. A teraz chcę go odblokować na 170KM a w związku z tym wymienić reduktor na wydajniejszy.
po prostu w aucie wystąpił problem ze smarowaniem na 5 cyl. i zdechła panewka. Raczej gaz tu nie zawinił. Wymieniłem cały silnik i na nowo po tym zabiegu było wszystko strojone. A teraz chcę go odblokować na 170KM a w związku z tym wymienić reduktor na wydajniejszy.
Da radę? Wg danych (150KM) teoretycznie nie ale po to pytam praktykówMikaell pisze:Załozyć można ACR-01 150KM
WildR mnie wcześniej tu wołali
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Dziękuję! I wykorzystując sytuację, kontynuję zatem "złośliwe bydle" mode on:-).WildR pisze:Mikaell, złośniku Ty jeden! Ale wybaczam! Dziś masz święto! (rok na forum)
po prostu w aucie wystąpił problem ze smarowaniem na 5 cyl. i zdechła panewka. Raczej gaz tu nie zawinił.
Ale jak to? Napewno zawinił!:). Choćby przez brak kompensacji!:)
Praktyka mówi, że to JEDYNY na rynku reduktor z zaniżonymi przez producenta paramterami.WildR pisze:a nowo po tym zabiegu było wszystko strojone. A teraz chcę go odblokować na 170KM a w związku z tym wymienić reduktor na wydajniejszy.Da radę? Wg danych (150KM) teoretycznie nie ale po to pytam praktykówMikaell pisze:Załozyć można ACR-01 150KM
Zasilany 8mm daje radę np. w 165KM redblocku, 180KM Jeepie XJ.
Ale jak każdy ma swoje wady...
Ostatnio zmieniony 2013-02-28, 21:01 przez Mikaell, łącznie zmieniany 1 raz.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Pyroli
- VOLV
- Posty: 661
- Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.8 T6 + LPG
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 251000
- Lokalizacja: Myslowice
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Nie ma znaczenia przy tym silniku. Ciśnienie w układzie ogrzeje go choćby był na dachuCo istotne to popatrz uważnie czy reduktor nie wystaje ponas poziom płynu chłodzącego.
Ponoć wycofali czerwonego ze względu na problemy ale czarnego to ja polecam. Tylko, że dwa takie.a co do reduktora życzę szczęścia
Bardzo dobre podejście. Kompensacja tutaj jest konieczna!Kosztuje prawie nic, a jestem po bezpiecznej stronie.
Teraz szybko:
250 koni na 5 cyl = 50 koni na cyl = Hana niebieska. Ewentualnie ale raczej na wysokim ciśnieniu zielona. Czerwona za słaba.
Czerwony R01 raczej 250 volvoskich nie obrobi. Dwa czarne polecam
170 na 5 cyl koni to voldemorty nie obrobią. Szybko się rozregulują. Można wziąć czarnego R01 bo spokojnie obrobi ponad 150 koni na zasilaniu 8mm.
Panewka się zatarła bo olej kiepski plus kiepski fabryczny system jego chłodzenia.
- Dzikus
- Przyjaciele
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
- Imię: Robert
- VOLVO: XC90 / V70
- Silnik: D5 / TDI
- KW/KM/NM: 200KM / 140KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: Dużo
- Przebieg: 466
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Żużlu miał dwie łopaty w misce
Śmigał na Castrolu.
Reduktor mamy. A wtryski? Któraś Hana? Czy coś innego? Reduktor z zaworem nie kosztuje strasznie. A jakie ma wady?
Śmigał na Castrolu.
Reduktor mamy. A wtryski? Któraś Hana? Czy coś innego? Reduktor z zaworem nie kosztuje strasznie. A jakie ma wady?
WildR mnie wcześniej tu wołali
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
- Pyroli
- VOLV
- Posty: 661
- Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.8 T6 + LPG
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 251000
- Lokalizacja: Myslowice
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Śmigał na castrolu i przekręciła się panewka. Wyobraź sobie, że miałem identyczną sytuacje. Lałem castrol i przekręciła się panewka. Przypadek? Nie sądzę.Śmigał na Castrolu.
Hana albo barracuda. Barracuda ma ten plus, że może się bawić dyszami jakby się okazało, że jest za wydajna. Natomiast Hana trzeba dobrać odpowiedni kolor. 170km na 5 cyl = 34. Czyli hana czerwona/zielonaKtóraś Hana? Czy coś innego?
