[V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-08-06, 23:01
- Imię: Przemek
- VOLVO: Volvo V70
- Silnik: 2.3 T5 +LPG-B5234T3/AW55-50SN
- KW/KM/NM: 250+ KM
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 13,0 LPG
- Przebieg: 245
- Status: Offline
- Kontakt:
[V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
Witam,
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem V70 i koniecznie chciałbym go wzbogacić o dobrą instalację LPG.
Poprzeglądałem forum (korzystając z opcji Szukaj ) i nie jestem pewny czy juz wszystko ogarniam.... raczej nie.
Zależy mi na informacji jaka konfiguracja byłaby dobra dla tego samochodu oraz komu to zlecić.
Najchętniej poczytałbym opinni osób które mają instalację w takim samochodzie ale wszystkie uwagi będą cenne.
Czy można zrobic instalację na wyrost jakby udało sie samochód stuningowac o kilkadzisiąt KM więcej? - o ile to możliwe ale o to zapytam może w innym dziale.
Wielkie dzięki za pomoc
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem V70 i koniecznie chciałbym go wzbogacić o dobrą instalację LPG.
Poprzeglądałem forum (korzystając z opcji Szukaj ) i nie jestem pewny czy juz wszystko ogarniam.... raczej nie.
Zależy mi na informacji jaka konfiguracja byłaby dobra dla tego samochodu oraz komu to zlecić.
Najchętniej poczytałbym opinni osób które mają instalację w takim samochodzie ale wszystkie uwagi będą cenne.
Czy można zrobic instalację na wyrost jakby udało sie samochód stuningowac o kilkadzisiąt KM więcej? - o ile to możliwe ale o to zapytam może w innym dziale.
Wielkie dzięki za pomoc
http://www.prawyhals.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - koszulki żeglarskie i motorowodne
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
Mój właśnie jest w trakcie wymiany instalacji bo brc miało dość. Od kilku miesięcy mam 2 parowniki shark 1500 (ok 200KM każdy) , teraz będzie nowy komputer lpgtech i wtryski baracuda, jakieś 1500 zł zbiednieję ale spokojnie ponad 300KM będzie zapas.
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-08-06, 23:01
- Imię: Przemek
- VOLVO: Volvo V70
- Silnik: 2.3 T5 +LPG-B5234T3/AW55-50SN
- KW/KM/NM: 250+ KM
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 13,0 LPG
- Przebieg: 245
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
A co z tym BRC było nie tak ? Bo brat mi polecał Solara w Lublinie słyszał, że jest OK tylko mam kawałek z Warszawy. Czemu zdecydowałeś sie na LPGTECH ?amdr pisze:Mój właśnie jest w trakcie wymiany instalacji bo brc miało dość. Od kilku miesięcy mam 2 parowniki shark 1500 (ok 200KM każdy) , teraz będzie nowy komputer lpgtech i wtryski baracuda, jakieś 1500 zł zbiednieję ale spokojnie ponad 300KM będzie zapas.
http://www.prawyhals.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - koszulki żeglarskie i motorowodne
-
- V
- Posty: 121
- Rejestracja: 2013-07-08, 09:15
- Imię: Dominik
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- Lokalizacja: Nałęczów
- Status: Offline
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
Jak Lublin i okolice to Adam Rogowski ze Snopkowa.
Jeśli chcesz zwiększać moc i gazować to najpierw wzmacniaj później gazuj.
Jeśli chcesz zwiększać moc i gazować to najpierw wzmacniaj później gazuj.
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-08-06, 23:01
- Imię: Przemek
- VOLVO: Volvo V70
- Silnik: 2.3 T5 +LPG-B5234T3/AW55-50SN
- KW/KM/NM: 250+ KM
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 13,0 LPG
- Przebieg: 245
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
Trochę poczytałem i chyba odpuszcze wzmacnianie .
http://www.prawyhals.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - koszulki żeglarskie i motorowodne
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
amdr pisze:wtryski baracuda
Ojj nie wydaje mi się żeby barracuda dała rady ok 60KM z cylindra.amdr pisze:ale spokojnie ponad 300KM będzie zapas.
Co do kompletacji, polecił bym:
elektronika LPG TECH
wtryskiwacze Dragon
reduktor KME BI TUR
Miedź 8mm na zasilanie
Taki zestaw powinien być na wyrost do tych 300KM
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
gazor mi mówił o zmianie dysz i że powinno, ale pewnie do 300KM nie dojdę bo raczej nie wsadzę 3000-4000zł w wydech, ale chcę pojedyncze wtryskiwacze żeby to estetycznie było ułożone, a przede wszystkim żeby bezproblemowo pracowało.
co do brc to ostatnio padł komputer, do tego brzydko szarpał kiedy wracał na benzynę przy niskim poziomie gazu (w S40 miałem tartarini i gładko szło) i kilka innych drobiazgów, część pewnie ze starości jak np. potrafił w zimie przełączyć się dopiero po 9km mimo że temperatura była. BRC - Brak Regulacji Czegokolwiek
co do brc to ostatnio padł komputer, do tego brzydko szarpał kiedy wracał na benzynę przy niskim poziomie gazu (w S40 miałem tartarini i gładko szło) i kilka innych drobiazgów, część pewnie ze starości jak np. potrafił w zimie przełączyć się dopiero po 9km mimo że temperatura była. BRC - Brak Regulacji Czegokolwiek
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-08-06, 23:01
- Imię: Przemek
- VOLVO: Volvo V70
- Silnik: 2.3 T5 +LPG-B5234T3/AW55-50SN
- KW/KM/NM: 250+ KM
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 13,0 LPG
- Przebieg: 245
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
Hmm w sumie to czemu LPG Tech a nie STAG ? albo cos inego ? Myśłe, że taka informacja przyda się kolejnym szukaczom wiedzyChalski pisze:amdr pisze:wtryski baracudaOjj nie wydaje mi się żeby barracuda dała rady ok 60KM z cylindra.amdr pisze:ale spokojnie ponad 300KM będzie zapas.
Co do kompletacji, polecił bym:
elektronika LPG TECH
wtryskiwacze Dragon
reduktor KME BI TUR
Miedź 8mm na zasilanie
Taki zestaw powinien być na wyrost do tych 300KM
Patrzylem na stronie Techa to zdaje się że właściciel kiedyś mocno był zaangażowany w STAGA. Ehh jaki ten świat mały
http://www.prawyhals.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - koszulki żeglarskie i motorowodne
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
IMHO na dzień dzisiejszy STAG stanął jesli chodzi o rozwój sterowników, TECH oferuje co najmniej to samo jesli chodzi o sterownik i za trochę mniejsze pieniądze.
Co do twórców TECHA - z tego co wiem kiedyś pracowali w AC.
Co do twórców TECHA - z tego co wiem kiedyś pracowali w AC.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 121
- Rejestracja: 2013-07-08, 09:15
- Imię: Dominik
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- Lokalizacja: Nałęczów
- Status: Offline
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
tech się rozwija, idzie do przodu, dodają nowe funkcje. Coś się dzieje.ksi3zyc pisze:Hmm w sumie to czemu LPG Tech a nie STAG ?
Stag za to stanął w miejscu a z niektórymi rzeczami tak jak by się nawet cofał.
Zobaczymy tylko jak dalej będzie rozwijać się sytuacja.
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
No i jednak baracuda nie dała rady u mnie, było ubogo w wysokich obrotach, ostatecznie są Dragony i ciągną pięknie do odcinki z AFR 12-12,5.
Ostatnio zmieniony 2014-09-01, 21:31 przez amdr, łącznie zmieniany 1 raz.
- tu_tek
- VO
- Posty: 228
- Rejestracja: 2008-07-16, 23:15
- Imię: Lukasz
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4 benzyna + podtlenek lpg
- KW/KM/NM: 170km
- Rok: 2004
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 10 NoPB / 12 LPG
- Przebieg: 110000
- Lokalizacja: Koluszki
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
Ja do swojego Volvo zakładałem w Warszawie w Migaz-s: LINK. Specjalnie pojechałem ponad 100km, bo warsztat był polecany i ja jestem też zadowolony. Instalację chciałem dobrą i została mi założona Landi Renzo. Przejechałem już bezproblemowo około 70tys km.