Reduktor ok 250zł z EZ. Szczerze? Ja nie mam żadnych opisywanych wad tego reduktora. Ciśnienie zawsze stoi jak wryte. Spadek przy max bucie minimalny. Poniżej 0.1 bara. Spadek temperatury może do 40 stopni minimum. Tylko ja mam dwa takie. W wolnossącym styknie ci jeden czarny.
W prawdzie wysyłałem je na gwarancje bo śpiewały.
- Dzikus
- Przyjaciele
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
- Imię: Robert
- VOLVO: XC90 / V70
- Silnik: D5 / TDI
- KW/KM/NM: 200KM / 140KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: Dużo
- Przebieg: 466
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Pyroli, dzięki bardzo.
Czyli np czerwona i ciśnienie ok 1,1 na początek czy może zielona i mniejsze ciśnienie? Jak sądzisz? Wg tabeli mi bardziej czerwona wydaje się słuszna. Trafia w średnią
Czyli np czerwona i ciśnienie ok 1,1 na początek czy może zielona i mniejsze ciśnienie? Jak sądzisz? Wg tabeli mi bardziej czerwona wydaje się słuszna. Trafia w średnią
WildR mnie wcześniej tu wołali
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Castrola nie lejemy! */
AC R01 wady?
80 stron o tym
http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280.html
Przejrzyj ostatnie 20 żeby nie było, że nie ostrzegałem.
A po tym poczytaj o innych reduktorach...
Hanki dałbym zielone. Jakoś nie lubię dawać dużego ciśnienia.
Pozdrawiam
Michał
*/ Oopss... Skłamałem... Mam w Tojce Starlet...
AC R01 wady?
80 stron o tym
http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280.html
Przejrzyj ostatnie 20 żeby nie było, że nie ostrzegałem.
A po tym poczytaj o innych reduktorach...
Hanki dałbym zielone. Jakoś nie lubię dawać dużego ciśnienia.
Pozdrawiam
Michał
*/ Oopss... Skłamałem... Mam w Tojce Starlet...
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Dzikus
- Przyjaciele
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
- Imię: Robert
- VOLVO: XC90 / V70
- Silnik: D5 / TDI
- KW/KM/NM: 200KM / 140KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: Dużo
- Przebieg: 466
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Mikaell, to jaki reduktor do wolnossaka 170KM?
WildR mnie wcześniej tu wołali
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2010-06-01, 21:50
- VOLVO: 850\XC90
- Silnik: 2,0 T5\2,9 T6
- KW/KM/NM: 210 \272
- Rok: 199604
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Tczew
- Status: Offline
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
Witam kolego, Wildr reduktor Actic bym zostawił, obrabia auta około 170 koni, zmienił bym wtryskiwacze na barracudy sam plus w stosunku do hany (precyzyjny dobór dyszami, brak różnic wydajności w stosunku do temperatury, powtarzalność egzemplarzy , a nie jak w hanie różnice wydajności nawet 15 % na 4 nowych wtryskiwaczach) .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- VO
- Posty: 243
- Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
- Imię: Wojtek
- VOLVO: v40
- Silnik: T4
- KW/KM/NM: 147/200/300
- Rok: 1997
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 15
- Przebieg: 180000
- Lokalizacja: kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.4 02] Prosba o opinie
robiłem gaz w 850 tce 2.0 na tych adapterach map sensor jest przy 5 cylindrze blisko chciałem założyć między wtryskami 2-3 ale nie ma miejsca ...
czerwona hana obrabia opla 2,2 136 KM na 1.4 B i ma dla wolnych 1.52x (Stag) nie mam pojęcia jak może to działać na mocniejszym silniku
wiertki można zrobić totalnie pionowo na kołnierzu od wtrysku PB
ponad to przelot tego adaptera to chyba 10 mm a wyjście z hany to max 4mm
i jeśli nie ma spadków to powinno być ok ,,,
ja szukam reduktora do swojej t4 ki i też nie bardzo wiem co wsadzić ,,,
czerwona hana obrabia opla 2,2 136 KM na 1.4 B i ma dla wolnych 1.52x (Stag) nie mam pojęcia jak może to działać na mocniejszym silniku
wiertki można zrobić totalnie pionowo na kołnierzu od wtrysku PB
ponad to przelot tego adaptera to chyba 10 mm a wyjście z hany to max 4mm
i jeśli nie ma spadków to powinno być ok ,,,
ja szukam reduktora do swojej t4 ki i też nie bardzo wiem co wsadzić ,,,