(¯`v´¯)
`.My Volvo
`.My Volvo
-
- VOLV
- Posty: 739
- Rejestracja: 2012-04-09, 09:48
- Imię: a
- VOLVO: s
- Silnik: e
- KW/KM/NM: robie PKS na starcie
- Rok: 3
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 10
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-08-06, 23:01
- Imię: Przemek
- VOLVO: Volvo V70
- Silnik: 2.3 T5 +LPG-B5234T3/AW55-50SN
- KW/KM/NM: 250+ KM
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 13,0 LPG
- Przebieg: 245
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
No i stało się. Od dwu dni mam założoną instalację LPG
Zamontowany zestaw polecony przez Chalskieg i wykonany przez niego oraz Nikodema.
elektronika LPG TECH
wtryskiwacze Dragon
reduktor KME BI TUR
Miedź 8mm na zasilanie
Z wykonania jestem bardzo zadowolony, wszystko ładnie poukładane pod maską a samochód idzie jak przecinak. Zobaczymy jak bedzie dalej bo narazie mam przejechane raptem 60 kilometrów
Co do zachowań samochodu to jeździ lepiej niż na benzynie.... a o przyczynach napiszę na forum volvo.
PS.
Dobrze, ze posłuchałem expertów przy wyborze instalacji bo się okazało, że samochód był zchipowany (sprzedający zapomniał powiedzieć) i dodatkowa wydajność instalacji przyda mu się od początku użytkowania samochodu
Zamontowany zestaw polecony przez Chalskieg i wykonany przez niego oraz Nikodema.
elektronika LPG TECH
wtryskiwacze Dragon
reduktor KME BI TUR
Miedź 8mm na zasilanie
Z wykonania jestem bardzo zadowolony, wszystko ładnie poukładane pod maską a samochód idzie jak przecinak. Zobaczymy jak bedzie dalej bo narazie mam przejechane raptem 60 kilometrów
Co do zachowań samochodu to jeździ lepiej niż na benzynie.... a o przyczynach napiszę na forum volvo.
PS.
Dobrze, ze posłuchałem expertów przy wyborze instalacji bo się okazało, że samochód był zchipowany (sprzedający zapomniał powiedzieć) i dodatkowa wydajność instalacji przyda mu się od początku użytkowania samochodu
http://www.prawyhals.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - koszulki żeglarskie i motorowodne
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
Jak bardzo podkręcony silnik? Wrzuć fotkę spod maski, sam jestem ciekaw bo to co u mnie gazor się nie popisał i idzie wszystko do poprawki.
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-11-28, 19:41
- Imię: Marek
- VOLVO: S 60
- Silnik: 2.3 T
- KW/KM/NM: 184/250
- Rok: 2002
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 229
- Status: Offline
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
Ja zakładałem rok temu instalację LPG STAG 300 plus, wtryskiwacze HANA, reduktor KME GOLD, przejechane koło 20 tyś i narazie wszystko śmiga jak powinno, taki zestaw naprawdę daje rade ;]
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
amdr, silnik ma około 270 - 280KM (tyle wychodzi z przeliczeń wskazań przepływomierza (który nowy już nie jest i lekko zaniża)
Co do fotek spod maski:
Co do fotek spod maski:
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [V70 2.3 T5 250 KM 2001r. automat] Jakie LPG i jaki serwis Warszawa i okolice lub Lublin
instalacja po odebraniu od gazownika, kilka rzeczy poprawiłem zgodnie z uwagami z LPG-forum: map sensor z kompensacji przeniesiony bliżej listwy, teraz jest poprawnie ZA filtrem, większa listwa przesunięta żeby wyrównać długości wężyków oraz dodane opaski (jeszcze muszę dokupić). Wymienię jeden wąż gazowy bo jest za krótki i podciśnieniowy do parowników bo łachowi nie chciało się go zmieniać i posztukował.
przed po
Gazor definitywnie zwolniony z usług, oprócz tego że nieterminowy i schrzanił robotę (j/w) to jeszcze okazał się oszustem, policzył 500zł za Dragony warte ok 360zł i jeszcze chciał mnie przekręcić na dodatkowe 100zł za rzekomo wydajniejszą wersję której nie zamontował i kolejne 150 więcej bo okazało się więcej roboty niż mu się zdawało. Uwalenie jasnego wnętrza brudnymi rękami gratis...
przed po
Gazor definitywnie zwolniony z usług, oprócz tego że nieterminowy i schrzanił robotę (j/w) to jeszcze okazał się oszustem, policzył 500zł za Dragony warte ok 360zł i jeszcze chciał mnie przekręcić na dodatkowe 100zł za rzekomo wydajniejszą wersję której nie zamontował i kolejne 150 więcej bo okazało się więcej roboty niż mu się zdawało. Uwalenie jasnego wnętrza brudnymi rękami gratis...